skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
20:21:44
23.06.2009
23.06.2009
Vita ze Sudet
-> TUNER: ty si lenoch.... sem myslel, že to bude fofr a hned fotky a že tě taky na ně letos potkam, jestli se vůbec potkáme...
22:12:14
22.06.2009
22.06.2009
TUNER
-> Nwkt: No jenže Passat udělá bezproblému 250 na silnici,kdežto já ani omylem....a přivázanej na brzdě bych jim asi daleko neujel....
Zatim nic neměnim...Až vyměnim,určitě tady budou fotky..
Zatim nic neměnim...Až vyměnim,určitě tady budou fotky..
22:05:43
22.06.2009
22.06.2009
David V6
-> TUNER: měníš kola jo?jaký dáváš podej info
20:50:42
22.06.2009
22.06.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Nwkt: to by bolo zaujimave ...
20:48:38
22.06.2009
22.06.2009
Nwkt
-> TUNER: Dej si závod s policejnim passatem
20:34:20
22.06.2009
22.06.2009
Tommyk
-> TUNER: 250 km/h by mohlo bejt zajímavý
20:32:05
22.06.2009
22.06.2009
TUNER
K té maximálce bych doplnil,že ta na brzdě byla ještě se seriovou převodovkou 3,9. Když jsem byl na brzdě podruhé,tak už sice byla delší 4ka a 5ka ale zase byl problem v jednotce a omezovač zasahoval moc brzo (asi o 1000 otáček dříve než by měl). Teď už je jednotka OK ale je tam opět seriová 3,9ka.....Počítam že na delší 5ku by se to mohlo zastavit kolem 250ti......třeba to ještě někdy vyzkoušim
19:40:43
22.06.2009
22.06.2009
Tommyk
-> Tuner#2: v podstatě je to maximálka motoru+převodovky:) tzn. bez odporu vzduchu a valivýho odporu předních kol :)
takže myslím že maximálka to je ale je to fuk celkem :) alespoň mě
takže myslím že maximálka to je ale je to fuk celkem :) alespoň mě
18:53:26
22.06.2009
22.06.2009
havlik
-> TUNER: takže opravdu nespěcháš
18:52:49
22.06.2009
22.06.2009
TUNER
-> havlik:
18:33:38
22.06.2009
22.06.2009
havlik
-> TUNER: takže práce od sakyho?
18:32:26
22.06.2009
22.06.2009
TUNER
205/45-16 + 195/45-16 + jiný náboje,na který se musí čekat........Tak snad příští rok se dočkáte,já nikam nespěcham......
17:29:23
22.06.2009
22.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: Flexa tuning.
-> havlik: Já tuším/vím, ale nevím zda to není tajné. Odpověď nechávám na vedoucím.
-> havlik: Já tuším/vím, ale nevím zda to není tajné. Odpověď nechávám na vedoucím.
17:20:36
22.06.2009
22.06.2009
radekp
-> Tuner#2: Aha, škoda, že nejede, snad nebudem čekat do příštího roku.
Jasně, chápu. Nebo by ještě mohl odřezat lemy
Jasně, chápu. Nebo by ještě mohl odřezat lemy
16:54:16
22.06.2009
22.06.2009
havlik
-> Tuner#2: to bude dávat eště větší podložky?
16:46:52
22.06.2009
22.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: Luboš jede bohužel na kola, navíc nemá baterku a další proti nasazení bude nutná úprava. Přece jen jsou to užší ráfky než současné a bylo by zapadlé kolo jak na užofce (neplést s tou Tvou podobnost názvu je čistě náhodná)
16:27:08
22.06.2009
22.06.2009
Nwkt
-> havlik: Nejede
16:25:49
22.06.2009
22.06.2009
havlik
-> radekp: tam Luboš nejede ne?
16:25:00
22.06.2009
22.06.2009
radekp
-> Tuner#2: Dělá tajnosti,co? Budem muset počkat na Hrocháč
15:46:44
22.06.2009
22.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: Kolo dle mě 7 x 16"