skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
08:41:27
07.07.2005
07.07.2005
VeTeV
-> TUNER: kurnik tak to je pohoda, jestli Ti to papa kolem 8 vcetne toho blbnuti klobouk dolu pane ja jsem zjedavej jak se projevi postaveni noveho motoru 120LS
08:36:44
07.07.2005
07.07.2005
TUNER
-> VeTëV: No my jsme cectou domů jeli taky hoooodně na pohodu....Někdy musim změřit spotřebu nějak přesnějš,ale najel jsem 470 km s průměrnou spotřebou do 8 litrů včetně sprintů a nějakýho toho blbnutí....Takže to celkem jde..
07:36:21
07.07.2005
07.07.2005
VeTeV
-> TUNER: cece s tim sprintem to asi nevyjde jestli ji postavim, jako ze elanu mam zase s letem dost, tak budu spravny dedko jezdec - 90 a vic ani prd
06:31:50
07.07.2005
07.07.2005
TUNER
-> fine_ray: -> Tuner#2: No taky jsem koukal,ale jak mají dalekohled tak jdou po známkách,takže to bylo f pohodě.....naštěstí...
-> Majkl: no problemo.. -> VeTëV: ooooo,díky díky...Taky jsem tě rád poznal osobně....Taky doufam že přijedeš příště vlastní oužou......dáme sprint......?
-> Majkl: no problemo.. -> VeTëV: ooooo,díky díky...Taky jsem tě rád poznal osobně....Taky doufam že přijedeš příště vlastní oužou......dáme sprint......?
15:08:51
04.07.2005
04.07.2005
VeTeV
-> TUNER: chlapce jeste jednou vyjadruji obdiv zelence pac to je super auti a pani domu take a u tebe jako u tunera2 oba proste pohodari coz me potesilo moc
snad taky nekdy dorazim uzkou
snad taky nekdy dorazim uzkou
13:23:43
04.07.2005
04.07.2005
Majkl
-> TUNER: cauves zelezarství jo jeste jednou dik, ale uz sem di dekoval v tematu Sraz stranek, tak si to precti
mam na tebe prosbicku, neco me napadlo a rad bych to zrealizoval... ale potrebuju tvoji pomoc... respektive službu tvojeho železarství
mam na tebe prosbicku, neco me napadlo a rad bych to zrealizoval... ale potrebuju tvoji pomoc... respektive službu tvojeho železarství
11:28:20
04.07.2005
04.07.2005
fine_ray
-> Tuner#2: přesně tak... jak měl ten dalekohled, tak sme si říkali "ajéje" a sundal ho těsně u nás a skoro se ani neohlíd když okolo něj vrrrrn.....vrrrrrrrrrrrrr
rrrrn....vrrn (sem převed zvuk z výfuku na počet písmenka "r" ) asi pochopil, že soutěžit by se mu nevyplatilo
11:06:41
04.07.2005
04.07.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> fine_ray: Jo to já taky - hned jsem tam lupnul pětku aby to tak neřvalo a nepoutalo pozornost :o)) Už jsem myslel, že na nás dělají zátah
18:04:29
03.07.2005
03.07.2005
fine_ray
-> TUNER: tak všechny fotečky a videa co mam sou supr.. vlastně toho neni moc, ale člověk si připomene tu srandu hele napadá mě jakej pocit ste měli, když sme míjeli příslušníky na vjezdu na dálnici? my sme celou dobu koukali zpět jestli neblikaj majáčky
16:00:12
28.06.2005
28.06.2005
fine_ray
-> TUNER: oká píšu si do diáře sem slyšel že Hradec byl vydařenej, tak doufam že to vyjde i v Hrocháči
15:05:34
28.06.2005
28.06.2005
TUNER
-> fine_ray: Tak v těch 6:30 na benzince nad Rokycanama....Je to první benzinka když najedeš v Rokycanech...Jirka bude vědět.....
21:25:24
27.06.2005
27.06.2005
fine_ray
-> TUNER: takže já a Krtík jedem jeho Rapíídem, pojedem s Váma jestli můžem, takže mi pak písněte výslednou verzi místa odjezdu a čas A my se přidáme
19:54:20
27.06.2005
27.06.2005
Vita ze Sudet
Ahoj kamaráde poslal sem ti mailík s dotázkem.... Moc prosim moc
16:44:47
27.06.2005
27.06.2005
TUNER
-> Tuner#2: -> fine_ray: Tak to je paráda klucííí....Jiříkosaurus mi volal a že přítulkyně je nějaká chorá tak neví jestli pojede....Tak jsem mu říkal že do víkendu ještě času dost a že jí určitě vykurýruje....Tak doufam že to nějak vyřeší ke spokojenosti nás fšech....
16:39:03
27.06.2005
27.06.2005
fine_ray
-> Tuner#2: a proč by Jiříkosaurus nejel? To musííí! Uvidíme jak se s Krtem domluvim ale myslim že pojede
16:36:24
27.06.2005
27.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Přesně tak - dneska byl u mě fine_ray a šel za krtem se domluvit, tak uvidíme. A doufam , že pojdede i Jiříkosaurus.
15:24:57
27.06.2005
27.06.2005
TUNER
-> fine_ray: Tak to je paráda že jedeš....Zdany je pryč tak nejede,ale Jirka by asi jel,jen ho trochu zmáčknout...
A ještě zmáčknout Hanuše....
A ještě zmáčknout Hanuše....
12:23:16
27.06.2005
27.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> fine_ray: Jo a stavit se klidně můžeš.
12:21:02
27.06.2005
27.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> fine_ray: Časový plán je tak po půl sedmý vyrazit z Rokycan od benziny na dálnici.
11:42:16
27.06.2005
27.06.2005
fine_ray
no myslim že když pojede banda lidí co si dali hoooodně záležet na svých výtvorech a tak určitě chápou že mezi takovejma se nekravne těšim se že uvidim všechny tyhle auta na živo a i lidičky
-> Tuner#2: Jak máte časovej plán, dnes se du odpo domluvit s Jirkou tak abych věděl.. nebo bych se stavil u Tebe v práci.. šlo by?
-> Tuner#2: Jak máte časovej plán, dnes se du odpo domluvit s Jirkou tak abych věděl.. nebo bych se stavil u Tebe v práci.. šlo by?