skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
22:43:00
31.01.2006
31.01.2006
TomasB
jj prave ma napadlo ze to mal tusim taky biely rapidak tu alfu
22:38:20
31.01.2006
31.01.2006
TomasB
ups tak som trochu vedla,bohuzial k nam nechodi ,ale je to pravda ze ten liter je moc odlahceny a na Tunerove 17ky nema
14:22:32
31.01.2006
31.01.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery: No ono to asi udělali ty kola, ale před cílem řadil 5tku zatímco Luboš tam měl vytočenou trojku, tak jsem myslel jestli tam nemá ještě kratší stálý převod než 4,22. A info o motoru moc nevěděl, předloni říkal právě že je tam ta 1,5 free style a tak jsem myslel že i loni odkud je ta fotka tam byl. Každopádně, že to auto je extrémě lehké a výhodou jsou i malá kola to je nepopiratelné.
12:05:35
31.01.2006
31.01.2006
Bery
-> Tuner#2: ale v létě tam byl motor z feldy,nebo fáčka - aspoň co jsem se s ním bavil,říkal,že schání někoho kdo mu udělá dobře hlavu,že za to všude chtějí strašně moc.Co tam bylo jinýho,tak akorát vačka,svody a ty karbecy-aspoň říkal...A převodovku má tu samou jako já akorát se samosvorem...
11:14:14
31.01.2006
31.01.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TomasB: Tenhle tam má Felicii 1,5 z pick-upu, podle slov majitele někde kolem 130HP a má tam strašně krátkou převodovku a hlavně lehkou kasli - to auto je skoro celý plastový.
23:14:02
30.01.2006
30.01.2006
U-Geen
-> TomasB: ne.
21:43:18
30.01.2006
30.01.2006
TomasB
neni to nahodou ten liter co ma pod kapotou 6valec z alfy??
15:58:53
30.01.2006
30.01.2006
Vita ze Sudet
Ne... JOKE neber mě vážně
15:57:52
30.01.2006
30.01.2006
Vita ze Sudet
Ale to si měl za sebou kolečko s hnojem viď?
13:44:05
30.01.2006
30.01.2006
TUNER
-> Pajda: Jednou 423 jednou já protože nějak nezařadil....Když vyhrál tak byli lepší časy takže celkově vyhrála ta ticka......Možná kdyby nevyjel o ten kousííííček dřív....Ale já byl spokojenej....
13:26:21
30.01.2006
30.01.2006
Bery
-> Pajda: to je přeci jasný,ne!
12:56:55
30.01.2006
30.01.2006
Pajda
08:08:27
30.01.2006
30.01.2006
TUNER
-> Vojta: Když budeš hodneeeej...
22:07:42
27.01.2006
27.01.2006
TomasB
dikes T#2 ,myslim ze to dam na nejaku priesvitnu foliu ciernou farbou a nalepim to tam,a skusim osvetlit nejakou modrou led cely ten pristor mozno z toho vznikne nieco zaujimave
19:55:22
27.01.2006
27.01.2006
Vojta - zrušená registrace
-> TUNER: Blizi se unor :) bude i dalsi fotka z kalendare?
17:24:00
27.01.2006
27.01.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TomasB: Ty nápisy jsou dělané laserem a tam si barvu nevybereš :o)) Jedině zvolit ten potisk nebo samolepku (já měl nápisy vyřezané z fólie na narezu a vypadalo to dobře) a určitě dnes budou i nějaké nová technologie jak to natisknout nebo něco podobného - je to jen otázka toho jak to má vypadat a kolik za to dáš.
16:33:11
27.01.2006
27.01.2006
TomasB
hm tie listy na prahoch nevizerali ako obycajny plech,ale skor ide o tu potlac,chcel by som spravit nieco podobne len na cervenej farbe a nic ma nenapada,jedine nalepka
12:23:25
27.01.2006
27.01.2006
TUNER
-> TomasB: Nerez,jakej nerez????
Joooo,no asi pracuju s plechem tak občas z nějakýho zbytečku udělam nějakou tu kravinu.....
-> Zdany: Aleee,nic se neděje....ale mělo by.
Joooo,no asi pracuju s plechem tak občas z nějakýho zbytečku udělam nějakou tu kravinu.....
-> Zdany: Aleee,nic se neděje....ale mělo by.