skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
02:33:45
03.08.2008
03.08.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> TUNER: uprimnu sustrast
00:52:54
03.08.2008
03.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER 02.08.08 23:09:45: Ach jo... tak se teda budu každý den povinně modlit před spaním no.
23:15:09
02.08.2008
02.08.2008
TUNER
-> Nwkt: Fšechno špatně...diferák,jedno kolo na tej pjetce....a další...Neviděl jsem ji,Véna je už na dovolenej,ale za tejden až přijede tak mu tam povezu tu co mam doma a snad Tom sežene i ty kola na pčedělání....
23:14:40
02.08.2008
02.08.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Nwkt 01.08.08 18:03:35: Např renault 21 by se tam měla vejít bez řezání do kastle:D ale musí se odstranit příčka převodofky kvlůli řazení
23:12:24
02.08.2008
02.08.2008
Nwkt
-> TUNER: A co se s ní teda stalo?
23:09:45
02.08.2008
02.08.2008
TUNER
Tak jsem se dneska informoval na převodofku....Byl čas na to ji rozebrat a je .....jak bych to řekl....na kaši
Takže vemu jednu rezervní,doufam že co nejrychleji seženu další kola na delší 5 kvalt a za 14 dní když vše klapne,by mohla být hotova.......Pak budu mít už jen pár dní na montáž,doladění a otestování v provozu a pak se rozhodnu jestli si troufnu s tim ject takhle narychlo do Maďarska.....uvidíme
Takže vemu jednu rezervní,doufam že co nejrychleji seženu další kola na delší 5 kvalt a za 14 dní když vše klapne,by mohla být hotova.......Pak budu mít už jen pár dní na montáž,doladění a otestování v provozu a pak se rozhodnu jestli si troufnu s tim ject takhle narychlo do Maďarska.....uvidíme
18:03:35
01.08.2008
01.08.2008
Nwkt
-> fine_ray: Pochybuju, že by se to pořešilo bez řezání do kastle
17:08:47
01.08.2008
01.08.2008
fine_ray
-> TUNER: týwe...ta převodfka.... ou.. tak ať to dobře odpadne! :-/
Si tak říkam, jestli by se při těchhle problémech co už tě potkaly (samozřejmě financích a čase utopených v různých setupech, převodovkách, náhradních dílech atd) nevyplatila opravdu převodovka z něčeho dospělého? hm? Si to Porsche měl zastavit: "kámo potřeboval bych tvojí převodvku"
Ať to dáš do kupy!!
Si tak říkam, jestli by se při těchhle problémech co už tě potkaly (samozřejmě financích a čase utopených v různých setupech, převodovkách, náhradních dílech atd) nevyplatila opravdu převodovka z něčeho dospělého? hm? Si to Porsche měl zastavit: "kámo potřeboval bych tvojí převodvku"
Ať to dáš do kupy!!
10:55:44
31.07.2008
31.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> TUNER: paak daj info ze co a ako
08:37:28
31.07.2008
31.07.2008
TUNER
-> gabo00000: Dík,tohle ale byla totálka kde to nešlo ani násilím....tak uvidíme.....
00:02:39
31.07.2008
31.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> TUNER: docital som roman a preju hodne stasti aby si s tym nemal velke problemi btw muez to bejt aj SP mne taky na LR neslo jeden cas cuvat ale pak sem to nasilnl:D a prevodovka rachoce a piska ale neresim to..stejdne pojde druha a s autem se nejazdi
23:54:23
30.07.2008
30.07.2008
TUNER
-> Tuner#2: 3,9ky mam doma dvě po GO.....ale ty tam už nechci,kort na takovou cestu jako je maďarsko.......
V pátek mu zavolam,tak uvidíme....
V pátek mu zavolam,tak uvidíme....
19:46:52
30.07.2008
30.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak vždyť pojedem na pohodu, tak tam dej 3,9 pokud máš nějakou po repasi a uvidíš. Jestli nepojedeš, tak mě to tam taky moc netáhne a docela by mě to mrzelo...
12:45:09
29.07.2008
29.07.2008
TUNER
Tak s převodofkou to vypadá bledě.....Venca tam má do víkendu udělat 2 kusy...to prej hoří,že jedou kluci o víkendu závody....No a příští tejden má dovolenou a jede pryč....Zkoušel jsem ho přemlouvat,uplácet....ale nakonec mi řekl že když to stihne nějak rozumě,že na to jukne....ale stejnak prej můžou bejt zničený ty delší kola,takže to bych byl uplně v háji a obyč 3,9ku tam dávat už nechci,..na tuhle jsem si už navyknul. Takže stejnak musim objednat další kolečka,jestli ještě budou k sehnání a postavit druhou,nebo když tamta bude v háji tak jinou převodofku.....Takže asi tak....
Modlete se ať jsou kola f cajku a je na to čas,nebo jedu do Maďarska tak prstem po mapě.......
Modlete se ať jsou kola f cajku a je na to čas,nebo jedu do Maďarska tak prstem po mapě.......
09:38:37
27.07.2008
27.07.2008
Skury
-> Bagrr (Zase spamujou:D): Mě stačí ta GTIčková... Mám možnost i origo převodovky, ale musel bych upravovat poloosy a na to teď nejsou kačky... Tak kdyžtak příště. :)
00:20:32
27.07.2008
27.07.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Skury: a nebo to překopnout na jinou špajzku... třebas renault 21, Audi 100 apod:D
20:31:26
26.07.2008
26.07.2008
Skury
To ta abych taky scháněl převodovky...
18:39:17
25.07.2008
25.07.2008
TUNER
Bude pátá,ale poškozená samotná převodovka je teprve druhá.....