skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
06:07:31
19.01.2007
19.01.2007
TUNER
-> STENLY: Já jsem kdysi kupoval samotný NEW kola za 17 tisíc....Minulej tejden jsem zrovna ty samý s gumama 215/40 viděl za 10 tisíc.....Holt jiná doba jiný ceny....
18:18:01
18.01.2007
18.01.2007
STENLY
Cau prosim te na kolik te priblizne vysli ty kolesa dik!
12:27:47
16.01.2007
16.01.2007
David V6
Dík
06:47:20
16.01.2007
16.01.2007
TUNER
-> David V6: Foto máš tady,ale neni tam vidět uplnej detail....
img107.imageshack.us/my.p hp?image=podv...
Kontakt by měl mít i Víťa,nebo koukni na DTC,tam se Pája vyskytuje asi nejvíc... ;-)
img107.imageshack.us/my.p hp?image=podv...
Kontakt by měl mít i Víťa,nebo koukni na DTC,tam se Pája vyskytuje asi nejvíc... ;-)
14:43:59
15.01.2007
15.01.2007
David V6
Nebo kontakt na něho.
14:43:34
15.01.2007
15.01.2007
David V6
Poloosy má svařovaný tak náhodou nevíš jestli horní u převodovky má z rencka a spodní u kola originál škodováckej kuličkovej.
14:14:57
15.01.2007
15.01.2007
TUNER
-> David V6: Jj,ten má z rencka.Má i jiný poloosy a musí se vyříznout kus do kastle v místech kde jsou sedáky.....to je důvod proč jí zatim neci..
14:10:41
15.01.2007
15.01.2007
David V6
A nevíš co tam má klásek ten má ještě větší výkon a má tam převodovku z renaulta?
14:09:13
15.01.2007
15.01.2007
TUNER
-> David V6: Mam origo nápravu 130....
14:08:04
15.01.2007
15.01.2007
David V6
Chtěbych se tě zeptat máš na autě normální klouby na poloosách nebo nějaký co výc vydržej.nevim jaký mám dát na auto aby to vydrželi
14:08:00
15.01.2007
15.01.2007
TUNER
-> David V6: Fakt jooo,tak jo,budu si dávat pozor,díky že jsi mi to řekl....
14:06:18
15.01.2007
15.01.2007
David V6
Jo to by šlo hlavně bacha přeci jenom jsou to brzdy.
14:00:09
15.01.2007
15.01.2007
TUNER
Neboj se,dal bych tam pouze něco co se na to používá,třeba tohle...
img244.imageshack.us/my.p hp?image=tilt...
img244.imageshack.us/my.p hp?image=tilt...
10:48:24
15.01.2007
15.01.2007
David V6
nevim jakej přesně ventilek chceš kopit ale dej si bacha äby byl s gegulaci od maxima do minima a aby nenechával nějakej tlak v soustavě jako se to dělá aby sis nezničil zadek.Musíš prostě laborovat
13:37:13
12.01.2007
12.01.2007
TUNER
-> David V6: No takhle jsem to myslel od začátku,ne záťěžák z felicie,ale normální ventil co se prodává přímo na to určenej. Dozadu pouštět vše a předek regulovat.....Mam ale strach jestli by pak nešlel dopředu moc malej tlak nebo tak něco....No asi se to bude muset vyzkoušet,ptrotože to nikdo takhle mít nebude....ach jo..
12:49:52
12.01.2007
12.01.2007
David V6
Tak si tm dej zátěžák z felicie a máš to stáhni ho na nejvíc a postupně ubírej.
Ale uvědom si že tam musíš napojit předek pokud chceš zvětšit brzdný tlak na zadku.Ještě se chvíli budeš trápit.
Ale uvědom si že tam musíš napojit předek pokud chceš zvětšit brzdný tlak na zadku.Ještě se chvíli budeš trápit.
22:44:22
11.01.2007
11.01.2007
gim
-> gim: mozny to je nechci se hadat, mohli tam psat bludy coz se v posledni dobe stava casto. bylo tam napsany 2posilovace a mohli myslet pumpy?! s tema pumpama sem to videl na stavbe nejakyho catterhamu nebo podobnyho kitu na zpusob sevenu, tam zase podelali preklad jednou pumpa podruhy posilovac...
13:29:59
11.01.2007
11.01.2007
TUNER
-> David V6: Hmmm,no uvidim.Právě že bych nejraději něco osvědčenýho vyzkoušenýho a rovnou to udělal a naladil si na zadek tlak jak potřebuju...Tohle řešení možná pomůže,ale asi nedocílim přesně tlaku jakej bych potřeboval....ale stejně dík...
12:41:47
11.01.2007
11.01.2007
David V6
Promiň já si neuvědomi že tam máš brzdiče z oktávy.nenašteloval bys to vůbec ale zadek by ti brzdil určitě víc.Zkus to nic zato nedáš,já to takhle mám zatím na bubnech a divil by ses co zvládnou.je jasný že trpěj.Nebo zkus tu avii ta má o dost víc modifikovanej druhej okruh v zádu má větší prasata a taky to zvládne prostě to zkus jinak to nezjistíš
12:28:22
11.01.2007
11.01.2007
TUNER
-> gim: Tak to nevim co bylo za paskvil,ale normální závoďáci když mají 2 pumpy,tak bez posilovače...
Doma mam fotky jak to vypadá se dvěma pumpama i toho vahadla.Ani by to nebyl velkej problém vyrobit,ale zatim hledam jiný řešení.... ;-)
-> Montér: Hmmm,to by chtělo vysvětlit nějak líp,nebo nakreslit....měl jsi mu ho vyrvat z auta a rozřezat....)))
-> David V6: No dva okruhy bych chtěl zachovat každopádně...Navíc nevim kde bych vzadu vzal 4 pístky...mam tam jen 2....))
A jakou možnost štelování bych měl,kdybych to hodil jeden okruh předek a druhej okruh zadek?
-> Fifa:
Doma mam fotky jak to vypadá se dvěma pumpama i toho vahadla.Ani by to nebyl velkej problém vyrobit,ale zatim hledam jiný řešení.... ;-)
-> Montér: Hmmm,to by chtělo vysvětlit nějak líp,nebo nakreslit....měl jsi mu ho vyrvat z auta a rozřezat....)))
-> David V6: No dva okruhy bych chtěl zachovat každopádně...Navíc nevim kde bych vzadu vzal 4 pístky...mam tam jen 2....))
A jakou možnost štelování bych měl,kdybych to hodil jeden okruh předek a druhej okruh zadek?
-> Fifa: