skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 GLS (LPG)
* Toto auto bylo zakoupeno od člena MerHanz.
Motor:
* Favorit 135
* Odlehčený a vyvážený setrvačník
* Sání a svody rapid 136
* karburátor Sedr
* Tvrdé silentbloky origo GumoKov
Převodovka:
* 5Q (krátká)
Kola:
* Letní - Apollo 5J R13 Pneu Nokian i3
* Zimní - Origo plechová po repasi v bílé barvě + pneu Hankook W440 Ice Bear165/65/13
Přední náprava:
* Mková lehce řízlé pružiny jinak originál
* Svisláky po GO + nové gumové uložení
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravená nová nápravnice na opískování + skoro nová ramena atd..na Jarní kompletní GO
Zadní náprava:
* M kyvadlová origo
* Nové poloosy,ložiska,simeringy ,manžety GO nohavic
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravena nová podélná vystužená ramena
Doplňky:
* Centrál na DO 4*
* Zrcátka Beskyd Sport
* 4 přídavná světla
* Příčný výfuk
* Sedačky RECARO/polohovatelné
Brzdy:
* Nové trubkové rozvody 3.2011
* Předek ferodo+osinek
* zadek origo bubny+Azbestové obložení (origo)
Novinky:
* Interiér do červena
* Malinko předělaná elektroinstalace světel atd..
* 4.6.2009 - Výměna Motoru za Fa135 +Tvrdé silentbloky GumoKov+Částečná GO zadní nápravy (Povoleně nohavice poloosy total a vypadlé gumy!)
* Polo Go zadní nápravy+ čtvrt Go přední nápravy :-)) +tlumiče atd.
* Go brzd téměř vše origo ČSSR
* Nové přední ČSSR blinkry
* Repas ráfků pískování,základ,plnič a akrylátek
* Křídlo Ellri desing
* Stříška Ellri desing (nalakovat a je tam)
* New LPG soustava!
* Zakoupeny originál prahy ČSSR-bohužel na oužu
* Přední blatníky ČSSR ,bez části k P sloupku-sehnáno
* Příčný výfuk z Moto Hliníkový obal
* Plastové podběhy jsou rovněž doma co nevidět budou na autě! (jen přední)
* Přitvrzené tlumiče Pal (jeté ale nesrovnatelné)
* Dvoudílná origo maska 3.2011
Rozrpracováno:
* GO přední nápravy -opískováno,ovařeno,střík nuto základem..Nakoupeno 70% dílů na skložení,koupena stříška na zad.okno(momentálně v plniči).Nebude!
* GO Vlečné nápravy -zakoupená náprava,rozborka...
Plány:
* př.náprava komplet GO+vystužení pružiny asi od T2 + nějaké to tlumení
* vystužená zad.podélná ramena
*První etapa vyvařování zahájena 15.8.2010
-Prahy+výstuhy+zadní kapsy
-Pčka+ vršky podběhů+rohy rámu okna
-Lem+vnitřní lem
-Oprava předních sloupků v místě pantů..
-Vyvaření podlahy
-Opava pravého zadního lemu
-poopravený drák spodního ramene v podlaze...výměna zřejmě v zimě na kolíbce s nosníkama
-Odrezovač,základ,základ, tmel,základ podlaha a podběhy + asfalt
-Stříkání dutin,lehce projet základovkou opálený a další nedomrdlí místa a po vyschnutí Rezistin ML (nahusto) :-)))
-Postupné pasování předku + dveří...
-Škrábání,broušení,rozpou štění nekvalitní loupající se barvy,bohužel i s původním lakem....(nedrží na tom nic) to práce prodlužuje!
-Kytování
-Nástřik podběhů asfaltem od body
-nastříkán plnič na díly na které přijde stříkací tmel(kyt)+následný nástřik a broušení=příprava na celoplnič
-Vršky předních podběhů a vrch chladičovky v černém akrylátu
-plnič
-broušení dokytování
-Celolak
-skládání+rozleštění
-HOTOVO...+ hotová nová TK a EM :))
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------
----2011-----
Znovupředělání elektroinstalace převážně zapojení přídavných světel atd....
Práce na dokončení náprav : vystužení předních ramen,převařené dorazy podle Tunera
navaření vlečkové příčky o 1cm kuli Ačkum
Znovupískování většiny dílů náprav
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------
----2012----
Momentálě probíhá výměna zadních komplet kapes,dá se říct rekonstrukce zadní části vozu :-))
Přijde na řadu nasazení nových vystužených podélných ramen s tvrdým uložením Gumokov
Nasazení trubky paliva Š130 s novou hadicí
Příprava šikmých ramen na vlečnou nápravu a až se ustálí počasí její namontování soušasně s repasovanou přední na tvrdých gumách a motorem felicia v lehké úpravě..
4P brzdiče po Go s nerez pístky..
T2 pružiny + přitvrzené Paly
Stabilizátor 20ka p.Svozil
* Toto auto bylo zakoupeno od člena MerHanz.
Motor:
* Favorit 135
* Odlehčený a vyvážený setrvačník
* Sání a svody rapid 136
* karburátor Sedr
* Tvrdé silentbloky origo GumoKov
Převodovka:
* 5Q (krátká)
Kola:
* Letní - Apollo 5J R13 Pneu Nokian i3
* Zimní - Origo plechová po repasi v bílé barvě + pneu Hankook W440 Ice Bear165/65/13
Přední náprava:
* Mková lehce řízlé pružiny jinak originál
* Svisláky po GO + nové gumové uložení
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravená nová nápravnice na opískování + skoro nová ramena atd..na Jarní kompletní GO
Zadní náprava:
* M kyvadlová origo
* Nové poloosy,ložiska,simeringy ,manžety GO nohavic
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravena nová podélná vystužená ramena
Doplňky:
* Centrál na DO 4*
* Zrcátka Beskyd Sport
* 4 přídavná světla
* Příčný výfuk
* Sedačky RECARO/polohovatelné
Brzdy:
* Nové trubkové rozvody 3.2011
* Předek ferodo+osinek
* zadek origo bubny+Azbestové obložení (origo)
Novinky:
* Interiér do červena
* Malinko předělaná elektroinstalace světel atd..
* 4.6.2009 - Výměna Motoru za Fa135 +Tvrdé silentbloky GumoKov+Částečná GO zadní nápravy (Povoleně nohavice poloosy total a vypadlé gumy!)
* Polo Go zadní nápravy+ čtvrt Go přední nápravy :-)) +tlumiče atd.
* Go brzd téměř vše origo ČSSR
* Nové přední ČSSR blinkry
* Repas ráfků pískování,základ,plnič a akrylátek
* Křídlo Ellri desing
* Stříška Ellri desing (nalakovat a je tam)
* New LPG soustava!
* Zakoupeny originál prahy ČSSR-bohužel na oužu
* Přední blatníky ČSSR ,bez části k P sloupku-sehnáno
* Příčný výfuk z Moto Hliníkový obal
* Plastové podběhy jsou rovněž doma co nevidět budou na autě! (jen přední)
* Přitvrzené tlumiče Pal (jeté ale nesrovnatelné)
* Dvoudílná origo maska 3.2011
Rozrpracováno:
* GO přední nápravy -opískováno,ovařeno,střík nuto základem..Nakoupeno 70% dílů na skložení,koupena stříška na zad.okno(momentálně v plniči).Nebude!
* GO Vlečné nápravy -zakoupená náprava,rozborka...
Plány:
* př.náprava komplet GO+vystužení pružiny asi od T2 + nějaké to tlumení
* vystužená zad.podélná ramena
*První etapa vyvařování zahájena 15.8.2010
-Prahy+výstuhy+zadní kapsy
-Pčka+ vršky podběhů+rohy rámu okna
-Lem+vnitřní lem
-Oprava předních sloupků v místě pantů..
-Vyvaření podlahy
-Opava pravého zadního lemu
-poopravený drák spodního ramene v podlaze...výměna zřejmě v zimě na kolíbce s nosníkama
-Odrezovač,základ,základ, tmel,základ podlaha a podběhy + asfalt
-Stříkání dutin,lehce projet základovkou opálený a další nedomrdlí místa a po vyschnutí Rezistin ML (nahusto) :-)))
-Postupné pasování předku + dveří...
-Škrábání,broušení,rozpou štění nekvalitní loupající se barvy,bohužel i s původním lakem....(nedrží na tom nic) to práce prodlužuje!
-Kytování
-Nástřik podběhů asfaltem od body
-nastříkán plnič na díly na které přijde stříkací tmel(kyt)+následný nástřik a broušení=příprava na celoplnič
-Vršky předních podběhů a vrch chladičovky v černém akrylátu
-plnič
-broušení dokytování
-Celolak
-skládání+rozleštění
-HOTOVO...+ hotová nová TK a EM :))
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------
----2011-----
Znovupředělání elektroinstalace převážně zapojení přídavných světel atd....
Práce na dokončení náprav : vystužení předních ramen,převařené dorazy podle Tunera
navaření vlečkové příčky o 1cm kuli Ačkum
Znovupískování většiny dílů náprav
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------
----2012----
Momentálě probíhá výměna zadních komplet kapes,dá se říct rekonstrukce zadní části vozu :-))
Přijde na řadu nasazení nových vystužených podélných ramen s tvrdým uložením Gumokov
Nasazení trubky paliva Š130 s novou hadicí
Příprava šikmých ramen na vlečnou nápravu a až se ustálí počasí její namontování soušasně s repasovanou přední na tvrdých gumách a motorem felicia v lehké úpravě..
4P brzdiče po Go s nerez pístky..
T2 pružiny + přitvrzené Paly
Stabilizátor 20ka p.Svozil
SKODOVACEK4 - komentáře:
11:41:20
01.07.2009
01.07.2009
Škodováček Karkůlka2
-> MerHanz: ahoj,ty klíče to by bylo fajn to bych byl rád..no nějak se pokus to udělat a dej nějak vědět díky..!
20:06:43
30.06.2009
30.06.2009
MerHanz
-> skodovak: ahoj, sory, ale ještě sem se k tomu nedostal sem nějak pracovně vytížen, ale myslím na tebe. Když dá bůh, tak se i dostanu na hrocháč. našel sem druhý klíče od auta a dálku k centrálu, tak bych to taky vzal sebou.
13:11:27
29.06.2009
29.06.2009
skodovak
-> MerHanz: ahoj,jak to vypadá s tím oknem?
22:18:17
21.06.2009
21.06.2009
doly120
-> Škodováček Karkůlka2: Není zač:)
22:05:53
21.06.2009
21.06.2009
Škodováček Karkůlka2
-> mb136gl: -> doly120-ten třetí:o): Díky kluci budeme se snažit ji uchavat skoro tak jak je..Práce hodně peněz málo tak uvidíme..Díky!!
22:04:17
21.06.2009
21.06.2009
Škodováček Karkůlka2
-> MerHanz: Ahoj,na to okno se kdyžtak koukni díky,na Hrocháč se samozřejmě chystáme na noc jinak nic moc extra nového krom toho co je napsané..Momentálně se jezdí,až budou finance bude se dělat něco na kastli,ty orezliny a přední náprava..
19:46:49
21.06.2009
21.06.2009
mb136gl
-> Škodováček Karkůlka2: veľmi pekná, si v obľúbených
19:31:23
21.06.2009
21.06.2009
MerHanz
-> Škodováček Karkůlka2: Tak co je novýho? Jak to pokračuje? Na Hrocháč pojedeš čim? Na to vokno se mrknu a pokud mi to vyjde, tak dorazím. a to vokno bych vzal, jestli teda není škráblý.
19:22:59
21.06.2009
21.06.2009
doly120
-> Škodováček Karkůlka2: Hezké auto,jde do oblíbených
15:54:33
05.06.2009
05.06.2009
MerHanz
-> Škodováček Karkůlka2: Nj, to víš nikdo s tim nic nedělal od výroby. Podle toho taky teď vypadá.
14:44:24
04.06.2009
04.06.2009
Škodováček Karkůlka2
-> MerHanz: Pružiny jsou sice nejlepší ale jsou unavený sedá si to příšerně na zadek..Uvidim jak to dopadne zachvilku jedu pro díly tak se uvidí co bude hned a co až potom.. každopádně minimálně udělat jak to má být a ne o hubu
12:47:06
04.06.2009
04.06.2009
MerHanz
-> Škodováček Karkůlka2: však sem vo tom věděl, že je to na kaši, jen sem netušil, že až tak. Se divim, že sou ještě celý poloosy a kameny. Občas to dostávalo zabrat( ne přímo hrabačky, ale když se mazalo v zimě a někde se to prohráblo n a silnici tak to muselo dostávat slušný prdy). Co se týče pružin, tak ty mi přišli nejvíc OK z celý nápravy . Jasan, jak to dorazí, tak dám vědět.
12:17:19
04.06.2009
04.06.2009
Škodováček Karkůlka2
-> MerHanz: Na světlech elektriku a přepínače,aby šli vypnout přídavné parkovačky atd atd..Co se týče nápravy tak jak ti drží poloosová trubka v podélném rameni tak to bylo total volný kostky vymlácený jak to v tom jebalo a ani tam nebyly na jedný straně ty mezi gumy..je to rozhozený uvidim jestli se to zatim jen složí jak má,nebo dám komplet nová ramena a silenty,plastový kostky a asi i pružiny a gumy všude..uvidí se podle peněz atd...každopádně se ani nedivím že to tak lítalo po silnici dej vědět až papíry dorazí at máme klid!
11:23:11
04.06.2009
04.06.2009
MerHanz
Coapk si předělával na světlech?? Koujám, že ta zadní náprava byla asi ve stajným stavu jako ta přední
23:01:49
31.05.2009
31.05.2009
Škodováček Karkůlka2
-> MerHanz: No moc se toho na ní měnit nedá,tak alespon něco..(nebo teda dalo by se ale bude to spíš origo.. )
21:25:16
31.05.2009
31.05.2009
MerHanz
Ten červenej interiér sice není moc moje gusto, ale docela jí to sluší