skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
17:45:41
28.05.2007
28.05.2007
Mantrabeach
-> TUNER: no sakra to mě vůbec nenapadlo že budu muset pasovat oválnou trubku na kulatou .no nějak se to vyřeší snad.nevíš náhodou jestli jde hliník a dural vařit k sobě?
13:55:39
28.05.2007
28.05.2007
TUNER
-> Tuner#2: No s tim zas*anym autem bych určitě nikam nejel....
13:49:20
28.05.2007
28.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Já myslel tenhle týden a ne bo klidně až další. Stejně teď nic není a svatba je až za 14dní a to tam těch much zase přibyde
13:47:22
28.05.2007
28.05.2007
TUNER
-> MATTESS: Tak nějak jo,ještě ale musim nabrat pár kilo zpátky.....
13:42:53
28.05.2007
28.05.2007
MATTESS
-> TUNER: tak už jsi fit?
13:40:40
28.05.2007
28.05.2007
TUNER
-> Tuner#2: V týdnu jsem byl marod,takže to jsem nemohl.....
I tu sobotu a neděli jsem měl bejt ještě doma,ale risknul jsem to.
Navíc to neberu jako zabití soboty,ale udělal jsem co bylo potřeba + další věci kolem motoru... a jsem rád,nemusim vymetat všechny srazy v okolí.....
I tu sobotu a neděli jsem měl bejt ještě doma,ale risknul jsem to.
Navíc to neberu jako zabití soboty,ale udělal jsem co bylo potřeba + další věci kolem motoru... a jsem rád,nemusim vymetat všechny srazy v okolí.....
13:23:14
28.05.2007
28.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Však jo, ale Zelenku jsi mohl opláchnout klidně v týdnu a ne tím zabýt sobotu
12:36:43
28.05.2007
28.05.2007
TUNER
-> Tuner#2: 28.05.07 12:23:29 Nikde nic nesoudim,nebo jo?
Já se jen tak projet fakt nemusim,když mam důležitější věci na práci...a jsem rád že jsem udělal co jsem chtěl...
Já se jen tak projet fakt nemusim,když mam důležitější věci na práci...a jsem rád že jsem udělal co jsem chtěl...
12:23:29
28.05.2007
28.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To vím, ale nezažil jsi, nemůžeš soudit. Mě mašiny neberou vůbec, ale ten průvodce mě fakt nadchnul.
12:12:09
28.05.2007
28.05.2007
TUNER
-> MATTESS: Je spousta zajímavějších věcí který bych chtěl vidět....hlavně že se líbilo vám....
12:03:18
28.05.2007
28.05.2007
MATTESS
-> TUNER: mašinky taky moc nemusím, ale tohle bylo hodně zajímavý
11:49:28
28.05.2007
28.05.2007
TUNER
-> Tuner#2: Mašinky moc nemusim...to spíš škůdce...
11:14:21
28.05.2007
28.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Srázek byl super, krásné musem parních mašinek, super průvodce (takový děda, který zažil na dráze úplně všechno), pak obídek a prohlídka zříceniny. Byl i Aleš s kabriem, takže pohoda, pokec, krásné počasí, vyjížďka v koloně.
05:58:10
28.05.2007
28.05.2007
TUNER
-> Mantrabeach: Příruba neni problém vyrobit ne? Ale spíš jak by jsi pak napasoval kulatou trubku na tu oválnou díru.....ale tak dá se všechno,jen chtít..
18:56:30
26.05.2007
26.05.2007
Mantrabeach
-> TUNER: ale mám.jen řeším otázku,jak vyřešit přírubu na karburátor když je oválná.
17:23:22
26.05.2007
26.05.2007
TUNER
-> Tuner#2: Tak okno i zbytek vozu omyt od těch malejch mrtvolek...... + namontována jedna nová věsiška....tak na dalšim srazíku,tušim Blatná možno okouknout...
A co jinak,jak bylo na srazu?
-> Mantrabeach: Prosimtě nemáš za co...
A co jinak,jak bylo na srazu?
-> Mantrabeach: Prosimtě nemáš za co...
16:41:27
25.05.2007
25.05.2007
Mantrabeach
-> TUNER: díky moc
15:49:07
25.05.2007
25.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jsem na tom byl úplně stejně, ale opláchnul jsem jen okno a trochu předek a jedůůůů
15:42:57
25.05.2007
25.05.2007
TUNER
-> Tuner#2: Z kuny nevidim ani ven....Těch much co mam na přednim okně tam nebylo za celý 4 roky provozu...Musim to napřed omejt...a to asi v sobotu nebo neděli....
15:40:34
25.05.2007
25.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ty už můžeš chodit ven? Tak vem kunu a v 8:00 u nás ne? Ale není to hlavní sraz - máš to v diskuzi.