TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

06:07:31
19.01.2007
TUNER
-> STENLY: Já jsem kdysi kupoval samotný NEW kola za 17 tisíc....Minulej tejden jsem zrovna ty samý s gumama 215/40 viděl za 10 tisíc.....Holt jiná doba jiný ceny....8
18:18:01
18.01.2007
STENLY
Cau prosim te na kolik te priblizne vysli ty kolesa dik!4
12:27:47
16.01.2007
David V6
Dík
06:47:20
16.01.2007
TUNER
-> David V6: Foto máš tady,ale neni tam vidět uplnej detail....

img107.imageshack.us/my.p hp?image=podv...



Kontakt by měl mít i Víťa,nebo koukni na DTC,tam se Pája vyskytuje asi nejvíc... ;-)
14:43:59
15.01.2007
David V6
Nebo kontakt na něho.
14:43:34
15.01.2007
David V6
Poloosy má svařovaný tak náhodou nevíš jestli horní u převodovky má z rencka a spodní u kola originál škodováckej kuličkovej.
14:14:57
15.01.2007
TUNER
-> David V6: Jj,ten má z rencka.Má i jiný poloosy a musí se vyříznout kus do kastle v místech kde jsou sedáky.....to je důvod proč jí zatim neci.. 4
14:10:41
15.01.2007
David V6
A nevíš co tam má klásek ten má ještě větší výkon a má tam převodovku z renaulta?
14:09:13
15.01.2007
TUNER
-> David V6: Mam origo nápravu 130....4
14:08:04
15.01.2007
David V6
Chtěbych se tě zeptat máš na autě normální klouby na poloosách nebo nějaký co výc vydržej.nevim jaký mám dát na auto aby to vydrželi
14:08:00
15.01.2007
TUNER
-> David V6: Fakt jooo,tak jo,budu si dávat pozor,díky že jsi mi to řekl....1
14:06:18
15.01.2007
David V6
Jo to by šlo hlavně bacha přeci jenom jsou to brzdy.
14:00:09
15.01.2007
TUNER
Neboj se,dal bych tam pouze něco co se na to používá,třeba tohle...

img244.imageshack.us/my.p hp?image=tilt...



4
10:48:24
15.01.2007
David V6
nevim jakej přesně ventilek chceš kopit ale dej si bacha äby byl s gegulaci od maxima do minima a aby nenechával nějakej tlak v soustavě jako se to dělá aby sis nezničil zadek.Musíš prostě laborovat5 5 9
13:37:13
12.01.2007
TUNER
-> David V6: No takhle jsem to myslel od začátku,ne záťěžák z felicie,ale normální ventil co se prodává přímo na to určenej. Dozadu pouštět vše a předek regulovat.....Mam ale strach jestli by pak nešlel dopředu moc malej tlak nebo tak něco....No asi se to bude muset vyzkoušet,ptrotože to nikdo takhle mít nebude....ach jo..
12:49:52
12.01.2007
David V6
Tak si tm dej zátěžák z felicie a máš to stáhni ho na nejvíc a postupně ubírej.

Ale uvědom si že tam musíš napojit předek pokud chceš zvětšit brzdný tlak na zadku.Ještě se chvíli budeš trápit.
22:44:22
11.01.2007
gim
-> gim: mozny to je nechci se hadat, mohli tam psat bludy coz se v posledni dobe stava casto. bylo tam napsany 2posilovace a mohli myslet pumpy?! s tema pumpama sem to videl na stavbe nejakyho catterhamu nebo podobnyho kitu na zpusob sevenu, tam zase podelali preklad jednou pumpa podruhy posilovac...
13:29:59
11.01.2007
TUNER
-> David V6: Hmmm,no uvidim.Právě že bych nejraději něco osvědčenýho vyzkoušenýho a rovnou to udělal a naladil si na zadek tlak jak potřebuju...Tohle řešení možná pomůže,ale asi nedocílim přesně tlaku jakej bych potřeboval....ale stejně dík...4
12:41:47
11.01.2007
David V6
Promiň já si neuvědomi že tam máš brzdiče z oktávy.nenašteloval bys to vůbec ale zadek by ti brzdil určitě víc.Zkus to nic zato nedáš,já to takhle mám zatím na bubnech a divil by ses co zvládnou.je jasný že trpěj.Nebo zkus tu avii ta má o dost víc modifikovanej druhej okruh v zádu má větší prasata a taky to zvládne prostě to zkus jinak to nezjistíš
12:28:22
11.01.2007
TUNER
-> gim: Tak to nevim co bylo za paskvil,ale normální závoďáci když mají 2 pumpy,tak bez posilovače...

Doma mam fotky jak to vypadá se dvěma pumpama i toho vahadla.Ani by to nebyl velkej problém vyrobit,ale zatim hledam jiný řešení.... ;-)

-> Montér: Hmmm,to by chtělo vysvětlit nějak líp,nebo nakreslit....měl jsi mu ho vyrvat z auta a rozřezat....)))

-> David V6: No dva okruhy bych chtěl zachovat každopádně...Navíc nevim kde bych vzadu vzal 4 pístky...mam tam jen 2....))

A jakou možnost štelování bych měl,kdybych to hodil jeden okruh předek a druhej okruh zadek?

-> Fifa: 4

Extreme Tyres