skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
17:23:06
26.07.2005
26.07.2005
TUNER
Tak jsem si zase po dlouhej době udělal radost......
16:41:53
25.07.2005
25.07.2005
KEAN
-> TUNER: Tak asi budes muset zahajit velkovyrobu Ale kdyz si nasadis svoji cenu tak ti na tom treba jeste neco zbyde.Jo a jeste sem se k tomu namalovani nedostal...
16:01:34
25.07.2005
25.07.2005
REMIX
-> Luci_ferka: V hodně vzornících je pod názvem:
Kawasaki GREEN
Taky sem ji chtěl, ale už jsem s ní upustil, bylo by to lákadlo pro policii a na pokuty nemám:(
-> TUNER: Kolik by si chtěl za výrobu štítku REMIX, teda pokud by ti to nevadilo...
Kawasaki GREEN
Taky sem ji chtěl, ale už jsem s ní upustil, bylo by to lákadlo pro policii a na pokuty nemám:(
-> TUNER: Kolik by si chtěl za výrobu štítku REMIX, teda pokud by ti to nevadilo...
15:03:06
25.07.2005
25.07.2005
TUNER
-> Luci_ferka: Číslo barvy nemam,ale je tu napsaný co je to za barvu...
21:45:32
23.07.2005
23.07.2005
Luci_ferka
ahojky pekna kara. Jinak jsem se chtela zeptat jaky je to cislo barvy.diky
11:22:09
22.07.2005
22.07.2005
KEAN
-> TUNER: Tak to budu muset asi nakreslit v malování nic jinyho mi nezbyva,ale jestli de o ty rozmery tak by ti to melo stacitJestli to budes delat na CNC,tak to bude jednoduchej programek
11:19:31
22.07.2005
22.07.2005
TUNER
-> KEAN: No musel bych ject na auto si to oměřit a teď moc na to nemam čas...No a pak to celý propočítat a nakreslit...Na to teď nemam moc času.Tak to v něčem nakresli a pošli mi to mejlem s rozměrama jaký si představuješ....
11:11:19
22.07.2005
22.07.2005
KEAN
Jenze autocad nemam....ty sis to kreslil sam?Bylo by to asi stejny...jen ze ja tam mam jen4 pismena tak by bylo asi lepsi to trosku roztahnout...
10:52:18
22.07.2005
22.07.2005
TUNER
-> KEAN: No když pošleš nějakej nákres v autocadu tak neni problém....
10:15:57
22.07.2005
22.07.2005
KEAN
Nazdarek, hele byl by problem kdybys pro me vyrobil neco jako mas ty ten znak na masce ZELENKA ? ja bych si pral KEAN...kolik by to tak stalo?
11:26:12
18.07.2005
18.07.2005
Majkl
-> TUNER: OK diky moc... az se uvidime mas u me
11:22:02
18.07.2005
18.07.2005
TUNER
-> Majkl: Jasně.
11:21:03
18.07.2005
18.07.2005
Majkl
-> TUNER: tak to docela chapu... ja taky mel o vikendu vic nez dost
beres jinak v uvahu to ze nemuzu prebirat tu postu jak sem ti psal do zpravy... ?
beres jinak v uvahu to ze nemuzu prebirat tu postu jak sem ti psal do zpravy... ?
11:16:59
18.07.2005
18.07.2005
TUNER
-> Majkl: Dneska fše posílam...Mam toho víc tak jsem přes víkend nestíhal....Nesl se v duchu oslav a bylo veselo....
11:13:05
18.07.2005
18.07.2005
Majkl
-> TUNER: urcite jo neni zac... tak dneska sem ti poslal ty penize jo? tak uz se tesim na zasilku :-)))
11:10:38
18.07.2005
18.07.2005
TUNER
-> Majkl: Jééé,dííík.Snad se obojí splní,dokud budu živ....
09:43:33
18.07.2005
18.07.2005
Majkl
cauves, jen ti chci poprat vsechno nejlepsi k tvemu sobotnimu svatku, hodne vseho moznyho a nejvic kilometru bez nehod a roku stravneych s pritelkyni
napsal bych v sobotu ale nebyl net...
napsal bych v sobotu ale nebyl net...
13:20:51
11.07.2005
11.07.2005
fine_ray
-> TUNER: prej starýýýý!!!! sem spadnul pod stůl a bude mi chvíli trvat než vylezu
13:09:44
11.07.2005
11.07.2005
TUNER
-> fine_ray: No tak to by bylo sqjelí...... Mě by stačilo se hejbat jako ty,ale moje starý kosti už jsou proti....