skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 GLS (LPG)
* Toto auto bylo zakoupeno od člena MerHanz.
Motor:
* Favorit 135
* Odlehčený a vyvážený setrvačník
* Sání a svody rapid 136
* karburátor Sedr
* Tvrdé silentbloky origo GumoKov
Převodovka:
* 5Q (krátká)
Kola:
* Letní - Apollo 5J R13 Pneu Nokian i3
* Zimní - Origo plechová po repasi v bílé barvě + pneu Hankook W440 Ice Bear165/65/13
Přední náprava:
* Mková lehce řízlé pružiny jinak originál
* Svisláky po GO + nové gumové uložení
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravená nová nápravnice na opískování + skoro nová ramena atd..na Jarní kompletní GO
Zadní náprava:
* M kyvadlová origo
* Nové poloosy,ložiska,simeringy ,manžety GO nohavic
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravena nová podélná vystužená ramena
Doplňky:
* Centrál na DO 4*
* Zrcátka Beskyd Sport
* 4 přídavná světla
* Příčný výfuk
* Sedačky RECARO/polohovatelné
Brzdy:
* Nové trubkové rozvody 3.2011
* Předek ferodo+osinek
* zadek origo bubny+Azbestové obložení (origo)
Novinky:
* Interiér do červena
* Malinko předělaná elektroinstalace světel atd..
* 4.6.2009 - Výměna Motoru za Fa135 +Tvrdé silentbloky GumoKov+Částečná GO zadní nápravy (Povoleně nohavice poloosy total a vypadlé gumy!)
* Polo Go zadní nápravy+ čtvrt Go přední nápravy :-)) +tlumiče atd.
* Go brzd téměř vše origo ČSSR
* Nové přední ČSSR blinkry
* Repas ráfků pískování,základ,plnič a akrylátek
* Křídlo Ellri desing
* Stříška Ellri desing (nalakovat a je tam)
* New LPG soustava!
* Zakoupeny originál prahy ČSSR-bohužel na oužu
* Přední blatníky ČSSR ,bez části k P sloupku-sehnáno
* Příčný výfuk z Moto Hliníkový obal
* Plastové podběhy jsou rovněž doma co nevidět budou na autě! (jen přední)
* Přitvrzené tlumiče Pal (jeté ale nesrovnatelné)
* Dvoudílná origo maska 3.2011
Rozrpracováno:
* GO přední nápravy -opískováno,ovařeno,střík nuto základem..Nakoupeno 70% dílů na skložení,koupena stříška na zad.okno(momentálně v plniči).Nebude!
* GO Vlečné nápravy -zakoupená náprava,rozborka...
Plány:
* př.náprava komplet GO+vystužení pružiny asi od T2 + nějaké to tlumení
* vystužená zad.podélná ramena
*První etapa vyvařování zahájena 15.8.2010
-Prahy+výstuhy+zadní kapsy
-Pčka+ vršky podběhů+rohy rámu okna
-Lem+vnitřní lem
-Oprava předních sloupků v místě pantů..
-Vyvaření podlahy
-Opava pravého zadního lemu
-poopravený drák spodního ramene v podlaze...výměna zřejmě v zimě na kolíbce s nosníkama
-Odrezovač,základ,základ, tmel,základ podlaha a podběhy + asfalt
-Stříkání dutin,lehce projet základovkou opálený a další nedomrdlí místa a po vyschnutí Rezistin ML (nahusto) :-)))
-Postupné pasování předku + dveří...
-Škrábání,broušení,rozpou štění nekvalitní loupající se barvy,bohužel i s původním lakem....(nedrží na tom nic) to práce prodlužuje!
-Kytování
-Nástřik podběhů asfaltem od body
-nastříkán plnič na díly na které přijde stříkací tmel(kyt)+následný nástřik a broušení=příprava na celoplnič
-Vršky předních podběhů a vrch chladičovky v černém akrylátu
-plnič
-broušení dokytování
-Celolak
-skládání+rozleštění
-HOTOVO...+ hotová nová TK a EM :))
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------
----2011-----
Znovupředělání elektroinstalace převážně zapojení přídavných světel atd....
Práce na dokončení náprav : vystužení předních ramen,převařené dorazy podle Tunera
navaření vlečkové příčky o 1cm kuli Ačkum
Znovupískování většiny dílů náprav
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------
----2012----
Momentálě probíhá výměna zadních komplet kapes,dá se říct rekonstrukce zadní části vozu :-))
Přijde na řadu nasazení nových vystužených podélných ramen s tvrdým uložením Gumokov
Nasazení trubky paliva Š130 s novou hadicí
Příprava šikmých ramen na vlečnou nápravu a až se ustálí počasí její namontování soušasně s repasovanou přední na tvrdých gumách a motorem felicia v lehké úpravě..
4P brzdiče po Go s nerez pístky..
T2 pružiny + přitvrzené Paly
Stabilizátor 20ka p.Svozil
* Toto auto bylo zakoupeno od člena MerHanz.
Motor:
* Favorit 135
* Odlehčený a vyvážený setrvačník
* Sání a svody rapid 136
* karburátor Sedr
* Tvrdé silentbloky origo GumoKov
Převodovka:
* 5Q (krátká)
Kola:
* Letní - Apollo 5J R13 Pneu Nokian i3
* Zimní - Origo plechová po repasi v bílé barvě + pneu Hankook W440 Ice Bear165/65/13
Přední náprava:
* Mková lehce řízlé pružiny jinak originál
* Svisláky po GO + nové gumové uložení
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravená nová nápravnice na opískování + skoro nová ramena atd..na Jarní kompletní GO
Zadní náprava:
* M kyvadlová origo
* Nové poloosy,ložiska,simeringy ,manžety GO nohavic
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravena nová podélná vystužená ramena
Doplňky:
* Centrál na DO 4*
* Zrcátka Beskyd Sport
* 4 přídavná světla
* Příčný výfuk
* Sedačky RECARO/polohovatelné
Brzdy:
* Nové trubkové rozvody 3.2011
* Předek ferodo+osinek
* zadek origo bubny+Azbestové obložení (origo)
Novinky:
* Interiér do červena
* Malinko předělaná elektroinstalace světel atd..
* 4.6.2009 - Výměna Motoru za Fa135 +Tvrdé silentbloky GumoKov+Částečná GO zadní nápravy (Povoleně nohavice poloosy total a vypadlé gumy!)
* Polo Go zadní nápravy+ čtvrt Go přední nápravy :-)) +tlumiče atd.
* Go brzd téměř vše origo ČSSR
* Nové přední ČSSR blinkry
* Repas ráfků pískování,základ,plnič a akrylátek
* Křídlo Ellri desing
* Stříška Ellri desing (nalakovat a je tam)
* New LPG soustava!
* Zakoupeny originál prahy ČSSR-bohužel na oužu
* Přední blatníky ČSSR ,bez části k P sloupku-sehnáno
* Příčný výfuk z Moto Hliníkový obal
* Plastové podběhy jsou rovněž doma co nevidět budou na autě! (jen přední)
* Přitvrzené tlumiče Pal (jeté ale nesrovnatelné)
* Dvoudílná origo maska 3.2011
Rozrpracováno:
* GO přední nápravy -opískováno,ovařeno,střík nuto základem..Nakoupeno 70% dílů na skložení,koupena stříška na zad.okno(momentálně v plniči).Nebude!
* GO Vlečné nápravy -zakoupená náprava,rozborka...
Plány:
* př.náprava komplet GO+vystužení pružiny asi od T2 + nějaké to tlumení
* vystužená zad.podélná ramena
*První etapa vyvařování zahájena 15.8.2010
-Prahy+výstuhy+zadní kapsy
-Pčka+ vršky podběhů+rohy rámu okna
-Lem+vnitřní lem
-Oprava předních sloupků v místě pantů..
-Vyvaření podlahy
-Opava pravého zadního lemu
-poopravený drák spodního ramene v podlaze...výměna zřejmě v zimě na kolíbce s nosníkama
-Odrezovač,základ,základ, tmel,základ podlaha a podběhy + asfalt
-Stříkání dutin,lehce projet základovkou opálený a další nedomrdlí místa a po vyschnutí Rezistin ML (nahusto) :-)))
-Postupné pasování předku + dveří...
-Škrábání,broušení,rozpou štění nekvalitní loupající se barvy,bohužel i s původním lakem....(nedrží na tom nic) to práce prodlužuje!
-Kytování
-Nástřik podběhů asfaltem od body
-nastříkán plnič na díly na které přijde stříkací tmel(kyt)+následný nástřik a broušení=příprava na celoplnič
-Vršky předních podběhů a vrch chladičovky v černém akrylátu
-plnič
-broušení dokytování
-Celolak
-skládání+rozleštění
-HOTOVO...+ hotová nová TK a EM :))
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------
----2011-----
Znovupředělání elektroinstalace převážně zapojení přídavných světel atd....
Práce na dokončení náprav : vystužení předních ramen,převařené dorazy podle Tunera
navaření vlečkové příčky o 1cm kuli Ačkum
Znovupískování většiny dílů náprav
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------
----2012----
Momentálě probíhá výměna zadních komplet kapes,dá se říct rekonstrukce zadní části vozu :-))
Přijde na řadu nasazení nových vystužených podélných ramen s tvrdým uložením Gumokov
Nasazení trubky paliva Š130 s novou hadicí
Příprava šikmých ramen na vlečnou nápravu a až se ustálí počasí její namontování soušasně s repasovanou přední na tvrdých gumách a motorem felicia v lehké úpravě..
4P brzdiče po Go s nerez pístky..
T2 pružiny + přitvrzené Paly
Stabilizátor 20ka p.Svozil
SKODOVACEK4 - komentáře:
01:08:41
05.11.2010
05.11.2010
Škodováček Karkůlka2
plnič=příprava pod stříkací tmel na kytovaná místa...
19:50:50
23.09.2010
23.09.2010
Škodováček Karkůlka2
-> MerHanz: Myslím že určitě uvidíš,Želiv se jezdí pořád jinak nárazově..Nevychází vše zdaleka jak se plánovalo ale nějak to snad dopadne...Dnešní plechařina+schnilé sloupky atd.dělá trochu díru problémy s pasováním,takže to bude jak bude...
00:00:18
23.09.2010
23.09.2010
MerHanz
Jsme rád, že auto žije dál a těší se rozkvětu. Stydim, se za vše, co bylo "opraveno" jne tak hala bala, aby to bylo. V době oprav se nepočítalo s delším životem dodouky.Doufám, že ji zase někdy uvidim na živo v kondici.....
22:51:23
29.08.2010
29.08.2010
Škodováček Karkůlka2
-> MerHanz: to už si nepamatujem,ele to je fuk...Odstranit šla děsně,šla kuli tomu dolu i výstuha atd..škrábání,vypalování a tak dále a tak dále.Nejhoší že to bylo plné vody jak houba a všechna plechařina kolem je durch,sloupek je od spodu až nahoru vyžranej..Bohužel ta kastle je v horším stavu než se zdálo takže to kapánek zhatilo plány a GO se bude stupňovat po úsecích.Měl být na Želiv i nový (domácí)celolak ale to se zatím odkládá. Podlaha bude další stádium bezesných nocí,kor po dnešním odstranění kousku plastizolu.
Jinak dobře se snad má,jediný v čem ne je pár druhovýrobních dílů které nechce přijmout za vlastní...uvidíme co z toho bude no,zpasování určitých partií ovšem bude katastrofa
Jinak dobře se snad má,jediný v čem ne je pár druhovýrobních dílů které nechce přijmout za vlastní...uvidíme co z toho bude no,zpasování určitých partií ovšem bude katastrofa
21:25:10
29.08.2010
29.08.2010
MerHanz
-> Škodováček Karkůlka2: Já sem ti o ní řikal..... Původně to mělo bejt jen dočasný přibližovadlo, max na 4 roky a šlus. A s jakoukoliv ůpravou nebylo počítáno....... Jin ak vidím, že se bude mít dobře. A jen si rejpnu... Jak šla odstranit ta pěna???????
13:20:23
29.08.2010
29.08.2010
skodovak
-> doly120: cca před rokem zde v inzerci...:-)
12:58:49
29.08.2010
29.08.2010
doly120
kde si sehnal origo novou výstuhu prahu?
02:36:04
29.08.2010
29.08.2010
skodovak
-> MerHanz: Zdar..Vyvařujeme jinak teda ta montážka ve sloupku atd...
20:08:38
17.08.2010
17.08.2010
MerHanz
Zdar chlape. Tak co?? Změnilo se na ni něco?? Co je novýho???
22:22:00
13.12.2009
13.12.2009
Škodováček Karkůlka2
-> MerHanz: Jojo už na ně jezdí a dokonce moc fajnově a do koruny za km se dostanu No je o ní postaráno jdou do ní veškerý finance který se mi dostanou do ruky...je tomazlik..
13:41:25
12.12.2009
12.12.2009
MerHanz
-> Škodováček Karkůlka2: tý woe to čumím. že to bude jezdit na prdiky
00:40:07
02.12.2009
02.12.2009
Škodováček Karkůlka2
-> MerHanz: No jo už je to tak ona dostává pořád něco..Dost je toho i v přípravě,ale všechno pěkně postupně :-))
17:34:12
17.11.2009
17.11.2009
MerHanz
Pane jo, tak ona dostane po x letech zimáky
21:32:07
02.07.2009
02.07.2009
Škodováček Karkůlka2
-> MerHanz: Jasně v pohodě,kdyžtak to vem díky i ty klíče,mi tam budem od pátka večer do soboty do konce sprintů takže klídek..
20:44:00
02.07.2009
02.07.2009
MerHanz
-> Škodováček Karkůlka2: hele nekašlu na tebe, jen se nezastavím. Zběžně sem vokouk to okno a vypadá že bude použitelný, nový není, ale nevypadá nějak zřízeně. ( nějak sem ho nemyl, jen sem ho oprášil. Tak bych ho vzal sebou. Jen na 100 pro nevim v kolik tam dorazím, uvidim, co postíhám zejtra v práci a jestli tam budu muset i v sobotu.