skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
15:18:46
17.03.2005
17.03.2005
Tauren
jednoznačně 10b. akurát ten zvuk při jízdě když řadíš to máš schválně nebo nějaká příčina? ten motor sis montoval sám nebo ti nekdo pomohl videl jsem ho v inzerátu za 15 byku tak jsem tak letmo uvažoval díky a jen tak dál
07:18:11
17.03.2005
17.03.2005
TUNER
-> Jarin-22: Já si nemyslim že by to mělo "divný" jízdní vlastnosti.....
07:17:00
17.03.2005
17.03.2005
TUNER
-> lpepsi: No rád bych,ale napřed bych musel vidět co boduju,takže až bude foto dej vědět....
22:01:37
16.03.2005
16.03.2005
lpepsi
Tuner->zdarec prosim udelas neco pro me? prosim prosim das k memu auticku nejaky bodik, potrebuju predstihnout toho co je predemnou, se nechci nechat zahambit 130tkou ;))
18:20:44
16.03.2005
16.03.2005
Jarin-22
ode mě je to jasně za 10 b.
Akorát si myslim, že to musí mít divný jízdní vlastnosti s takovou váhou až za zadní nápravou...
a jestli už o tom někdo mluvil, tak já sem tady novej..
Akorát si myslim, že to musí mít divný jízdní vlastnosti s takovou váhou až za zadní nápravou...
a jestli už o tom někdo mluvil, tak já sem tady novej..
12:08:58
15.03.2005
15.03.2005
VOJTA ATC 175
-> TUNER: Jen metrák, původně sem psal 1310kg Moje nabídka stále platí
07:39:57
15.03.2005
15.03.2005
TUNER
-> XFunny: Dík,jinak o tomhle do budoucna uvažuju,ale letos ještě nee..
22:15:19
14.03.2005
14.03.2005
XFunny
bez komentare, jinak bych zmenil zadni celo do originalu aspon ty svetla, kdyz mas tak stylove original cele auto!!! Jinak neni pochyb ze to je za 10 bodu!
18:42:11
14.03.2005
14.03.2005
Hanuš
-> TUNER: bodeď by jsi nadával
10:45:18
14.03.2005
14.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Nemáš zač pane.
06:51:43
14.03.2005
14.03.2005
MATTESS
-> TUNER: to je malickost. Pak se vrhnem na predni. Jen doufam, ze to nebude 29.4.
06:18:12
14.03.2005
14.03.2005
TUNER
Jj,jak píše T#2 seriová 130 3,9..
Jinak tímto bych chtěl poděkovat T#2,Mattessovi a Hanušovi za pomoc při instalaci zadního okna,šlo to jako po másle....
Jinak tímto bych chtěl poděkovat T#2,Mattessovi a Hanušovi za pomoc při instalaci zadního okna,šlo to jako po másle....
15:52:21
13.03.2005
13.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vlda: Sériová, ale ne 120, ale 130 - tzn, 5q se stálým převodem 3,9
14:03:54
13.03.2005
13.03.2005
Vlda
Měl bych dotaz, píšeš že převodovka je sériová, znamená to, že je sériová Škoda 120 nebo sériová 1.8T? Díky za odpověď(hádáme se s kámošem:)
06:55:56
11.03.2005
11.03.2005
MATTESS
-> fine_ray: Aha, to vis nemam cas vsechno sledovat
17:35:53
10.03.2005
10.03.2005
Rabbit
Zdarec, Taky se už pomalu začínám klepat na renovaci náprav. Nemáš někde nákresy výztuh s rozměrama? Pošli mi je prosim dyštak na mejl. Byl bych ti nezkonale vděčnej. A taky sem se chtěl poptat na ty rozpěrný tyče (mezi předníma tlumičema a pod sedadlama). Zajímá mě od kud je máš a kolik si do nich investoval? Zajímá mě i ten středovej panel z Feliny - za kolik byl? Jinak máš to atíčko dost povedený jak vzhledově tak i po jinejch stránkách. Předem diky za odpověď.
12:42:31
10.03.2005
10.03.2005
fine_ray
-> MATTESS: Jen reaguju na inzerát: www.meap.cz/u-geen/.../in
dex.php?action=sho... a tam se píše že je změna a proto se ptam
-> K!RR!: jojo, dělá z toho ZELENKA KOMBI, aby líp moh k motoru
-> K!RR!: jojo, dělá z toho ZELENKA KOMBI, aby líp moh k motoru
07:24:09
10.03.2005
10.03.2005
kirri
-> MATTESS: no TUNER bude měnit čelo za favoriťácký
06:58:16
10.03.2005
10.03.2005
MATTESS
-> fine_ray: Jaka zmena cela????
23:23:17
09.03.2005
09.03.2005
fine_ray
-> K!RR!: asi tak nějak prostě mam nějakou podivně smutně ftipnou náladu
jen teď schání nějaký třináctky plecháče a deku na přikrytí motoru.
jen teď schání nějaký třináctky plecháče a deku na přikrytí motoru.