skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
15:44:51
22.06.2009
22.06.2009
radekp
-> TUNER: Taky jsem zvážil ARC- s pneu Yokohama 185/50 mají cca 11kg, takže tvých 13,5 je masakr....napiš rozměr kola a pneu....
15:40:53
22.06.2009
22.06.2009
Vita ze Sudet
-> TUNER: sprintér hadr..... nasaď ukaž...
15:38:03
22.06.2009
22.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk: To je jen teoretická maximálka. V tom případě by mě to jezdilo asi 207km/h :-)
-> TUNER: Ty jo dobrý váhový rozdíl. Někdy musím zvážit svoje kola.
-> TUNER: Ty jo dobrý váhový rozdíl. Někdy musím zvážit svoje kola.
18:06:46
20.06.2009
20.06.2009
Tommyk
-> Nwkt: to už máš jedno
17:46:10
20.06.2009
20.06.2009
Nwkt
-> Tommyk: a ze silnice je tahle img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/051_2007-05-09_1
9-19-13_48.jpg
17:44:52
20.06.2009
20.06.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Tommyk: ty wole to auto je DELO !!!
16:20:31
20.06.2009
20.06.2009
Tommyk
15:13:19
20.06.2009
20.06.2009
Tomo - zrušená registrace
-> TUNER: aku to ma maximalku ? co si zatial dosiahol ???
23:03:36
19.06.2009
19.06.2009
radekp
-> TUNER: No nekecej!!! 16"???
Souboj kdo má lehčí kola?
Souboj kdo má lehčí kola?
21:57:42
19.06.2009
19.06.2009
škodec
co to bude?...ze by nove kola?
22:35:02
30.05.2009
30.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: NJ bohužel, tak příště.
22:27:38
30.05.2009
30.05.2009
MATTESS
-> TUNER: Kaipanů a podobných se tu kolem motá plno
22:24:17
30.05.2009
30.05.2009
TUNER
No celou akci sucho,až po vyhlášení začalo pršet,ale to už jsme jeli všici domů,takže to vyšlo akorát. Aspoň jsem to doma umyl a je to zase trochu čistý. )))
Jj,Krtek se mnou jel 2* sprinta a dvakrát mě skoro porazil )))
Fotit jsem ani moc nechtěl,ale když už jsem vyndal foťák,tak obě sady baterek kaput ...takže focení bylo vyřešený. Ale stavěl se tam škůdce,tak nějaký foto má snad on. Jinak akce ...nooo...nic se krom sprintů nedělo. Byla tam nějaká kurveta,F 430 spider,kaipan a to je z těch rychlejch aut asi všechno...časomíra stejně nešla,tak to byl spíš vyřazovací souboj. Já bych ve svej kategorii byl nejlepší tak 4tej,takže jsem to ani netrápil a dal jsem si jen dva volný s Krtečkem....Škoda,chtěl jsem tam vedle Krtka vidět tebe....
Michal byl se Seatem druhej.
Jj,Krtek se mnou jel 2* sprinta a dvakrát mě skoro porazil )))
Fotit jsem ani moc nechtěl,ale když už jsem vyndal foťák,tak obě sady baterek kaput ...takže focení bylo vyřešený. Ale stavěl se tam škůdce,tak nějaký foto má snad on. Jinak akce ...nooo...nic se krom sprintů nedělo. Byla tam nějaká kurveta,F 430 spider,kaipan a to je z těch rychlejch aut asi všechno...časomíra stejně nešla,tak to byl spíš vyřazovací souboj. Já bych ve svej kategorii byl nejlepší tak 4tej,takže jsem to ani netrápil a dal jsem si jen dva volný s Krtečkem....Škoda,chtěl jsem tam vedle Krtka vidět tebe....
Michal byl se Seatem druhej.
22:07:23
30.05.2009
30.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hehe, Krteček už jezdí i sprinty? Škoda že jsem nemohl, koukám že i počasí nějak vyšlo. Kolik se platilo? Máš nějaký fotky? Co tam bylo zajímavého? Povídej přeháněj
20:20:12
13.05.2009
13.05.2009
Eidy
-> Májinka: Aha. Jo tak tam je.
19:25:53
13.05.2009
13.05.2009
Májinka
-> TUNER: Fšechno bude, všechno bude...
-> Eidy: Fotopátračka.cz
-> Eidy: Fotopátračka.cz
07:48:17
13.05.2009
13.05.2009
Eidy
-> Májinka: eeeeee, FP? Co je to? Tohle jde mimo mě. A kudy se tam jde, to netuším. Já tam vůbec nebyl. Vím, že to byl chlap, že to bylo v Praze a to je fakt všechno.
20:15:52
12.05.2009
12.05.2009
TUNER
-> Májinka: Ještě musíme udělat nějaký ty fotky u skůtra )))
...až bude teplo.....
...až bude teplo.....
18:20:13
12.05.2009
12.05.2009
Májinka
-> Syny: Děkuji um fotografa- dále i na fotce- Eidy-60...