skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
21:53:57
16.08.2008
16.08.2008
MATTESS
-> TUNER: tak to je super. Držím VŠEM palce, ať technika jede na 100%
20:41:46
16.08.2008
16.08.2008
TUNER
Takže dneska se mi podařilo zprovoznit převodovku...řadí....HURÁ
Oproti tej minulej řadí nááádherně...už se těšim na sprinty..
Ještě jsem měnil jednu hadici,doutahoval šrouby na motoru a převodofce,naladol spojku a dolil nějakej olejíček.
Dozadu jsem namontoval woofer a vlastně celej vnitřek je hotovej.
Takže mi zbejvá namontovat zadní čelíčko,který bude f pondělí,pozapojovat elektriku kolem světel a nějak to dát do pucu. Ještě to asi zejtra projedu po vsi,jestli to je ok,případně doladim a snad to někde neklekne...
Oproti tej minulej řadí nááádherně...už se těšim na sprinty..
Ještě jsem měnil jednu hadici,doutahoval šrouby na motoru a převodofce,naladol spojku a dolil nějakej olejíček.
Dozadu jsem namontoval woofer a vlastně celej vnitřek je hotovej.
Takže mi zbejvá namontovat zadní čelíčko,který bude f pondělí,pozapojovat elektriku kolem světel a nějak to dát do pucu. Ještě to asi zejtra projedu po vsi,jestli to je ok,případně doladim a snad to někde neklekne...
11:19:39
16.08.2008
16.08.2008
Majkl
-> TUNER: tak jak to vypada?
17:49:22
15.08.2008
15.08.2008
radekp
-> TUNER: Tyhlty honičky před srazam známe snad všichni! Držím palce a pořádně si ty Uhry užijte
12:55:06
15.08.2008
15.08.2008
TUNER
-> Majkl: jj,mělo by bejt to starý - míň práce..
11:47:33
15.08.2008
15.08.2008
Majkl
-> TUNER: ja taky, tak snad to bude Ok..
jaky cela ma lakyra? tvoje a nove s eMkovejma lampama? jaky nejspis budes mit?
jaky cela ma lakyra? tvoje a nove s eMkovejma lampama? jaky nejspis budes mit?
11:41:40
15.08.2008
15.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: OK, OK, fandím a držím palce.
11:08:53
15.08.2008
15.08.2008
TUNER
Nebojte,bojuju seč to jen jde..
Teď jsem si odskočil z práce a odvezl obě čela k lakýrovi,aby na to měl co nejvíc času....
Jedno bude na 100% v pondělí odpoledne hotový,takže tohle bych měl vyřešený.
Pak jsem byl objednat 3 litry new oleje 75W-90 API GL4 a ten bude zejtra ráno,takže dneska ještě zkusim nalejt starej olej co jsem měl,nějako poštelovat spojku a pokud to i tak nebude řadit,tak na to prdim....ale doufam že to nějako přemluvim aby to spolupracovalo....víc informací co a jak bude večer....
Teď jsem si odskočil z práce a odvezl obě čela k lakýrovi,aby na to měl co nejvíc času....
Jedno bude na 100% v pondělí odpoledne hotový,takže tohle bych měl vyřešený.
Pak jsem byl objednat 3 litry new oleje 75W-90 API GL4 a ten bude zejtra ráno,takže dneska ještě zkusim nalejt starej olej co jsem měl,nějako poštelovat spojku a pokud to i tak nebude řadit,tak na to prdim....ale doufam že to nějako přemluvim aby to spolupracovalo....víc informací co a jak bude večer....
09:35:55
15.08.2008
15.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: A sakra, už vím co máš s čelem, byl jsem napřed ve fóru Každopádně já budu na netu ještě asi v neděli a můžeš se domluvit kdyžtak přes telefon. Kdyby jsi chtěl zítra helfnout, tak zavolej a hodíme tam tu zrepasovanou.
08:49:29
15.08.2008
15.08.2008
Majkl
-> TUNER: a sakra :( tyjo tak doufam, ze to das dokupy a ze to bude radit jak ma.. a pofrcis s nama v utery smer Magyar
06:24:48
15.08.2008
15.08.2008
TUNER
-> Eidy: No ty bych tam lupnul kdybych ho měl nalakovaný a myslim že je míň práce fouknout stávající čelo z jedný strany,než obrušovat a stříkat celý čelo....
To mi nikdo přes víkend neudělá.....
To mi nikdo přes víkend neudělá.....
22:17:06
14.08.2008
14.08.2008
Eidy
-> TUNER: tak to je prekérka. Ale aspoň tm rovnou loupneš klasický s velkýma lampama.
21:27:29
14.08.2008
14.08.2008
TUNER
Tak převodovka namontovaná,v autě řadit jakš takš jde,ale jakmile nastartuju,tak tam nedam nic....
Je tam teda zatim jen litr a půl oleje,protože víc doma nemam,tak zejtra koupim a doufam že to bude ok. Jestli ne,tak to vypadá bledě a už bych se na to vyprdnul.....
Jo a ještě jsem si nechtěně promáčknul zadní čelo,ale svou blbostí samozřejmě... Takže taky doufam že mi ho ještě někdo dá do laku,jinak nevim co bych tam dal...kua...dneska smolnej den.....
Je tam teda zatim jen litr a půl oleje,protože víc doma nemam,tak zejtra koupim a doufam že to bude ok. Jestli ne,tak to vypadá bledě a už bych se na to vyprdnul.....
Jo a ještě jsem si nechtěně promáčknul zadní čelo,ale svou blbostí samozřejmě... Takže taky doufam že mi ho ještě někdo dá do laku,jinak nevim co bych tam dal...kua...dneska smolnej den.....
14:36:45
14.08.2008
14.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: OK, tak já to s tím měněním peněz nebudu přehánět. Díky.
14:34:55
14.08.2008
14.08.2008
Majkl
-> Tuner#2: vjezd na sraz si samozrejme nejaky drobny vyberu, bankomat v gyeru urcite je :) jinak neni samozrejme problem ;-)
14:01:16
14.08.2008
14.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To musíš až na místě. nějaký ten déšť nás za ty 4 dny určitě potká, jednou je vedro, podruhý prší, však to znáš, aprílové počasí
13:32:32
14.08.2008
14.08.2008
TUNER
-> Tuner#2: No když chcát nebude,tak já bych to tam už pak nemyl...nemam leštěnku jako někdo....
Já to mam celkem zsraný když mě táhnul Jerry v dešti a všechno lítalo na mě....
Já to mam celkem zsraný když mě táhnul Jerry v dešti a všechno lítalo na mě....
13:32:18
14.08.2008
14.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Žádnou kartu nemám Hlavně jak chceš platit třeba vjezd na sraz? Nebo kemp? myslíš že tam budou mít terminál? Já si něco vyměním a pokud by bylo třeba, tak je možné si od Tebe sosnout z konta a poslat tě to pak v českých?
13:30:44
14.08.2008
14.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hezký :-) na mytí bych se vyprdnul, mám v plánu to umejt až v pátek na místě na srazu, jinak na to kašlu. Přece jen je to přes 500km a bude to zasraný jak jetel.