TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

15:41:31
26.01.2006
Zdany
Aaaaaaaaaaaaaaa, koukám, že se futr něco děje.. :)))
14:44:53
26.01.2006
TomasB
zdarec,to odkial beres tolko nerezu ? 3 ,a zaujimalo ako robis tu potlac na to 8 je to dobre 6
11:19:09
25.01.2006
Bery
-> TUNER: Tak oni i doporučujou ten TAF-X jen odkalit,nechat pár dní sednout a prd to z5do převodovky a dolít:-)Sixta je sice machr,ale to víš,máš agregát a ten krouťák s váhou auta = rána z převodovky při neopatrném zacházení....Tak já vozím náhradní poloosy,ty budeš vozit třeba náhradní převodovky:-) a můžem si to v případě nouze půjčovat...500 kilo-to spíš budu já tak tlustej,než auto tak lehký:-) ale mám nový svody a asi bude i víc karburátorů5
10:03:21
25.01.2006
TUNER
-> Bery: No jooo,byla by škoda to hodit do kamen.....tak to raději odkaluješ cooo...No já ani nemusim,stejně dřív než by byl čas na výměnu,tak odejde do věčných lovišť....8

Jooo,psal jsem Sixtovy jestli zvládne něco do obalu na tenhle motor a moc mě nepotěšil,takže až na věky bude jen serie....10 a je otázka času až ti to bude vážit tak 500 kilo a budeš mi ujíždět....4
09:44:48
25.01.2006
Bery
jó TAF-X...Ještě že jsi mě to připoměl...musím litr dokoupit - z toho věčného vypouštění a odkalování jsem už litr projebal...Už abych to měl taky takhle pod plachtou...Pěkný!
09:27:05
25.01.2006
TUNER
Sem přidal nějaký fota....interier,sedačky, převody a garáž...4
19:28:54
20.01.2006
TUNER
Jo jinak už jsem si "dovrtal" i ten krycí plech....

Takhle nějak to vypadá...

img221.imageshack.us/img2 21/.../p12015170eb.jpg



a po sloupnutí folie,je to nějaký rozostřený,kuwa....8 img221.imageshack.us/img2 21/.../p12015188oc.jpg



ještě bylo třeba upravit prostřední šroub v palubce,kterej se cca o 10 mm musel zkrátit.... img221.imageshack.us/img2 21/.../p12015234uc.jpg



takhle už to vypadá po úpravě a šroub nebrání zasunutí budíku ve vodorovnej poloze... img221.imageshack.us/img2 21/.../p12015260vf.jpg



a takhle to vypadá teď celkově.... img221.imageshack.us/img2 21/.../p12015273hi.jpg



Jooo,ještě detail,zjistil jsem že jsem si to vypálil na ho*no a že neni ten broušenej povrch drážkama vodorovně )jako je panel kolem topení) ale svisle,takže tohle letí do koše a budu si muset najít další kousek nerezu a "vyvrtat" znovu....1
19:17:15
20.01.2006
TUNER
-> martin: Ne,jen se tam musí fiknou dírka....

19:12:03
20.01.2006
Bery
-> martin: jak se chceš koukat na to video,když si nedokážeš ani prohlédnout fotky,co tu jsou v galerii???

Luboš promine...
19:09:06
20.01.2006
martin
keď si tam dával 1.8 tak si musel posúvať priečku medzi motorom a interierom?

15:58:45
19.01.2006
TUNER
-> martin: Nemohl protože má 33 MB....Musíš si ho stáhnout sám....
15:27:58
19.01.2006
martin
mohol by si mi poslať to video čo si natočil komplet auto pred garážou na môj mail aby som si ho mohol uložiť do PC?dík rapid136@zmail.sk
22:38:02
18.01.2006
Vita ze Sudet
Když bych odjel jeden jedinej větší závod (sraz) a nedej bože vyhrál ho.... tak klidně co závod to getrebe...1 Já si vůbec nedokážu představit co by to muselo dělat v mé RS. V té recenzi o K04 v audi A4 tvrdí 1/4miles 14.49sec !! A to uvaž, že to auto má 3600lb! Já mám cca polovinu... Auto 820+tlustej jezdec 80kg taže cca 2000lb... Takže na teoretický úrovni pod 14sec4 Což je samozřejmě blbost
22:13:00
18.01.2006
TUNER
-> Vita ze Sudet: No jsem zvědavej kolik km najezdíš....2
22:02:01
18.01.2006
Vita ze Sudet
No možná o pár víc.... www.audiworld.com/tech/en g27.shtml





4
19:24:34
18.01.2006
TUNER
-> martin: Motor je seriovej bez úprav....1 Peněz? Desetitisíce a hodiny nepočítam......2
18:13:00
18.01.2006
martin
tak koľko ťa vyšla celá úprava motoru?Koľko peňazí a hodín v garáži? 1
16:02:04
18.01.2006
TUNER
-> Jaricuri: Nezkoušel.

-> martin: Když jsou peníze tak jde všechno....(skoro)))4
15:33:30
18.01.2006
martin
myslíš že by bol problém natlačiť 1.8 do rapida?

15:18:33
18.01.2006
TUNER
-> Vita ze Sudet: No myslim že úprava jednotky a větší turbo by mělo dát víc než 50 Nm....Teda pokud to nebude jen doladění softu.... Jinak si hraj dááál,já si s tim pak taky vyhraju a pokusim se to udělat co nejlehčí....4
Extreme Tyres