skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
21:25:16
09.02.2007
09.02.2007
Scary
Chlape dost dobrý auto. Můžu se zeptat kde sis nechal udělat rám?? Díky Scary
10:36:41
07.02.2007
07.02.2007
MATTESS
-> KamilX: pošlu mail, ať to tu Lubkovi neznečisťujeme
10:07:26
07.02.2007
07.02.2007
KamilX
-> MATTESS: Přesně tak Tři roky bez "šáde" je dlouhá doba...
A jinak novinky? Rád bych ti omrkl kuchyň, šlo by to?
A jinak novinky? Rád bych ti omrkl kuchyň, šlo by to?
09:16:05
07.02.2007
07.02.2007
MATTESS
-> KamilX: zmrtvýchvstání
08:39:23
07.02.2007
07.02.2007
TUNER
-> Majkl: Masakr... Od tohodle člověka jsem na aukru vydražil Abrexovej model....Zřejmě nějakej kšeftař a někde to viděl tak.....
-> KamilX: Nazdárek... Jo telefony mam pořád stejný,ale nevim jak ty.Loni jsem ti psal a bez reakce,tak jsem to vzdal. Ani už nevim co to bylo.
Jinak už jsem ženatej,mam dvě děti a bydlíme kousek za Plzní v pěknej vilce.........
....neee,dělam si srandu.....
-> KamilX: Nazdárek... Jo telefony mam pořád stejný,ale nevim jak ty.Loni jsem ti psal a bez reakce,tak jsem to vzdal. Ani už nevim co to bylo.
Jinak už jsem ženatej,mam dvě děti a bydlíme kousek za Plzní v pěknej vilce.........
....neee,dělam si srandu.....
22:47:46
06.02.2007
06.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> KamilX: Tak to já až někdy poletím z RO, tak se stavím
22:26:25
06.02.2007
06.02.2007
KamilX
-> Tuner#2: Ahoj Honzo, v srpnu už jsem se nastěhoval. Někdy si udělej výlet a stav se. Teď řeším kuchyň, ale až bude na domácí audio budu potřebovat rady odborníka
15:49:13
06.02.2007
06.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> KamilX: Nazrdárek, taky jsem tě už dlouho neviděl. Bydlíš pořád ve Všenicích a nebo jsi už přestavěl a přestěhoval se?
15:37:51
06.02.2007
06.02.2007
KamilX
-> TUNER: Ahoj, nečekaně se mě povedlo přihlásit. Už jsem ani nedoufal že si pamatuju heslo.... Jak je? Už jsem tě neviděl ani nepamatuju, funguješ na nějakém z původních tel.?
18:34:20
03.02.2007
03.02.2007
Nwkt
-> Majkl: Na to už sem se koukal
18:32:16
03.02.2007
03.02.2007
Majkl
11:30:07
01.02.2007
01.02.2007
TUNER
-> VeTëV: No právě že tim víc že vás znam tak to neřešim....
11:26:30
01.02.2007
01.02.2007
VeTeV
-> TUNER: ale sak vis jak to je mysleno - jakoby si nas neznal
11:23:11
01.02.2007
01.02.2007
TUNER
Mě takovýhle věci nevadí,proti nim jsem imuní.....
Každýmu se líbit nemusí ani jak to jede,ani jak to hraje nebo jak to vypadá,ale o to mi nejde.....
Každýmu se líbit nemusí ani jak to jede,ani jak to hraje nebo jak to vypadá,ale o to mi nejde.....
11:20:17
01.02.2007
01.02.2007
VeTeV
-> Vita ze Sudet: on by luboek jinak nespal kdyby jsme si do nej nerejpnuli .-))
11:18:56
01.02.2007
01.02.2007
Vita ze Sudet
-> VeTëV: -> Majkl: Aneb rejpněme si do TUNERa ..... ale hovno máš dobrý autíčko. Jedno z mála tu z virtu
10:45:12
01.02.2007
01.02.2007
VeTeV
-> TUNER: takze takovy skoro auto, skoro hudba :-))
simply clever
simply clever
10:40:16
01.02.2007
01.02.2007
Majkl
-> TUNER: takze ani poradne nehraje, ani poradne nejede, ani poradne nevypada? nebo jaxi myslel ze od kazdeho neco?
10:15:23
01.02.2007
01.02.2007
TUNER
-> VeTëV: A proč??
Nemam ani auto na sprinty,ani nejlepší audio....Mam takovej kompromis od každýho trochu....A jsem spokojenej....
Nemam ani auto na sprinty,ani nejlepší audio....Mam takovej kompromis od každýho trochu....A jsem spokojenej....