skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
15:47:43
15.05.2007
15.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
15:46:45
15.05.2007
15.05.2007
Majkl
-> Tuner#2: mášooooo
15:46:18
15.05.2007
15.05.2007
Majkl
-> Tuner#2: njn oci vidi co chteji videt
15:43:53
15.05.2007
15.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Už jsem se divil, že by Juris sem dával nějaké porno, tak na to kliknu, pak zpět a čtu to po Tobě pořádně
15:38:15
15.05.2007
15.05.2007
Majkl
-> juris: tý woe takový promo
15:30:36
15.05.2007
15.05.2007
juris
07:50:01
15.05.2007
15.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: A nešlo by to nějak zařídit? To je ale asi jen v týdnu co? Pokud bych měl dovču, tak bych tam určitě sjel.
07:16:42
15.05.2007
15.05.2007
TUNER
-> Tuner#2: Na Oseku v džízytdý.....
-> David V6: jj,tak nějak
-> David V6: jj,tak nějak
13:58:26
14.05.2007
14.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Kde jsi to byl zvážit? zajímalo by mě kolik mám já.
13:56:09
14.05.2007
14.05.2007
David V6
Tunere a co myslíš ře já,já mám taky v muzice 60kg minimálně ale prostě my nemáme sprintovýho speciála ale od každýho něco,výš jak zlatá střední cesta
09:27:37
14.05.2007
14.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> spyker: Doporučuju si to tady zadat podle otáčkoměru, i když i ten u škodovky dost často kecá... :skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=115
Pak najednou nebudeš jezdit 200km/h, ale rázem budeš rád za 160 - 170km/h
Pak najednou nebudeš jezdit 200km/h, ale rázem budeš rád za 160 - 170km/h
09:24:00
14.05.2007
14.05.2007
Majkl
-> TUNER: schvalne si necham auto zvazit pred a po instalaci hudby, to jsem zvedavej..
08:50:00
14.05.2007
14.05.2007
MATTESS
-> TUNER: pěkná váha Zase máš luxusní výbavu,no a pak ta váha leze nahoru.
07:41:14
14.05.2007
14.05.2007
TUNER
-> MATTESS: Jj,na tacho jsem se raději ani nedíval.....počítam že se blížil k nule z druhý strany...))))Ale už jsem ho trochu pošteloval tak aby ukazoval přesnějš,tak jsem zvědavej...
06:59:01
14.05.2007
14.05.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Na těch rovnejch trubkach i když je to mastný to drží protože tam mam pořádný spony k tomu určený....
Tady jak jsem psal byl problém v tej jednej pásce ale už jsem to dotáhnul a zatim to je OK.
Další zpráva je že jsem si byl nechat zvážit auto a je to zléééé,moc zléééé.Váha s plnou nádrží se pohybuje kolem 1050 kg....Tak nevim co teď,chtělo by to aspoň 50 kg dolu.Stačilo by vyházet muziku a rázem jsem na tom o řekněme 60 kg lépe....No nic...Holt budu jezdit pomalu.
Za další mam doma konečně poskládanou převodovku s delší 4 a 5 stupněm.Takže na dálnicích to teď bude paráda a po normálních cestách konečně využïju jinej stupeň než jen 5....)))
4 stupeň je ze čtyřstupňové převodovky,takže místo 1,08 tam je teď 0,93 (něco mezi seriovou 4 a 5).
5 stupeň je zase o něco delší a místo 0,83 počítam že bude 0,7? to nevim přesně.Ale počítam že místo 100 km/h při 3000 to teď bude nějakejch 115-120 km/h při stejnejch otáčkách což je parááááda a spotřeba by měla jít o dost dolu.
Motor má cca od 1800 - 5000 plochou křivku točivýho momentu takže síly tam na to bude dost.
Ale výměna bude až po tom co tato převodovka doslouží,zatim se statečně drží.....
Tady jak jsem psal byl problém v tej jednej pásce ale už jsem to dotáhnul a zatim to je OK.
Další zpráva je že jsem si byl nechat zvážit auto a je to zléééé,moc zléééé.Váha s plnou nádrží se pohybuje kolem 1050 kg....Tak nevim co teď,chtělo by to aspoň 50 kg dolu.Stačilo by vyházet muziku a rázem jsem na tom o řekněme 60 kg lépe....No nic...Holt budu jezdit pomalu.
Za další mam doma konečně poskládanou převodovku s delší 4 a 5 stupněm.Takže na dálnicích to teď bude paráda a po normálních cestách konečně využïju jinej stupeň než jen 5....)))
4 stupeň je ze čtyřstupňové převodovky,takže místo 1,08 tam je teď 0,93 (něco mezi seriovou 4 a 5).
5 stupeň je zase o něco delší a místo 0,83 počítam že bude 0,7? to nevim přesně.Ale počítam že místo 100 km/h při 3000 to teď bude nějakejch 115-120 km/h při stejnejch otáčkách což je parááááda a spotřeba by měla jít o dost dolu.
Motor má cca od 1800 - 5000 plochou křivku točivýho momentu takže síly tam na to bude dost.
Ale výměna bude až po tom co tato převodovka doslouží,zatim se statečně drží.....
06:55:03
14.05.2007
14.05.2007
MATTESS
-> spyker: tak si přepočti převody. Motor je hezká věc, ale převody hrajou velkou roli. Zatim seriový a rychlost je skutečná, ne tachometrová
00:36:47
12.05.2007
12.05.2007
Nwkt
-> spyker: 207 dle GPS
00:21:48
12.05.2007
12.05.2007
spyker
ehm jenom 207???Na to jakej tam máš motor to musí lítat víc ne?A nebo máš jinak poskládanou převodovku???
21:34:09
11.05.2007
11.05.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Já mam takovou pidiráčnu něco mezi šroubovákem a něčim jiným a neni problém to dotahnout na krev, že ti dřív prdne ale kolikrat ani to nestaci. Kor kdyz ty trubky nemaj osazeni a maj treba mastnou tu plochu
06:16:18
11.05.2007
11.05.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Problém je v pásce která má moc vlkej průměr a nejde dostatečně stáhnout...Udělalo mi to za celou dobu dvakrát a vždy na stejnym místě...ostatní jsou v pohodě....
-> Majkl: Jak 206.......207 neee?
-> Majkl: Jak 206.......207 neee?