TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

15:47:43
15.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
15:46:45
15.05.2007
Majkl
-> Tuner#2: mášooooo 40 47
15:46:18
15.05.2007
Majkl
-> Tuner#2: 3 njn oci vidi co chteji videt 1
15:43:53
15.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Už jsem se divil, že by Juris sem dával nějaké porno, tak na to kliknu, pak zpět a čtu to po Tobě pořádně 1 3
15:38:15
15.05.2007
Majkl
-> juris: tý woe takový promo 3
15:30:36
15.05.2007
juris
07:50:01
15.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: A nešlo by to nějak zařídit? To je ale asi jen v týdnu co? Pokud bych měl dovču, tak bych tam určitě sjel.4
07:16:42
15.05.2007
TUNER
-> Tuner#2: Na Oseku v džízytdý.....1

-> David V6: jj,tak nějak4
13:58:26
14.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Kde jsi to byl zvážit? zajímalo by mě kolik mám já.
13:56:09
14.05.2007
David V6
Tunere a co myslíš ře já,já mám taky v muzice 60kg minimálně ale prostě my nemáme sprintovýho speciála ale od každýho něco,výš jak zlatá střední cesta
09:27:37
14.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> spyker: Doporučuju si to tady zadat podle otáčkoměru, i když i ten u škodovky dost často kecá... :skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=115



Pak najednou nebudeš jezdit 200km/h, ale rázem budeš rád za 160 - 170km/h 4
09:24:00
14.05.2007
Majkl
-> TUNER: schvalne si necham auto zvazit pred a po instalaci hudby, to jsem zvedavej..
08:50:00
14.05.2007
MATTESS
-> TUNER: pěkná váha9 Zase máš luxusní výbavu,no a pak ta váha leze nahoru.
07:41:14
14.05.2007
TUNER
-> MATTESS: Jj,na tacho jsem se raději ani nedíval.....počítam že se blížil k nule z druhý strany...))))Ale už jsem ho trochu pošteloval tak aby ukazoval přesnějš,tak jsem zvědavej...4
06:59:01
14.05.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Na těch rovnejch trubkach i když je to mastný to drží protože tam mam pořádný spony k tomu určený....

Tady jak jsem psal byl problém v tej jednej pásce ale už jsem to dotáhnul a zatim to je OK. 4

Další zpráva je že jsem si byl nechat zvážit auto a je to zléééé,moc zléééé.Váha s plnou nádrží se pohybuje kolem 1050 kg....Tak nevim co teď,chtělo by to aspoň 50 kg dolu.Stačilo by vyházet muziku a rázem jsem na tom o řekněme 60 kg lépe....No nic...Holt budu jezdit pomalu.

Za další mam doma konečně poskládanou převodovku s delší 4 a 5 stupněm.Takže na dálnicích to teď bude paráda a po normálních cestách konečně využïju jinej stupeň než jen 5....)))

4 stupeň je ze čtyřstupňové převodovky,takže místo 1,08 tam je teď 0,93 (něco mezi seriovou 4 a 5).

5 stupeň je zase o něco delší a místo 0,83 počítam že bude 0,7? to nevim přesně.Ale počítam že místo 100 km/h při 3000 to teď bude nějakejch 115-120 km/h při stejnejch otáčkách což je parááááda a spotřeba by měla jít o dost dolu.

Motor má cca od 1800 - 5000 plochou křivku točivýho momentu takže síly tam na to bude dost.

Ale výměna bude až po tom co tato převodovka doslouží,zatim se statečně drží.....1
06:55:03
14.05.2007
MATTESS
-> spyker: tak si přepočti převody. Motor je hezká věc, ale převody hrajou velkou roli. Zatim seriový a rychlost je skutečná, ne tachometrová4
00:36:47
12.05.2007
Nwkt
-> spyker: 207 dle GPS 4
00:21:48
12.05.2007
spyker
ehm jenom 207???Na to jakej tam máš motor to musí lítat víc ne?A nebo máš jinak poskládanou převodovku???
21:34:09
11.05.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Já mam takovou pidiráčnu něco mezi šroubovákem a něčim jiným a neni problém to dotahnout na krev, že ti dřív prdne 1 ale kolikrat ani to nestaci. Kor kdyz ty trubky nemaj osazeni a maj treba mastnou tu plochu6
06:16:18
11.05.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Problém je v pásce která má moc vlkej průměr a nejde dostatečně stáhnout...Udělalo mi to za celou dobu dvakrát a vždy na stejnym místě...ostatní jsou v pohodě....4

-> Majkl: Jak 206.......207 neee? 3
Extreme Tyres