skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
12:59:19
22.09.2005
22.09.2005
PepaS
-> TUNER: 100_2158.MOV to je Civic VTEC? Ten te o kapanek udelal nebo ne, nejde to poznat.
12:56:00
22.09.2005
22.09.2005
TUNER
Jo ještě jsem zapoměl na toho modrýho kadeta s 2,0 GSIi,ten taky dostal....
12:53:31
22.09.2005
22.09.2005
kirri
-> TUNER: sem mel vijdejko s unem ktery ma asi 169 koni, no cumel sem jak puk, to uz je rakev na kolech:)
12:52:32
22.09.2005
22.09.2005
kirri
-> TUNER: se mnou by si mel co delat
nene pekne pekne.......
nene pekne pekne.......
12:51:20
22.09.2005
22.09.2005
TUNER
-> Majkl: Jj,to uno je lehčí tak o 200 kilo,tak jsem ho udělal až na 3ku....
12:48:55
22.09.2005
22.09.2005
Majkl
-> TUNER: no tak to ti to jede super ja prave taky myslel ze stim BMW si mel co delat :-) a to uno jelo taky dobre....
takze gratulace
takze gratulace
12:43:19
22.09.2005
22.09.2005
TUNER
-> Majkl: Jj,v Běšinech jsem vyhrál a ty další byli jen tak pro porovnání bez měření času....Tam jsem taky porazil asi 4 auta (Ibiza cupra 160 PS,Renault 1,8 16 V 145 PS,Uno turbo 130 PS a jenom s BMW 325 coupe to bylo vyrovnaný a až na konci mi malinko ujel....tak o metr,ale on tvrdí zase že jsem ujel já jemu....Tak nevim jak to bylo)))....Kdyby nebyla muzika tak jsem ho měl....
12:38:22
22.09.2005
22.09.2005
Majkl
-> TUNER: ty videa sou super, akorat by to chtelo i vysledky, nebo si vsechny vyhral??
11:59:36
22.09.2005
22.09.2005
TUNER
Dal jsem nějaký videa na........víc si přečtěte na konci popisu....
11:06:29
22.09.2005
22.09.2005
Vita ze Sudet
-> TUNER: Dík
11:04:38
22.09.2005
22.09.2005
Vita ze Sudet
-> MATTESS: Dyť je to v podstatě jenom škodovka
06:52:14
22.09.2005
22.09.2005
MATTESS
-> Vita ze Sudet: Tak se na tebe tesim, skoda, ze jsem nemohl jet s ostatnima do Doks
06:12:28
22.09.2005
22.09.2005
TUNER
-> Vita ze Sudet: Tlak by měl bejt něco kolem 0,5 baru.....
19:42:05
21.09.2005
21.09.2005
Vita ze Sudet
Hele tak mi to přece jen nedalo a turbo šlo ven. Zkusíme ho tady u nás opravit. Udělal sem si budik na tlak v sání a ejhle ani se nehnul.... Ani 0.1MPa natož 1.0MPa Ale to se podá a když budu hotow a vysoce funkční turbo tak se ukážu v Běšinách!
17:42:41
19.09.2005
19.09.2005
Vita ze Sudet
-> TUNER: Ahoj. Cesta již bez nehod. Akorát se furt někde ztrácel servisni vozidlo (jouda v modrejch). No já cestou zpět chvíli jel na piánko. Ale chvilkama (když se mě snažil předject passat nebo seat-taxik atd) Ty manici si docela troufaly Vždy sem jim ujel a pak se nechal kliďánko předject. Taková hra na kočku a na myš. To víš no viděly starou škodovku tak si troufaj. Ale zpět ke spotřebě. Nádrž mi vydžela tam i zpět !!! Tojest 32l . Budik neukazuje ale čerpadlo ještě nekvíčelo takže tam klidně mohlo bejt ještě hafec benzínu. Ale i kdyby ne tak spotřeba by byla max 15l ! Což je rozdíl oproti těm cca 25l když sem to honil kolem vsi bez ITC a sání
09:38:04
19.09.2005
19.09.2005
TUNER
Tak jsem cestou na dva srazíky (Plasy + Doksy) měřil spotřebu,která se pohodovou jízdou + občas nějaký to "blbnutí" zastavila na 8,7 litrech....Šlo by to i míň,ale to by moje pravá noha nevydržela,takže myslim že jsem docela spokojenej....Jestli bude časem delší 5ka,mělo by to bejt při dlouhejch přesunech ještě lepší...
12:01:34
30.08.2005
30.08.2005
Vita ze Sudet
Čus, no chystám. Ale teď sou zne. A já musim makat od rana do vecera. Bylo by príma se sejít třebas ty Doksy. A udělat si z toho Virt sraz :-) No ale eště mam hodně dodelavek. Ale do doks by to snad dojet mělo.
06:16:09
30.08.2005
30.08.2005
TUNER
-> Vita ze Sudet: Čauky,to je paráda že už ti to vrčí. A dík za nabídku,ale o tohle zatim nemam zájem....Určitě by bylo fajn kdyby to trochu jelo,ale napřed chci vyzkoušet,kolik vydrží převodofka s timhle výkonem....Až odejde do věčných lovišť tak podle toho usoudim co bude nejlepší do dalších let....ale dík
Jinak chystáš letos ještě nějakej srazík...?
Jinak chystáš letos ještě nějakej srazík...?
21:30:03
29.08.2005
29.08.2005
Vita ze Sudet
Ahoj, nechces nahodou ŘJ čiplou prý na 215 PS. Klasek nabízí. Základ této jednotky byl z AGU. Tojest tvuj motor :-) Chce za ní 6tis.Kč.Já zatim nebudu bláznit takže to pro mě neni aktuální. Nejprv aby vše makalo jak má na 100%. A už i vrčím!
14:20:27
29.08.2005
29.08.2005
TUNER
-> KEAN: Nevim,říkal jsem jen že časem dam seriový světla¨....Ale letos to určitě nebude,možná ani příští rok.....až bude chuť na změnu,zatim neni.