
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
-> Zbyněk: Pepas mi už poradil,otáčet jsem ho nechtěl,mohlo by do něj napršet......

No na to je jednoduchá rada! Otoč monitor vzhůru nohama ne?

OK ok,díky za ohlasy......Klidně bych tu fotku upravil,ale v práci nemam čas a doma mi začal zlobit PC.....
Všechno maká jak má,ale mam obraz vzhůru nohama....
a myš šipkou dolů.Všechno prostě otočený o 180 stupňů...Nevíte někdo co s tim?...Prej by to měl bejt nějakej prográmek že to takhle otočí......Byl u mě brácha mladý a hrál nějaký hry nebo co a od tý doby to je tkhle
Poradíte..? dík
Všechno maká jak má,ale mam obraz vzhůru nohama....


Poradíte..? dík
Jak tak koukám na ty fotky, tak kola si fakt vybrat uměl, ty tam na šádinu seknou!! Dal bych 11b, ale nejde to

tenhle náhled je good možná z něj smáznout datum a možná tu prolejzačku v pozadí.. i když.. dětská prolejačka k prolejzačce
se docela hodí ne?




-> TUNER: Mno, ten starej nahled sice nebyl aktualni, ale tady na tom to zase vypada, jako ty nepovedeny modely 1:80 s koleckama z kocarku :-)
-> TUNER: Jo pěknej náhled. Mel akorád odmazat z pozadí tu modrou paštiku
ta tě to tam kazí.


-> McFly: no kdyby to neudělal Tuner#2 tak tu mistifikuješ se starýma fotkama

-> TUNER: Takhle mě prozradit


-> TUNER: tak to ja dal nahled aktualni....

Tak jsem dal novej náhled na auto....Tunerovy#2 se to nelíbilo že je to už neaktuální........
Měl pravdu...Tak je tam fotka z října....

Měl pravdu...Tak je tam fotka z října....

-> VOJTA ATC 175: Můžeme dát někde sprintíky a potom uvidíme......Třeba v Mimoni...

-> TUNER: Já ty lemy prostě žeru :-) Já bych chtěl svézt, prosím prosím :-))) Svezu na oplátku v mojí atmosferické verzi (2.3 V5) :-))))

-> TUNER: jé, sem se koukal na tu tvojí zatáčku a pak na Zlatku jak jí vyřezávaj... aúúúúú to bolelo! Táááková škoda.

-> Skodaman_Jirka: Jj,taky už tam podle zbytků pár aut skončilo...
-> Vita ze Sudet: Čau,tak to vemu hezky popořádku..:
1. Mezikus jsem si vyráběl sám podle předlohy - neni problém vyrobit,pokud dodáš nějakej výkres...
2. Elektriku jsem si sám nedělal,přes tu zase takovej odborník nejsem a ani na to nemam vybavení pro komunikaci s řídící jednotkou....
3. Intercooler je oktáváckej
4. Keramická spojka stála něco kolem 2800,-
...

-> Vita ze Sudet: Čau,tak to vemu hezky popořádku..:
1. Mezikus jsem si vyráběl sám podle předlohy - neni problém vyrobit,pokud dodáš nějakej výkres...
2. Elektriku jsem si sám nedělal,přes tu zase takovej odborník nejsem a ani na to nemam vybavení pro komunikaci s řídící jednotkou....
3. Intercooler je oktáváckej
4. Keramická spojka stála něco kolem 2800,-
...

Zdarec Tuner.Chystám se již rok a půl do 1.8T. Ale vždy mi do toho něco příjde.Letos sem si ale řekl že už ten správnej čas.
Vím že už si jistě tisíckrát popisoval zástavbu motoru, ale já su zde jen krátce :-) Zajímalo by mě pér dorbností esli to neni výrobní tajemství.Mezikus je tvuj samodělek nebo kupovanej (Rebelove,rallybazar). Hliník nebo železnej? Elektriku si zapojoval sám? Intecooler originál Octavka? A kolik tě stála ta kovo-keramika Ferodo?
Rád bych ti s erkem na jaře dělal konkurenci na sprintech .Díkec Víťa
Vím že už si jistě tisíckrát popisoval zástavbu motoru, ale já su zde jen krátce :-) Zajímalo by mě pér dorbností esli to neni výrobní tajemství.Mezikus je tvuj samodělek nebo kupovanej (Rebelove,rallybazar). Hliník nebo železnej? Elektriku si zapojoval sám? Intecooler originál Octavka? A kolik tě stála ta kovo-keramika Ferodo?
Rád bych ti s erkem na jaře dělal konkurenci na sprintech .Díkec Víťa

-> TUNER: cau,teda kdyz vidim ten sraz v ty zatacce,tak mi beha mraz po zadech...tam bych skoncit nechtel,po pravde se divim,ze jsi jeste mezi zivymi....

Tuner-> aaaaa je mi to jasne, na prvni pohled zpetne zrcatka nejsou original :p proto ta cena ;))))))
ne delam si srandu, je mi jasne, ze to je cele prekopane
ne delam si srandu, je mi jasne, ze to je cele prekopane

-> lpepsi: No tak většina je nová a něco je zrepasovanýho.....Hlavně ta cena roste tim že tam nejsou moc seriový komponenty...
Poslední čtyři fotky jsou nový.....z posledního srazu 2004 - Plasy

Poslední čtyři fotky jsou nový.....z posledního srazu 2004 - Plasy