skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
18:06:49
15.03.2021
15.03.2021
Karel.
-> Nwkt: díky, sám hledám a něco má nissan 200sx
19:33:53
14.03.2021
14.03.2021
Nwkt
-> Karel.: uz si nepamatune ani TUNER... Ani nevim jestli to budu mit zapsany v denicku kdyz jsem to stavel, spis jsem to resil v katalogu podle rozmeru kotouce, nez podle toho z jakeho auta....
14:00:52
14.03.2021
14.03.2021
Karel.
Netušíte prosím někdo jaké brzdové kotouče tam má TUNER? Myslím z jakého auta, Děkuji
14:37:36
16.12.2019
16.12.2019
Martin NM
-> TUNER: Čauko nemáš náhodou niekde vykres tej príruby na prevodovku?
Nemôžem nájsť na nete rozmery
Nemôžem nájsť na nete rozmery
23:59:45
01.01.2014
01.01.2014
škodec
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.13 23:55:00: a sakra Zachvilu je tu April tak som zvedavy ako to dopadne s tym miestom.
21:39:13
28.06.2013
28.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 28.06.13 11:47:01: Já německy umím akorát koukat, ale co se bavili známí VW na facebooku, tak se z toho stala tak trochu Mimoň (bordel, gumování v noci) a místní to tam nechtí, takže ofiko to nebude, ale prý se to tam sjede jako každý rok. A nebo padla volba na Lipno - uvidíme je rok čas
11:47:01
28.06.2013
28.06.2013
minno
-> Tuner#2 27.06.13 23:55:00: čo to znamená? že v rakúsku zakážu od 2014 staré autá?
08:47:45
28.06.2013
28.06.2013
radekp
Tak jsme měli naplánovanou Itálii škodovkou a jak to tak čtu, budem muset udělat okliku mimo Rakousko . A zrovna Wörthersee vypadala z dálnice lákavě, když jsme jedili do Milána.
07:19:59
28.06.2013
28.06.2013
Eidy
-> Tuner#2: Německy moc neumím, takže spíš jen obrázky. Ale nějak se mi nelíbí, co vidím.
23:55:00
27.06.2013
27.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Jen aby bylo příští rok kam Ofiko tour nebude www.facebook.com/photo.ph
p?fbid=30424...
20:42:12
27.06.2013
27.06.2013
Eidy
-> TUNER: Koule bych možná našel nebo jednu určitě, ale peníze na pokutu bych hledal těžko. Těžko říct, jestli by poznali motor. Každopádně rakušáci tě vyhodujou i za špatný stěrače. Jeden alfista nedávno platil se 156 nebo nějakou novou Alfou. Sériovou podotýkám.
19:44:46
27.06.2013
27.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> škodec 27.06.13 19:05:31: JJ vím jak to je, ale letos šli i po zapsaných kolech a vůbec vše nelegal
-> TUNER 27.06.13 19:33:18: Já bych jel mít auto a čas... Nemám ani jedno
-> TUNER 27.06.13 19:33:18: Já bych jel mít auto a čas... Nemám ani jedno
19:38:24
27.06.2013
27.06.2013
T
-> Eidy: : no škoda toho podválu,ale beru teda i to volvo
a kdy že se to koná ?
-> škodec: : 11-12 ? já mám 9
a kdy že se to koná ?
-> škodec: : 11-12 ? já mám 9
19:34:51
27.06.2013
27.06.2013
Nwkt
-> TUNER: Já bych na to měl koule, ale nemam zase auto
19:33:18
27.06.2013
27.06.2013
TUNER
-> Eidy: Škoda že na to nemáš koule… potažmo asi nikdo takovej neni…
19:05:31
27.06.2013
27.06.2013
škodec
-> Tuner#2: tak minimalna je 11-12 od napravy a pri zapisanom podvozku v tp cca 7, to nieje az tak strasne. Co som si pisal s par ludmi z VW klubu, tak vraveli, ze sa zastavuju viditelne paštiky pripadne kontroloju vzducháče (ktore su zakazane). Inak, ze za celu cestu ziadna kontrola, prevazne si chytaju nemcov.
18:48:35
27.06.2013
27.06.2013
Eidy
-> T: na podválu ne, ve volvu jo :)
18:40:10
27.06.2013
27.06.2013
T
-> Eidy: : pokud máš místo, tak jedu