skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karosérie:
prolisy od nárazníků zavařeny,víčko nádrže zavařeno a vyvedeno pod zadní kapotou,na pravém zadním blatníku doma vyrobena kapsa k sání
,kliky na zadních dveří zavařeny,zadní čelo podle vlastrního návrhu
vyřezané a předělané,vpřědu i v zadu zahlazeny otvory od nárazníků.na předním čele jsou vitočeny na soustruhu hroty,přední kapota zamračena,
maska předelaná z originálu,prahy z felicie
brzdy.
Vpredu 4 pitkove brzdice s kotouci brembo 288 mm
v zadu brzdice golf5 a kotouce ate 256mm
kola:
Rh 17x8 palcu
pneu nankang 185/35 r17
povozek:
vzduchový podvozek vlastní výroby
Hifi:
2x30cm subwofer kicx o vykonu 2000w
zesilovače 1x crunch mbx4150i
1xpioneer GM-3200T
1xMac Audio mpx 2500
1xCrunch Gts 2175
rádio Alpine CDE-9880R
16.5 cm komponenty Kicx GFQ 6-2
ovály 6x9 Kicx GFQ 693
Kapacitor 4F masive audio
2x20cm reproduktory kicx
kabely Alfatec a Basic twister
motor:
škoda fabia 1.4 ze sáním z rapida a přetriskovaným
karburátorem z rapida a doma dělaný výfuk podle knihy na škoda rally...
interiér:
palubní deska po faceliftu poflockovaná na černo muzika taky na černo strop a sloupky potažený na červeno,černé sportovní sedačky JOM a místo zadních sedadel zástavba muziky
prolisy od nárazníků zavařeny,víčko nádrže zavařeno a vyvedeno pod zadní kapotou,na pravém zadním blatníku doma vyrobena kapsa k sání
,kliky na zadních dveří zavařeny,zadní čelo podle vlastrního návrhu
vyřezané a předělané,vpřědu i v zadu zahlazeny otvory od nárazníků.na předním čele jsou vitočeny na soustruhu hroty,přední kapota zamračena,
maska předelaná z originálu,prahy z felicie
brzdy.
Vpredu 4 pitkove brzdice s kotouci brembo 288 mm
v zadu brzdice golf5 a kotouce ate 256mm
kola:
Rh 17x8 palcu
pneu nankang 185/35 r17
povozek:
vzduchový podvozek vlastní výroby
Hifi:
2x30cm subwofer kicx o vykonu 2000w
zesilovače 1x crunch mbx4150i
1xpioneer GM-3200T
1xMac Audio mpx 2500
1xCrunch Gts 2175
rádio Alpine CDE-9880R
16.5 cm komponenty Kicx GFQ 6-2
ovály 6x9 Kicx GFQ 693
Kapacitor 4F masive audio
2x20cm reproduktory kicx
kabely Alfatec a Basic twister
motor:
škoda fabia 1.4 ze sáním z rapida a přetriskovaným
karburátorem z rapida a doma dělaný výfuk podle knihy na škoda rally...
interiér:
palubní deska po faceliftu poflockovaná na černo muzika taky na černo strop a sloupky potažený na červeno,černé sportovní sedačky JOM a místo zadních sedadel zástavba muziky
václav/škoda 120 1.4 8v - komentáře:
19:43:32
24.09.2009
24.09.2009
Punisher136
na jakou kartu?ty mas auto teda na emkach nebo na rapidech.napis mi jak se tam jnenujes..
19:33:20
24.09.2009
24.09.2009
TheronBB_130LR
-> Punisher136: staci kuknut kartu a od zajtra mozno vlastnu 125L ak sa podari :-) ta modra je ocova.. a rapid bol moj uz nieje
19:44:53
23.09.2009
23.09.2009
Punisher136
mozna ji tam necham ale nekdy bude stejne jina a dekuju za tvuj názor.a co mas ty za auto smim se zaptat?
23:57:37
17.09.2009
17.09.2009
TheronBB_130LR
-> Punisher136: kapotu si kludne nechaj aku mas.. ak sa nanej makal to mracenie a aj naduch dali urcite dost prace ... nenechaj sa znechutit niekoho nazorom pretoze dolezity je TEN TVOJ od druhych si mozes nechat akurat poradit!!! hodne zdaru!!
21:40:21
17.09.2009
17.09.2009
Punisher136
jj to sem rád ze se to aspon nekomu líbí a kopoto už delam jinou..
23:27:15
16.09.2009
16.09.2009
TheronBB_130LR
-> Punisher136: podla mna je to jedna z tych krajsich nieje to tuzing nema to oplastovamne len sa zbavil naraznikov dal pekne sietky... vypada to pekne hladko jedna linia.... a naduch v predu je sice + 120 HP -nanič... ale aj styms a bolo treba vyhrat zvaracka git smirgel... mne sa paci!!!
19:38:02
16.09.2009
16.09.2009
Punisher136
chyb tam je dost nejsem dobrej češtinář a děkuju snažil sem se...
16:19:23
12.09.2009
12.09.2009
palinator
Ač pominu ten hybrid mezi tuzingem a tuningem, hlavní chyba tohoto auta na virtu je ve zpracování popisu. Chyb je tam víc než šroubů na tom autě. Ale práci sis na tom dal, není to sprasený...
22:36:03
04.09.2009
04.09.2009
Punisher136
jo odrasky už tam jsou když se to fotilo tak sem je este nemel a starý sem tam nechtel dávat. a ten nasávač asi zruším ale mam hotam taky kvůli tomu že tam mám muziku a když to bylo zavřený tak mi praskal tmel ale ten byl na hovno tak sem tam dal jinej a pak sem to už zavřený nezkoušel....
22:37:58
03.09.2009
03.09.2009
Kapřík
-> Punisher136: osobně se mi nelíbí ten nasávač na přední kapotě. Ale když se líbí tobě, proč ne. Co se mi ale líbí tak je zadní část auta. To vypadá hezky Akorát nechybí ti v zadních světlech odrazky? je to tam takový divný na místech kde mají odrazky být
22:36:17
03.09.2009
03.09.2009
Kapřík
Tuneman2 03.09.09 21:57:25 napsal:
Panove nemuzete hledet na funkci…musite hledět an vzhled:-D …to mate
jako když potkate krasnou lesbičku…pastva pro oči ale využitelnost
prakticky nulová :-Dto mě pobavilo paráda
Panove nemuzete hledet na funkci…musite hledět an vzhled:-D …to mate
jako když potkate krasnou lesbičku…pastva pro oči ale využitelnost
prakticky nulová :-Dto mě pobavilo paráda
21:59:51
03.09.2009
03.09.2009
Nwkt
-> Punisher136: Jak ti to může foukat dovnitř do kabiny, když ti do jde do kufru
21:57:25
03.09.2009
03.09.2009
Tuneman2
Panove nemuzete hledet na funkci...musite hledět an vzhled:-D ...to mate jako když potkate krasnou lesbičku...pastva pro oči ale využitelnost prakticky nulová :-D
23:19:32
28.08.2009
28.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> Tuner#2:
22:55:46
28.08.2009
28.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kaprof-Los Koramos 28.08.09 22:46:01: A to je vždy odvod teplého vzduchu nad auto a ne pod jako je tomu v sérii - zlepšuje to jízdní vlastnosti... ale to není tento případ :-)
22:49:44
28.08.2009
28.08.2009
MATTESS
-> Kaprof-Los Koramos: a jak by hnal proud vzduchu proti směru jízdy
22:46:01
28.08.2009
28.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> MATTESS: treba tam je vyrizla chladičovka ale to by bylo asi blíž a byla by tam prepažka v kufru..
22:40:06
28.08.2009
28.08.2009
MATTESS
jaký má smysl nasávač za chladičem?
22:34:11
28.08.2009
28.08.2009
Punisher136
to de k chladiči ze zadu k sahaře...:)
22:33:19
28.08.2009
28.08.2009
Punisher136
proč bych mel mít chladič v kabině