skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
17:42:45
27.06.2013
27.06.2013
Eidy
Takže kdo jede?
16:23:12
27.06.2013
27.06.2013
Maťulo
-> Eidy 27.06.13 13:02:58: to je aj moj velky sen...
16:14:50
27.06.2013
27.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 27.06.13 13:55:43: Už jsem se lekl, že by jsi vyrazil po ose do země, kde za to krutě postihujou obzvlášť v době srazu a min. výška je rozhodně větší než máš na Kóče Dokonce byla vize, že na protest to bude jinde, třeba na Lipně
13:55:43
27.06.2013
27.06.2013
Eidy
-> TUNER: maps.google.cz/maps?saddr
=Klad...
Zrovna mě neláká myšlenka toho, aby mě rakušáci vyhodovali někde na cestě kvůli TK. A navíc v Kóče se spí fakt blbě. Vlastně to vůbec nejde, takže plátno a krásně bych si chrněl ve volvu.
Zrovna mě neláká myšlenka toho, aby mě rakušáci vyhodovali někde na cestě kvůli TK. A navíc v Kóče se spí fakt blbě. Vlastně to vůbec nejde, takže plátno a krásně bych si chrněl ve volvu.
13:42:54
27.06.2013
27.06.2013
TUNER
Už jsem to jel na mopedu a je to fajn,klidně bych si to autem zopáknul,ale ještě mě láká paso Stelvio nebo něco podobného. ;-) Každopádně to chce vychytat počasí,jinak vejlet stojí za prd.
Doufam že po ose a ne na podvalu !!
Doufam že po ose a ne na podvalu !!
13:02:58
27.06.2013
27.06.2013
Eidy
-> TUNER: Hochalpenstrasse (nebo tak nějak) ? Asi ne. Ale příští rok bych vyrazil na Worthersee.
12:42:42
27.06.2013
27.06.2013
TUNER
-> Eidy: Neboj vytáhnu,nejlépe někam do Alp - přidáš se ?
-> minno: Já s nima nic nedělal,asi jak už jsou starý,unavený,tak to takhle zvadlo
-> minno: Já s nima nic nedělal,asi jak už jsou starý,unavený,tak to takhle zvadlo
10:03:18
27.06.2013
27.06.2013
minno
-> TUNER: konečne si položil strierače o chlp nižšie, hneď to vyzerá lepšie.
09:57:00
27.06.2013
27.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hele vomalovánky už přišli z FB i sem
09:12:59
27.06.2013
27.06.2013
MajoLR
08:58:10
27.06.2013
27.06.2013
Shatter
-> TUNER: Auto krásne.
08:51:21
27.06.2013
27.06.2013
Eidy
-> TUNER: Ty ještě žiješ? Kdy někam vytáhneš tu svojí paštiku?
08:42:07
27.06.2013
27.06.2013
ondrej1
Konečne nová foto :) krásna je
07:50:13
17.12.2012
17.12.2012
TUNER
Jj,už jsem koukal na volvoforu,taky to někdo vytáhnul...
10:04:29
13.12.2012
13.12.2012
T
21:19:00
07.08.2012
07.08.2012
TUNER
Tak víkendové svezení bylo celkem fajn....a zjistil jsem že na STK to fakt nejezdí
11:50:05
02.08.2012
02.08.2012
TUNER
Já nevim,když to srovnam s Volvem,tak škodokfa asi jede líp,ale přijde mi to takový vynucený,oproti volvu kde ten výkon je přirozenej a člověk si tak pluje krajinou....asi jde o to pohodlí.
Koní ? tak počítam aspoň 200 PS a 300 Nm aby to za něco stálo a nebo někde sundat tak 150 kilo....
Koní ? tak počítam aspoň 200 PS a 300 Nm aby to za něco stálo a nebo někde sundat tak 150 kilo....
08:32:05
02.08.2012
02.08.2012
Mantrabeach
-> TUNER: to abych začal aspoň s RSovým motorem aby to jelo
08:28:51
02.08.2012
02.08.2012
T
-> TUNER: : tak to chápu a jak jako nejede? kolik bys tam chtěl ještě koní?