skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
11:13:09
27.06.2005
27.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Tak jsem to vůbec nemyslel - i u nás jezdí lidi jak prasa*a
11:08:21
27.06.2005
27.06.2005
Majkl
-> Tuner#2: nojo, tak to rekni rovnou ze si myslis ze prazaci jezeji jak prasata
pro ostatni kdo to cte a jede: POJEDE SE V KLIDU S OHLEDEM NA MUJ SPATNEJ MOTOR
pro ostatni kdo to cte a jede: POJEDE SE V KLIDU S OHLEDEM NA MUJ SPATNEJ MOTOR
11:05:16
27.06.2005
27.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: OK já na to chtěl jen upozornit předem, aby se tam ty lidi co pojedou s námi z Prahy nepředváděli.
10:51:06
27.06.2005
27.06.2005
Majkl
-> Tuner#2: vsek ja nic nerikam... ja nehodlam jet vic jak 90! a uz vubec ne predjizdet... navic budu rad kdyz tam dojedu.. tenhle provizorni motor moc uz nevydrzi... takze ani zavodit nebudu...
10:45:33
27.06.2005
27.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Ale pojede se na pohodu a žádný předjíždění!! Tak jak kolona vyjede dorazíme na sraz! Máme s tím špatné zkušenosti, když se kravne.
10:44:31
27.06.2005
27.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Jo jedem po půl sedmý v klidu, takže to by jsme tam měli být v pohodě.
10:43:34
27.06.2005
27.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> fine_ray: Tak překecej krta a Zdanyho ať vemou fára a Jiřík by měl ject taky sic ho stihne velký trest.
10:42:39
27.06.2005
27.06.2005
Majkl
-> Tuner#2: hele, vidite to realne teda tu sobotu rano na ty kolinsky u toho stkacka v tech 8:30??
10:41:18
27.06.2005
27.06.2005
fine_ray
-> Tuner#2: jj, jen se musim k někomu přifařit s mým autím bych s vám v koloně nejel navíc bych se styděl vzít ho na sraz
10:29:39
27.06.2005
27.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> fine_ray: Do Hrocháče? To je super - čím více tím lépe.
20:27:57
26.06.2005
26.06.2005
fine_ray
-> TUNER: tak na sraz pojedu
18:01:36
23.06.2005
23.06.2005
Jojo
velmi pekny uvod a na tie kocky nemam slov
09:54:33
22.06.2005
22.06.2005
Labros
To je bomba, jeden den si koupit favorita, a druhej den si v něm splýst brzdu s plynem!
18:46:38
21.06.2005
21.06.2005
TUNER
-> REMIX: To neni tak jednoduchý,jde to přes pojišťovnu a na jiný auto....Takže je to takový komplikovaný.Bude to prostě hradit pojišťovna,jako kdyby to auto pojištěný bylo...
18:40:28
21.06.2005
21.06.2005
REMIX
-> TUNER: Kolik sis řekl že chceš?! (na opravu)
18:06:21
21.06.2005
21.06.2005
TUNER
No tenhle případ by mi asi zrovna prošel,protože navíc ta ženská co seděla f tom favoritu,tak má chvilku řidičák a to auto koupily den před nehodou.....Nakonec jsem zjistil že auto už mělo zrušenou pojistku a bylo ještě přihlášený na původního majitele.....Takže by platila ženská (nebo původní majitel) z vlastní kapsy a ještě by určitě platila pokutu.....Policajty jsme nevolali,takže měla docela štěstí i ona......Kdybych se s nima nechtěl domluvit,mají dost velkej malér....
16:36:15
21.06.2005
21.06.2005
REMIX
-> Zdany: No bylo by to fajn, kdyby se bral škodováckých motor jako škodovácký motor..
16:04:41
21.06.2005
21.06.2005
Simi
-> Zdany: Kdyby jel Zelenkou, nejspis by jeste i platil skodu te zenske, protoze jeho pojistovna by nezaplatila ani korunu s odduvodnenim, ze vozidlo neni co se technickeho stavu tyce zpusobile provozu na pozemnich komunikacich. A kdyby mel zvlast stesti, nafasoval by jeste i obvineni z verejneho ohrozeni. :-)
Argument, ze ten motor je taky ze skodovky a ze ma vymazane cislo motoru je fakt dobrej :-) Ono totiz existuje jeste neco takoveho jako je typ motoru a ten obvykle kontroluji velice peclive... :-)
Argument, ze ten motor je taky ze skodovky a ze ma vymazane cislo motoru je fakt dobrej :-) Ono totiz existuje jeste neco takoveho jako je typ motoru a ten obvykle kontroluji velice peclive... :-)
15:59:06
21.06.2005
21.06.2005
Simi
-> Zdany: To si delas srandu, ne? :-)
15:50:28
21.06.2005
21.06.2005
Zdany
-> REMIX: Ale zaplatil, ale musíš bejt dobrej.. A za druhé, to je škodvácký motor a Luboš má určitě zrušené číslo motoru v techničáku..