skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
09:33:10
01.02.2007
01.02.2007
VeTeV
-> TUNER: tak vyhod ten apart co vytvari hlukovou barieru a mas to .-))
07:07:33
01.02.2007
01.02.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: No tak je jasný že když už pojedeš na 4 válce s turbem,tak že to pojede uplně jinak a s tvojí váhou se nebojim že nebudeš druhej za kláskem....Já holt se zase budu prát o 3 místo s tim litrem no....
Ale zase ti to nehraje.....
-> gim: Jo dík,dneska si pro něj jedu,tak jsem zvědavej kolik na něm bude práce....Pak písni co s tim bylo....
Ale zase ti to nehraje.....
-> gim: Jo dík,dneska si pro něj jedu,tak jsem zvědavej kolik na něm bude práce....Pak písni co s tim bylo....
22:14:37
31.01.2007
31.01.2007
gim
-> TUNER: blahopreju k laufiku :-) ten muj italjet je uz v servisu tak sem zvedavej co mi reknou. ale este si pockam pze jim este neprijel servisak. mno uvidime...
18:35:15
31.01.2007
31.01.2007
Vita ze Sudet
Ty trubky už ti letos nepomůžou ani vyleštěný. Myšleno na hrocháči. Protože už tě nebude ohrožovat 1.8HTP ale 1.8T a když bůh dá možná mi to ani neproklouzne
06:57:50
31.01.2007
31.01.2007
TUNER
Ne novýho nic....vlastně jo,zejtra budu mít new lauf na scoota,tak když bude počasí tak ho hned nasadim a pojedu otestovat...
Dneska si jedu pro dural trubku,tak budu trochu předělávat to vedení vzduchu k IC.Ale napřed je musim vyleštit,aby jste mě vzali vy 2 leštičí do klubu..
Dneska si jedu pro dural trubku,tak budu trochu předělávat to vedení vzduchu k IC.Ale napřed je musim vyleštit,aby jste mě vzali vy 2 leštičí do klubu..
20:02:54
30.01.2007
30.01.2007
Vita ze Sudet
-> Majkl: Rejpu, rejpeš, rejpeme
a propo jak pokračuješ
a propo jak pokračuješ
21:32:22
27.01.2007
27.01.2007
Majkl
-> TUNER: tak neco novýho Luběno?
10:48:24
23.01.2007
23.01.2007
TUNER
-> David V6: Nijak,na autě nedělam teď nic...
10:20:13
23.01.2007
23.01.2007
David V6
Tak jak si pokročil s brzdama
11:28:42
20.01.2007
20.01.2007
Nwkt
-> STENLY: www.plzen-info.cz/regner
23:16:28
19.01.2007
19.01.2007
Borin - Král tuzerů
-> TUNER: Je to filc
20:35:55
19.01.2007
19.01.2007
STENLY
V Plzni ja jsem od Klatov to je kousicek zrovna dneska jsem byl v makru .Jak se jmenuje ta prodejna a kde sidli.Jeden pneu je u autobusaku ne?
15:50:00
19.01.2007
19.01.2007
TUNER
-> Mantrabeach: Jj,to co sálo vodu.Tohle je něco podobnýho,ale takový víc nadejchaný))
Měl jsem toho plný auto a když jsem si vytlumil škodu,tak jsem zbytek dal kamarádovi kterej s tim udělal celý auto,dal to i pod koberce a bylo to dost poznat...
Kde to seženeš ti neporadim,měl jsem to od kamaráda z fabriky kde lisujou koberce do pašíků a spol...
Měl jsem toho plný auto a když jsem si vytlumil škodu,tak jsem zbytek dal kamarádovi kterej s tim udělal celý auto,dal to i pod koberce a bylo to dost poznat...
Kde to seženeš ti neporadim,měl jsem to od kamaráda z fabriky kde lisujou koberce do pašíků a spol...
13:34:04
19.01.2007
19.01.2007
Mantrabeach
-> TUNER: myslíš to co bylo ve škodovce origo?to co nasávalo vodu?kde se to dá prosím tě sehnat běžně?v kobercích nebo kde?nebo tam dát třeba vatelín?
12:08:41
19.01.2007
19.01.2007
TUNER
-> Mantrabeach: Myslim že to je takovej podobnej matroš co jsou takový ty desky pod kobercema,taková ta zmačkaná vata,nevim jak to nazvat ale silný je to tak 4 cm...trochu to i odhluční a v létě tam neni takový horko... ;-)
11:40:06
19.01.2007
19.01.2007
Mantrabeach
-> TUNER: mohl bych se tě prosímtě zeptat čím si vyplnil to místo pod potahem stropu?viděl jsem to te´d v inzerci.mám taky černej strop te´d nově ušitej a potřeboval bych vědět co tam dát.díky moc
11:23:06
19.01.2007
19.01.2007
Nwkt
-> TUNER: Já myslim taky u Regnera, že jo
10:59:54
19.01.2007
19.01.2007
MATTESS
-> TUNER: taky jsem ten inzerát viděl
09:58:02
19.01.2007
19.01.2007
TUNER
-> STENLY: Kola jsem viděl inzerát u nás v Plzni v jednej prodejně ND..Byli to kola s roztečí 4*98 mm.Takže skoro to samý co mam já.
Blatníčky mi dělal klempíř.v tej době jsem neměl možnost COčka,tak to šlo k němu.
Podložky mam dooooost veliký...
Blatníčky mi dělal klempíř.v tej době jsem neměl možnost COčka,tak to šlo k němu.
Podložky mam dooooost veliký...
09:04:20
19.01.2007
19.01.2007
STENLY
Mas moc pekny auto!A ty kola si videl kde?Ale nemaji nahodou blbou roztec s 5 dirama.Ja videl ty samy na alubazar.cz A jak tam mas silny podlozky???Chtel jsem se zeptat ty blatniky te delal klempir co?Ja jen jestli bych ty samy si treba nechal u nej obednat.Teda az budou kola