skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105 Sport
Psal se rok 2004 a já jsemse rozhodl že si pořídím nějaký stroj. Osudným si mi stal den kdy jsem jí poprvé spatřil. Rozhodl jsem se že jí musím mít. Netrvalo to dlouho a stále u mě na dvoře. Rok výroby částečně odpovídal jejímu stavu, ale nebylo to tak tragické. V lednu 2007 oslavila 23 let.
motor: sériovka 105 S. Jediná fatalita, která byla v tomto voze je startér z feliny.
interiér: vnitřek celého vozu zdřejmě pochází z škody 120LS. Dále tříramenný sportovní volant (na fotkách nejni aktuálni). Digitální tachometr. Řadící páka vlasní výroby a designu. Použitý materiál švestkové dřevo. Seřízlá o 12 cm.
úpravy: první věc, kterou jsem na vozu udělal bylo snížení předních pružin o 1,75 závitu a otočení misek pod dorazem. Potom jsem sehnal výfuk od Mattessa, který ho sundal ze svého rapida 136. Dále to pokračovalo audiem.
Audio se rozpohyboval když jsem koupil panasonica za 3500Kč. Repráky mám v předu 16" kompa Magnat Classic 216 a v zádu koaxy 6x9 Magnat Classic 694 . Dále jsem vyměnil budíky z kulatejch za rapiďácký. Scházel mi totiž otáčkoměr tímto jsem to vyřešil. Nedávno jsem sehnal masku s pletivem od Antitunera. Po menších úpravách ( svařování ) jsem ji namontoval. Dále sem udělal nástřik přední části a do barvy jsem dal taky motor. Vypadá to jak v omalovánkách pro malý děti :-). Nedávno jsem osadil zadní nápravu podložkami 2,6 cm na kolo.Následovalo nástřik auta modrou barvou ve spodní části vozu modrou barvou. Nový image dostala i přední kapota jenž dostala černou barvu, a tím byl podtržen celý vzhled vozu.
plánuji: odvoz do šrotu!!! nic jineho už se nedá dělat, jestli nekdo vi jak ji zachránit tak beru všechny rady!!!
TAK UŽ JE PO NÍÍÍ :-((((((((((((((((((((((( (((
Psal se rok 2004 a já jsemse rozhodl že si pořídím nějaký stroj. Osudným si mi stal den kdy jsem jí poprvé spatřil. Rozhodl jsem se že jí musím mít. Netrvalo to dlouho a stále u mě na dvoře. Rok výroby částečně odpovídal jejímu stavu, ale nebylo to tak tragické. V lednu 2007 oslavila 23 let.
motor: sériovka 105 S. Jediná fatalita, která byla v tomto voze je startér z feliny.
interiér: vnitřek celého vozu zdřejmě pochází z škody 120LS. Dále tříramenný sportovní volant (na fotkách nejni aktuálni). Digitální tachometr. Řadící páka vlasní výroby a designu. Použitý materiál švestkové dřevo. Seřízlá o 12 cm.
úpravy: první věc, kterou jsem na vozu udělal bylo snížení předních pružin o 1,75 závitu a otočení misek pod dorazem. Potom jsem sehnal výfuk od Mattessa, který ho sundal ze svého rapida 136. Dále to pokračovalo audiem.
Audio se rozpohyboval když jsem koupil panasonica za 3500Kč. Repráky mám v předu 16" kompa Magnat Classic 216 a v zádu koaxy 6x9 Magnat Classic 694 . Dále jsem vyměnil budíky z kulatejch za rapiďácký. Scházel mi totiž otáčkoměr tímto jsem to vyřešil. Nedávno jsem sehnal masku s pletivem od Antitunera. Po menších úpravách ( svařování ) jsem ji namontoval. Dále sem udělal nástřik přední části a do barvy jsem dal taky motor. Vypadá to jak v omalovánkách pro malý děti :-). Nedávno jsem osadil zadní nápravu podložkami 2,6 cm na kolo.Následovalo nástřik auta modrou barvou ve spodní části vozu modrou barvou. Nový image dostala i přední kapota jenž dostala černou barvu, a tím byl podtržen celý vzhled vozu.
plánuji: odvoz do šrotu!!! nic jineho už se nedá dělat, jestli nekdo vi jak ji zachránit tak beru všechny rady!!!
TAK UŽ JE PO NÍÍÍ :-((((((((((((((((((((((( (((
Jerry - komentáře:
16:17:29
18.04.2005
18.04.2005
manijak
šaltrpáku můžu jen závidět....hezký kousek...dávám bodíky
16:23:16
15.03.2005
15.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jerry: Sem doma skoro furt
15:21:17
15.03.2005
15.03.2005
Jerry
-> Tuner#2: To bys musel bejt doma a né lítat někde po světě.
10:50:00
15.03.2005
15.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jerry: Pěkná řadička - doufám, že mě jí přijdeš ukázat...
06:51:02
15.03.2005
15.03.2005
MATTESS
-> Jerry: Pekna schaltrpaka - a kuze ze 405??
13:36:33
14.03.2005
14.03.2005
Ampér
-> Jerry: Že jsi to ty tak ti po diskusi v pátek zvedám na 10b,aby si neřek
20:17:13
10.03.2005
10.03.2005
Hanuš
-> Tuner#2: TY JSI HO SNAD VIDEL NĚKDY STŘÍZLIVÝHO????
18:58:26
10.03.2005
10.03.2005
Jarda2
-> Jerry: Taky bych '' BRAL'' osumnáctky...
12:06:41
10.03.2005
10.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antituner: Kolik jsi měl v sobě ??? Na 100% to jsou 17" stejný jako má Vráťa na erku.
19:02:04
09.03.2005
09.03.2005
Ampér
-> Tuner#2: No vypadaly větší,ale holt to byly obyč 17". Hádat se nebudu.
17:54:09
09.03.2005
09.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antituner: Jestli myslíš 1,8T toho žluto-zelenýho, tak ten má "jen" 17" ten samý rozměr co Luboš.
17:51:48
09.03.2005
09.03.2005
Ampér
-> Tuner#2: No myslim že ve Štílci na tom žlutym rapidu.Snad mam pravdu,jinak mě asi ukamenuješ co??
15:12:43
08.03.2005
08.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antituner: U koho jsi prosím Tě viděl 18"???
12:09:11
08.03.2005
08.03.2005
MATTESS
-> Antituner: Taky to je muj byvalej vejfuk
11:02:46
08.03.2005
08.03.2005
Ampér
-> Rabbit: Ty 18" kola jsou fotomontáž,ale udělaná vcelku dobře.Ty kola se tam musí nějak vejít,protože už sem to viděl(ale jenom 1)A ten vejfuck je opravdu sériovka s větší rourou,ale zvuk to nemá špatnej!
08:11:49
08.03.2005
08.03.2005
TG
-> Jerry: no ty 18ky nemají chybu... 7b
20:19:53
07.03.2005
07.03.2005
Rabbit
Jestli to sou 18" tak mám zásdadní dotaz: JAK SI TO TAM KUA NARVAL??? Dyk to musí dřít né? A ten vejfuck je sériovka s větší dírou nebo sem se splet?
14:50:16
24.11.2004
24.11.2004
Jerry
Tak to se ukáže. Fotka ti neni důkazem? To budeš
18:28:38
22.11.2004
22.11.2004
Hanuš
-> Jerry: Jestli ty 18" tak já minimálně 19"