skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
14:34:20
21.02.2006
21.02.2006
TUNER
-> Tuner#2: Přece ti ho nebudu dávat před tim,aby jsi ho tam nosil po kapcách a při zběsilej polce tam někomu spadlo na nohu a přivodilo úraz....
14:29:01
21.02.2006
21.02.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdany: No abych to upřesnil, tak mě ho dal až u nás před barákem, když nás s Mášou vysazoval po plese doma :o)))
13:59:43
21.02.2006
21.02.2006
Zdany
-> Tuner#2: No jasněěěěě.... jak jinak.. :)) Vše hned, nejlépe dvakrát a zadarmo..
Jen mě Luboš přišel v sobotu nepoužitelnej, ale že bude tahat sání na ples jako společenský doplněk, to mě ani ve snu nenapadlo. :)))) Ale co doba se mění a sání z felice bude za chvilku nosit kde kdo... :))))) Aby byl IN.
Jen mě Luboš přišel v sobotu nepoužitelnej, ale že bude tahat sání na ples jako společenský doplněk, to mě ani ve snu nenapadlo. :)))) Ale co doba se mění a sání z felice bude za chvilku nosit kde kdo... :))))) Aby byl IN.
12:40:07
21.02.2006
21.02.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Si dělám srandu Von by Zdany chtěl všechno hned a nejlépe zadarmo viď (JOKE!)
12:35:38
21.02.2006
21.02.2006
TUNER
-> Tuner#2: Vždyť ho znáš...Říkal jsem mu že jsem byl z formy a zapoměl jsem to v autě tak že jsem to dal tobě a ty to dáš Vašíkoj.Že tam jezdíš ob den....Mluvim pravdu jako vždy...
12:11:50
21.02.2006
21.02.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: ...že jsi někde zapoměl moje sání na převaření a vymlouvá se na Tunera 2 a Jirka... Zdany tady něco naznačil v předchozím přízpěvku.
12:08:48
21.02.2006
21.02.2006
TUNER
-> Tuner#2: O čempak to povídáš? Já se nikdy na nikoho nevymlouval.....
12:03:58
21.02.2006
21.02.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hele hele co to slyším, sání jsem dostal do ruky v sobotu na bále v půl noci a hned druhý den ho měl v ruce Véna, tak jaký výmluvy na mě
02:14:52
21.02.2006
21.02.2006
Pilot 105
-> Zdany: Přej nadejchal, však ty si byl tuhle neděli taky pod vlivem ještě ve čtyři odpoledne.
23:02:03
20.02.2006
20.02.2006
Zdany
-> Hanuš: Udelal jsi velikou chybu, že jsi nešel. mohlo ti být taky blbě.. :)))))
20:37:38
20.02.2006
20.02.2006
Hanuš
-> Zdany: Vy jste to ale hova**
18:35:31
20.02.2006
20.02.2006
Zdany
-> TUNER: Jo asi bude prd a ne pojistkovej blok od Autoleadsu.. STUalarma jako dovozce ho nema skladem, taže se nic nekoná.. :(( Dodací doba po objednání tak prý cca 1 měsíc.. Jsem myslel, že si dělá ten chlap srandu.
Jinak co se týče poslední kaldby, kdy jste chlastali u vás doma, tak to řeknu otevřeně: Ty jsi byl druhej den víc než jedlel a ani se ti nedivim, že jsi někde zapoměl moje sání na převaření a vymlouvá se na Tunera 2 a Jirka byla v celku použitelnej. Akorát měl zalepenou hlavu izolepu, aby mu neprdla. a Pilota jsem neviděl.. :(( Viděl jsem ho v neděli a myslim, že by ještě nadejchal .:))))))
Jinak co se týče poslední kaldby, kdy jste chlastali u vás doma, tak to řeknu otevřeně: Ty jsi byl druhej den víc než jedlel a ani se ti nedivim, že jsi někde zapoměl moje sání na převaření a vymlouvá se na Tunera 2 a Jirka byla v celku použitelnej. Akorát měl zalepenou hlavu izolepu, aby mu neprdla. a Pilota jsem neviděl.. :(( Viděl jsem ho v neděli a myslim, že by ještě nadejchal .:))))))
17:18:49
20.02.2006
20.02.2006
Fifa
Jj měsíční příjem peněz je dobrá věc
08:46:58
20.02.2006
20.02.2006
TUNER
-> juris: -> Vita ze Sudet: jj,máte pravdu klucí....jako vždacky.Je to na zvedání podvozku....Potřebuju měnit převdodofky po každym sprintu,tak si to timhletim přizvednu abych k tomu lépe mohl...
uno new fotos.....nový kablíky k orchestrionu...
uno new fotos.....nový kablíky k orchestrionu...
10:21:36
18.02.2006
18.02.2006
Vita ze Sudet
-> juris: Ne to je příprava pro vzduchové zvedáky pro rychlozdvih v depu...
12:09:54
17.02.2006
17.02.2006
juris
...sákra co to je v tom kufru?...ty máš hydraulickej podvozek?
20:04:46
16.02.2006
16.02.2006
strucy
-> TUNER: jj videl som ho už na AHC , ja som už kúpil celu sady zo všetkým čo treba ku kabeláži , akeby som to prerátal na SK tak daloko si neni odo mňa
18:04:11
16.02.2006
16.02.2006
Štěpán
-> TUNER: peknej kalendas,mimo jine :-)
11:55:36
16.02.2006
16.02.2006
fine_ray
heh, temelín hadr..
10:23:25
16.02.2006
16.02.2006
TUNER
-> strucy:
Jj,kdbych měl kupovat všechno 3 krát tak delší,tak za to dam to samý co ty....Nemam ještě pár věcí cca za 1000-1500,-Ten blok mam vyřešenej a do víkendu mi ho snad Zdany přiveze z Práglu..Je to Autoleads G9-92 a měl by stát kolem 700-800,-
A takhle vypadá :
img225.imageshack.us/img2 25/.../2006020811022318346 fu.jpg
img225.imageshack.us/img2 25/.../2006020810022021052 lv.jpg
IN 1*50 mm
OUT 2*35 mm
-> VeTëV: Kdepaaaak..
Jj,kdbych měl kupovat všechno 3 krát tak delší,tak za to dam to samý co ty....Nemam ještě pár věcí cca za 1000-1500,-Ten blok mam vyřešenej a do víkendu mi ho snad Zdany přiveze z Práglu..Je to Autoleads G9-92 a měl by stát kolem 700-800,-
A takhle vypadá :
img225.imageshack.us/img2 25/.../2006020811022318346 fu.jpg
img225.imageshack.us/img2 25/.../2006020810022021052 lv.jpg
IN 1*50 mm
OUT 2*35 mm
-> VeTëV: Kdepaaaak..