TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

13:01:58
14.08.2008
Majkl
-> Eidy: tak tak 3



-> Tuner#2: tak platebni karty snad berou i v zemich jako je Madarsko ne? penize si neberu zadny, bankomaty maji taky vsude..
12:46:42
14.08.2008
Eidy
-> TUNER: hlavně, že vůbec není spěch, jak to před takovýma akcema bývá. 1
12:39:51
14.08.2008
Tommyk
-> TUNER: když na něj nebudeš čekat... 47
12:33:01
14.08.2008
TUNER
-> Tuner#2: Nj,včera jsem dal jiný ložisko,našel jsem náhradu za načatou - prasklou hadičku,dal mezikus a dokonce i sám převodofku....zrovna nebyl nikdo po ruce,tak jsem se nas.... a teda se strachem že na mě spadne motor se tam vplazil a nějak jí tam napáchal...ale kupodivu mi to šlo celkem rychle,oproti posledně kdy jsme se s Petrem o to samý snažily asi 2 hodiny...Nj,jak to dělam často,tak se holt zdokonaluju a přišel jsem na jednu fintu....pro příště.)))

Dneska chci namontit všechno k převodofce....příčku,táhl a,starter,poloosy atd. a až bude hotovo,tak možná project po vsi co to bude dělat...případně doladit. Ale to nejspíš až zejtra....no a pak zbejvá jen čelo s kapotou,zadělat vzadu dekl,muziku,další dekl a o víkendu když se bude dařit by to mělo bejt hotový a připravený k odjezdu...a ještě to musim umejt,je to zadělaný jak jetel....7
12:23:37
14.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak pracuj, pracuj. 4



-> TUNER 14.08.08 12:18:14: Neser 121
12:18:14
14.08.2008
TUNER
-> Tommyk.81: Nj,ale při takovejch sprintech tu převodofku neoddělam...............* 47* 40
12:17:28
14.08.2008
TUNER
-> Tuner#2: No ještě nemam ani hotovo,tak spíš abych odjel... 3

Jj,sem koukal dneska u OMV a carrera stojí 33,40 což je super. Ale já stejnak raději vyjedu ten co mam doma,protože po zimě už by to nebylo ono...Stejnak už ho tam moc neni,tak kdybych dal plnou,za brnem dolil dvacku a pak jednou dotankoval,tak by to mohlo vyjít... 4
12:07:35
14.08.2008
Tommyk
-> TUNER: sprinty si můžeš dát třeba s T2 40 4
12:01:01
14.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Asi jo, ale tak nač zbytečně proměňovat tolik peněz a tankovat tam, když by to mělo vyjít. Jinak mám půjčený i SK peníze, tak můžu vzít případně na cestě zpět tam.
11:59:12
14.08.2008
Majkl
-> Tuner#2: v madarsku nemaji 100okt? 9
11:56:25
14.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Wole, Ty se spíš modli, aby jsi přijel, sprinty bych řešil až budem doma 40 jinak bych to taky tak nehrotil s tou spotřebou. Jednou jsi chtěl mít silné auto, tak ho musíš i živit noooo. A pokud vezmem u brna, tak by to mělo vyjít bez problémů zase zpět a 100oct teď šel docela dolů.4
11:45:20
14.08.2008
TUNER
-> Tuner#2: Nj,ale to je tak do Brna.....co dál...přece si ho nepovezu sebou.

Ale jeden kanďáček bych mohl vzít.



-> Majkl: 8 litrů?? to tak na cestu tam....3



Doufam že až přijedem,tak budou ještě někde nějaký sprinty,abych měl důvod přes zimu dát delší....47
11:03:38
14.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Won je Luboš strašně spořivej.



-> TUNER: Beztak máš doma naspořený sud.4
08:17:13
14.08.2008
Majkl
-> TUNER: njn tak tech 8 litru navic neni zase takova darda ne?
06:06:33
14.08.2008
TUNER
-> Eidy: No právě na to Maďarsko by se sakra hodila ta delší...takhle bude spotřeba minimálně o 1-1,5 litru vyší...8
23:53:00
13.08.2008
Eidy
-> TUNER: Maďarsko nějak odjedeš a pak je skoro podzim a auto půjde pod plachtu. Tak co 1 4
21:01:52
13.08.2008
Majkl
-> TUNER: no a je klid :) v utery tradaaaaa
20:28:19
13.08.2008
TUNER
Takže před chvilkou proběhlo spojení seriový 3,9ky s motorem...8

....zítra se bude pokračovat.
11:07:40
04.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hmm, krásně v zinku, pěkný pane, už jen aby byl na autě i s převodovkou...4
22:44:45
03.08.2008
Eidy
-> TUNER: krásný výpalky. Přeju hodně štěstí s převodovkou.
Extreme Tyres