skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
16:47:15
31.05.2007
31.05.2007
Vita ze Sudet
-> U-Geen: Brikets Vandals
16:13:46
31.05.2007
31.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Tak takovoudle podpásovku bych ještě přede pár lety od Tebe nečekal , ale holt jsi přičichnul k ropě víc než je zdrávo
16:02:17
31.05.2007
31.05.2007
U-Geen
-> fine_ray: omyl, benzin je do zapalovacu.
23:40:56
30.05.2007
30.05.2007
fine_ray
-> TUNER: Nafta patří do kamen, plyn na sporák. Do aut, se leje benzín..
btw. top speed malinko peklo...
btw. top speed malinko peklo...
06:20:46
30.05.2007
30.05.2007
TUNER
-> zufo: No nějaký by bylo,ale vesměs stejný jako tohle...)))
-> bitmap: Ne ne,tohle je u Radima v Děčíně,ale Reesha tam přijel taky,protože tam pak měli další práci.
A kdyby jsi slyšel ty jeho narážky na benzíňáky)))))) docela jsem se smál.Pořád mi říkal ať tam dam naftu atd....
Je pravda že jeho nafťák je na sprintech nejrychlejší v čr,takže se v tom asi dooost vyzná,ale mě naftu do auta pro zábavu nevnutí.....
-> Mantrabeach: Tak sváry se dají přebrousit tak že to nikdo nepozná...
-> radekp: Ne ne,měl jsem tam jen jinou jednotku,která měla bejt čipnutá,ale od začátku se mi zdálo že to jede uplně stejně.....a brzda to jen potvrdila.Takže tam vracim původní.
Ale chtěl jsem zjistit rozdíl mezi normálnim a zvýšenym plnicim tlakem.Jiná úprava neni...
-> Pavel Korbelář: Hodnoty vesměs seriovýho motoru....
-> bitmap: Ne ne,tohle je u Radima v Děčíně,ale Reesha tam přijel taky,protože tam pak měli další práci.
A kdyby jsi slyšel ty jeho narážky na benzíňáky)))))) docela jsem se smál.Pořád mi říkal ať tam dam naftu atd....
Je pravda že jeho nafťák je na sprintech nejrychlejší v čr,takže se v tom asi dooost vyzná,ale mě naftu do auta pro zábavu nevnutí.....
-> Mantrabeach: Tak sváry se dají přebrousit tak že to nikdo nepozná...
-> radekp: Ne ne,měl jsem tam jen jinou jednotku,která měla bejt čipnutá,ale od začátku se mi zdálo že to jede uplně stejně.....a brzda to jen potvrdila.Takže tam vracim původní.
Ale chtěl jsem zjistit rozdíl mezi normálnim a zvýšenym plnicim tlakem.Jiná úprava neni...
-> Pavel Korbelář: Hodnoty vesměs seriovýho motoru....
18:29:39
29.05.2007
29.05.2007
bitmap - zrušená registrace
-> Tuner#2: a reesha uz vrta i do benzinaku, nebo se u nej TUNER jen stavil na brzdu?
18:14:14
29.05.2007
29.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> bitmap: JJ
-> radekp: Chtěl vědět, kolik tam vlastně má
-> radekp: Chtěl vědět, kolik tam vlastně má
17:24:18
29.05.2007
29.05.2007
Pavel P@nkáč
-> TUNER: ale nikde tu nevidim dosazeny vykon napsany asi jsem slepý..
17:07:02
29.05.2007
29.05.2007
radekp
-> TUNER: Proč jsi byl na brzdě? proběhly nějaké změny?čip,větší turbo?dvě turba?
15:37:26
29.05.2007
29.05.2007
Mantrabeach
-> TUNER: člověče tak jsem jim tam volal dneska a ženská mi říkala že dural nevedou,jen nějakou slitinu hliníku(vesměs to samý).No já to potřebuju jen malinko zahnout,nebude to tak hrozný.prostě kus od karbce půjde rovně a pak to zahne k pravýmu světlu zadnímu.nerez by nebyl asi taky špatnej ale nechtěl bych tam mít žádný sváry když už
15:27:46
29.05.2007
29.05.2007
bitmap - zrušená registrace
Koukam, byl jsi u Reeshy, ze? :)
15:01:52
29.05.2007
29.05.2007
zufo
jěště nějaky videjko by nebylo?
15:00:51
29.05.2007
29.05.2007
zufo
mazeeec
14:29:54
29.05.2007
29.05.2007
TUNER
-> Tuner#2: No asi tak nějak....o tej Blatnej začínam přemejšlet jestli mam ject...EMMA tam neni,sprinty už si na čas nezajedu...tak co tam....uvidim.Ještě je sraz skůtrů,tak bych možná jel tam,načerpat nový poznatky na vyladění stroje.....))))
14:18:25
29.05.2007
29.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Pěkný
BTW: Co máš v plánu na příští víkendy, teď není nic, pak svatba a z Rokycan hurá do Blatné a pak jedeš Plasy?
BTW: Co máš v plánu na příští víkendy, teď není nic, pak svatba a z Rokycan hurá do Blatné a pak jedeš Plasy?
13:05:06
29.05.2007
29.05.2007
TUNER
Tak jsem přidal nějaký foto + video z brzdy...
06:47:44
29.05.2007
29.05.2007
TUNER
-> Mantrabeach: Víceméně je to stejný a vařit to jde. Jinak ohyb u těchhle průměrů je problém.Minimální radius co byl možnej na průměru 60 byl kolem 180 mm.Ohýbá se to na trnu aby se nezbortila stěna,ale malinký nerovnosti tam stejně jsou.
Další možnost je udělat to z tenkostěnýho nerezu,asi to bude o něco těžší,ale dají se aspoň sehnat kolínka a nerez jde krásně vyleštit...
Další možnost je udělat to z tenkostěnýho nerezu,asi to bude o něco těžší,ale dají se aspoň sehnat kolínka a nerez jde krásně vyleštit...
18:47:37
28.05.2007
28.05.2007
Mantrabeach
-> TUNER: sakra ještě mě napadlo.Zapomněl jsem jak se ohejbá ten dural.nemohl bys mi říct znova jak to bylo?čím a jak to udělat?