skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
-> TUNER: 100_2158.MOV to je Civic VTEC? Ten te o kapanek udelal nebo ne, nejde to poznat.
Jo ještě jsem zapoměl na toho modrýho kadeta s 2,0 GSIi,ten taky dostal....
-> TUNER: sem mel vijdejko s unem ktery ma asi 169 koni, no cumel sem jak puk, to uz je rakev na kolech:)
-> TUNER: se mnou by si mel co delat
nene pekne pekne.......

nene pekne pekne.......

-> Majkl: Jj,to uno je lehčí tak o 200 kilo,tak jsem ho udělal až na 3ku....
-> TUNER: no tak to ti to jede super
ja prave taky myslel ze stim BMW si mel co delat :-) a to uno jelo taky dobre....
takze gratulace

takze gratulace

-> Majkl: Jj,v Běšinech jsem vyhrál a ty další byli jen tak pro porovnání bez měření času....Tam jsem taky porazil asi 4 auta (Ibiza cupra 160 PS,Renault 1,8 16 V 145 PS,Uno turbo 130 PS a jenom s BMW 325 coupe to bylo vyrovnaný a až na konci mi malinko ujel....tak o metr,ale on tvrdí zase že jsem ujel já jemu....Tak nevim jak to bylo)))....Kdyby nebyla muzika tak jsem ho měl....

-> TUNER: ty videa sou super, akorat by to chtelo i vysledky, nebo si vsechny vyhral??

Dal jsem nějaký videa na........víc si přečtěte na konci popisu....

-> TUNER: Dík

-> MATTESS: Dyť je to v podstatě jenom škodovka

-> Vita ze Sudet: Tak se na tebe tesim, skoda, ze jsem nemohl jet s ostatnima do Doks

-> Vita ze Sudet: Tlak by měl bejt něco kolem 0,5 baru.....

Hele tak mi to přece jen nedalo a turbo šlo ven. Zkusíme ho tady u nás opravit. Udělal sem si budik na tlak v sání a ejhle ani se nehnul.... Ani 0.1MPa natož 1.0MPa
Ale to se podá a když budu hotow a vysoce funkční turbo tak se ukážu v Běšinách!


-> TUNER: Ahoj. Cesta již bez nehod. Akorát se furt někde ztrácel servisni vozidlo (jouda v modrejch). No já cestou zpět chvíli jel na piánko. Ale chvilkama (když se mě snažil předject passat nebo seat-taxik atd) Ty manici si docela troufaly
Vždy sem jim ujel a pak se nechal kliďánko předject. Taková hra na kočku a na myš. To víš no viděly starou škodovku tak si troufaj. Ale zpět ke spotřebě. Nádrž mi vydžela tam i zpět !!! Tojest 32l . Budik neukazuje ale čerpadlo ještě nekvíčelo takže tam klidně mohlo bejt ještě hafec benzínu. Ale i kdyby ne tak spotřeba by byla max 15l ! Což je rozdíl oproti těm cca 25l když sem to honil kolem vsi bez ITC a sání




Tak jsem cestou na dva srazíky (Plasy + Doksy) měřil spotřebu,která se pohodovou jízdou + občas nějaký to "blbnutí" zastavila na 8,7 litrech....Šlo by to i míň,ale to by moje pravá noha nevydržela,takže myslim že jsem docela spokojenej....Jestli bude časem delší 5ka,mělo by to bejt při dlouhejch přesunech ještě lepší...

Čus, no chystám. Ale teď sou zne. A já musim makat od rana do vecera. Bylo by príma se sejít třebas ty Doksy. A udělat si z toho Virt sraz :-) No ale eště mam hodně dodelavek. Ale do doks by to snad dojet mělo.

-> Vita ze Sudet: Čauky,to je paráda že už ti to vrčí. A dík za nabídku,ale o tohle zatim nemam zájem....Určitě by bylo fajn kdyby to trochu jelo,ale napřed chci vyzkoušet,kolik vydrží převodofka s timhle výkonem....Až odejde do věčných lovišť tak podle toho usoudim co bude nejlepší do dalších let....ale dík
Jinak chystáš letos ještě nějakej srazík...?
Jinak chystáš letos ještě nějakej srazík...?
Ahoj, nechces nahodou ŘJ čiplou prý na 215 PS. Klasek nabízí. Základ této jednotky byl z AGU. Tojest tvuj motor :-) Chce za ní 6tis.Kč.Já zatim nebudu bláznit takže to pro mě neni aktuální. Nejprv aby vše makalo jak má na 100%. A už i vrčím!

-> KEAN: Nevim,říkal jsem jen že časem dam seriový světla¨....Ale letos to určitě nebude,možná ani příští rok.....až bude chuť na změnu,zatim neni.
