skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
13:30:56
01.06.2005
01.06.2005
Crack
Jen mě tak napadlo,jaký auto máš na normální ježdění,do práce atd??
11:55:38
01.06.2005
01.06.2005
Majkl
-> Adam Radimovič: a ani kdyz sem to psal já
11:30:05
01.06.2005
01.06.2005
aDAm
-> TUNER: hej hej ok ok ale ta tam ještě nebyla když sem to psal;-)
11:23:59
01.06.2005
01.06.2005
TUNER
-> KamilX: Asi nikdy... -> Majkl: -> Adam Radimovič: No no,snad se moc nestalo....Nahradil jsem jí trošku veselejší fotkou....
11:21:52
01.06.2005
01.06.2005
aDAm
-> TUNER: hej hej hej kde zmizela ta posledni fotos?
10:46:53
01.06.2005
01.06.2005
Majkl
-> TUNER: proc si dal pryc tu posledni fotku?? to je škoda...
10:40:13
01.06.2005
01.06.2005
KamilX
-> TUNER: Zdravím, parádní fotky. Kdy uvidím Markétu na titulní stránce Speedu :))
09:18:01
01.06.2005
01.06.2005
Veron
-> REMIX: taky jezdí jen na půl plynu, aby mu vydržela. Stejně mě vzal na sprintu o půl tratě...
08:33:49
01.06.2005
01.06.2005
TUNER
-> CHIP:
08:22:23
01.06.2005
01.06.2005
DuriQ
CHIP: mno ked si pozries par videii tak zistis ako ju setri
07:17:30
01.06.2005
01.06.2005
CHIP
-> TUNER: Tak to musis hodne opatrne ... ne .. aby ti ten motor tu prevodovku nerozlouskl ....
06:24:54
01.06.2005
01.06.2005
TUNER
-> REMIX: ee
16:09:03
31.05.2005
31.05.2005
REMIX
-> TUNER: Máš dělané něco s převodovkou kvůli toho motoru?
16:06:15
31.05.2005
31.05.2005
Karel.
jestli prodáš tak ji chci
14:26:57
31.05.2005
31.05.2005
REMIX
Samozřejmě já o žádné další fotky neusiluji, stejně mě zajímá jen to AUTO!! a to je perfektní, nevím proč, co se exteriéru týče tak je to třeba zeptředu téměř série a fakt krása!! Asi prodám svou zamračenou kapotu
14:25:34
31.05.2005
31.05.2005
REMIX
-> DuriQ: Ale tam není TUNEROVO žihadlo
13:41:04
31.05.2005
31.05.2005
DuriQ
Majkl: ked ti chyba troxu relaxu tak zavitaj si na skolacky.cz alebo freefoto.cz
12:14:58
31.05.2005
31.05.2005
TUNER
-> Majkl: Chválit můžete,ale jen tyhle dvě.....víc ani ťuk....
11:49:05
31.05.2005
31.05.2005
Majkl
-> TUNER: déééj, urcite se rad pochlubis ne?? my se ti nebudeme smat
budeme jenom chvalit, zejo chlapi....
budeme jenom chvalit, zejo chlapi....
11:18:18
31.05.2005
31.05.2005
TUNER
-> DuriQ: To bych řekl že není nejhorší...
-> Majkl: Žádný perverznosti nebudou,nějaký odhalenější fotečky mam,ale nedam....
-> fine_ray: No možná i jooo.Řeknu jí to a uvidíme,ale dneska má sestřenice svátek...Kamila... tak jedem na oslavu...
-> REMIX: Ne,ne když jsme jeli na tohle místečko tak se autíko hlavně vzadu dost zaprášilo....No,moc to ani leštit nemusim když to vyndam jen v suchu a jezdim po suchym povrchu.....Teď maximálně ometu prach a bude zase jako nová...
-> Majkl: Žádný perverznosti nebudou,nějaký odhalenější fotečky mam,ale nedam....
-> fine_ray: No možná i jooo.Řeknu jí to a uvidíme,ale dneska má sestřenice svátek...Kamila... tak jedem na oslavu...
-> REMIX: Ne,ne když jsme jeli na tohle místečko tak se autíko hlavně vzadu dost zaprášilo....No,moc to ani leštit nemusim když to vyndam jen v suchu a jezdim po suchym povrchu.....Teď maximálně ometu prach a bude zase jako nová...