skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
14:46:52
25.07.2008
25.07.2008
Skury
Kolikátá převodovka už tam je nebo spíš bude? :)
13:54:48
25.07.2008
25.07.2008
TUNER
-> Labros: ...jde o tu delší 4ku a 5ku.....
13:47:33
25.07.2008
25.07.2008
Labros
no tak ne na cígo, tak třeba na rejpání v zadku
-> TUNER: Co ještě máš na převodovce upravenýho, kromě mezikusu?
-> TUNER: Co ještě máš na převodovce upravenýho, kromě mezikusu?
13:38:30
25.07.2008
25.07.2008
TUNER
No....docela sranda...prej cííígo
S převodofkou to neni tak jednoduchý jako u seriovýho auta....je tam dost věcí co musim udělat navíc,takže tenhle čas je nereálnej.......
Navíc se musí udělat jiná převodovka s timhle "setupem" takže budu časově omezenej než se převodovka postaví.....
S převodofkou to neni tak jednoduchý jako u seriovýho auta....je tam dost věcí co musim udělat navíc,takže tenhle čas je nereálnej.......
Navíc se musí udělat jiná převodovka s timhle "setupem" takže budu časově omezenej než se převodovka postaví.....
12:00:21
25.07.2008
25.07.2008
MATTESS
-> Labros: on nekouří
11:54:03
25.07.2008
25.07.2008
Labros
-> TUNER: Fakt ses nenudil, ale ty výměny převodovky máš prý už nacvičený za dvě hodiny dvanáct a půl minuty i s úklidem a jednou přestávkou na cígo...
09:25:56
25.07.2008
25.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ještě tě tam chybí, že jsi cestou na dovču potkal T#2 na cestě zpět z Hrocháče, ale jinak coool víkend
19:13:20
24.07.2008
24.07.2008
Nwkt
-> TUNER: Tak hlavně žes jí dostal domů
19:05:44
24.07.2008
24.07.2008
MATTESS
-> TUNER: dobrá story. Tak ať je ZELENKA brzo v pořádku
18:22:16
24.07.2008
24.07.2008
TUNER
-> Vita ze Sudet: Já ti dam flexu....s tou jsi se určitě vyřádil u sebe...
Jinak přidam malej románek,jak to bylo ten den když jsem jel z Hrocháče a den následující.....
Bohužel se před víkendem i během něj hooodně věcí změnilo,takže jsem musel plány trchu poupravit ale zastávky na scooter závodech jsem se vzdát nechtěl)))
Měl jsem v plánu jet narychlo na dovolenou...byla od soboty na tejden,ale šoupnul jsem to až na neděli (holt o jeden den přijdu no),protože v sobotu byla už domluvená akce na Hrocháči a tu nemohu vynechat.Takže abych to uspíšil,vyrazil jsem v pátek večer kolem 20 hodiny se škodofkou na sraz....Jel jsem na pohodu a dojel jsem na místo kolem 22:15. Dal jsem si 2 pifka + ke každýmu párek v rohlíku a kolem 12 hodiny jsem šel "spát"...Přespa l jsem v autě,protože pršelo a řeknu vám nikdy více))) vepředu Sparca,takže tam to nehrozí a vzadu rám,ale co se dalo dělat....tak jsem se tam na pár hodin nějak nakroutil a přespal....no spíš pospával do rozbřesku...fakt děs... no a další den se jezdilo....ráno pár zkušebních jízd a pak jeden ostrej sprint na čas.Start nic moc,řazení stále špatný ale nějak jsem dojel a na konci tratě se čekalo až odjede celá kategorie....Když jsme se vraceli,tak se při rozjíždění ozvalo spojkový ložisko,načež jsem se rozhodnul že druhou jízdu nepojedu a raději budu bez kvalitního umístění než pak na letišti řešit problém s nepojízdnym autem.....
Takže po odjetí všech soutěžících jsem čekal na výsledky a dokonce jsem se dočkal druhýho místa ve své kategorii a vlastně i celkově a navíc jen o 3 setiny....no co se dá dělat...byl jsem rád že mam druhý místo a hlavně auto schopný odjezdu domů (230 km) po vlastní ose.
Jel jsem pomalu a opatrně na dálnici si držel stabilní povolenou rychlost a jen jednou mi ujela noha když mě předjeli 2 Porsche nebo co to bylo (Carrera + Cayenne) tak jsem to přišlápnul do mírnýho kopečka až někam ke 190 co jel ten Cayenne,chvilku jel za nim a pak jsem zase zvolnil.....určitě by ujel kdyby chtěl....jen si holt jel na spotřebu ))))
Prahu jsem projel v pohodě a už jsem se těšil domů.Pak přišlo stoupání z Loděnice na Beroun a já to opět trochu přišlápnul za nějakym MB CDI..Nahoře na kopci asi 185 vyřadim a dojíždim dokud to nespadlo někam ke 120...Pak zařadim a ejhle....rachot z převodovky - SAKRA....je to v háááji.
Beru do ruky mobil a za pomalýho sjezdu z kopce do Berouna volam domu jestli je možnej odtah..Všichni byli někde v trmtárii na chalupě,tak jsem si řekl....stejně se musí vyndat,tak prostě pojedu,dokud to půjde....
Tak jsem se chytnul kamionu,navěsil se za něj a v klídku a hooooodně lehkou nohou jsem to za nim v rychlosti 80-90 lochtal a modlil se ať dojedu co nejdál......při rachotu z převodovky,kterej ale ještě byl snesitelnej a auto jelo.....
....bohužel takhle jsem ujel "jen" 20 km (ale díky za ně) a naštěstí těsně před sjezdem v Žebráku se rachot proměnil v ukrutnej rachot a já jen vyřadil a hodil blinkr doprava že sjedu z dálnice abych tam nepřekážel a nemusel komplikovaně řešit odvoz z dálnice....
Nakonec se mi povedlo sehnat kamaráda kterej byl ochotnej pro mě cca 40 km dojet a odtáhnul mě na laně....JERRY105 tak bych mu chtěl tímto ještě jednou poděkovat a přislíbit mou pomoc v jeho mouzi .
To ale ještě nebylo všechno....!!
Protože pršelo a po cestě byla škodka od auta co táhlo pěkně zadělaná,tak jsem zajel asi 10 metrů pod garáž že to ostříkam vodou..pohoda,omyto,zapřá hnem to zezadu,ale jak byla převodovka na maděru a něco v ní vzpříčenýho,nepovedlo se nám auto uvést do pohybu vzad...do předu to šlo,dozadu ne.......bohužel máme smůlu že jsme na konci ulice a dál je slepá,takže neni ani kde se otočit........teda cesta tam je,ale lesní pro teréňák z drsnýho kopce...
Tak mě napadla jediná možnos........sundat poloosu....Naštěstí to pomohlo,takže jsem si při svitu telefonu ve 22 hodin ještě trochu užil na ulici pod autem a konečně jsme auto mohli zatlačit do garáže.
Pak jsem ještě měnil destičky na Fordu,opět při svitu telefonu a ve 23 hodin jsem byl doma v Plzni,docela nevyspalej s tim že další den ráno pojedu dalších 500 kilometrů...paráda...šlo se spát.
Ráno trochu vyspalej jsem vyrazil směr Vysoké mýto (dál se jelo do Ostravice kousek za FM),protože to vyjde stejně daleko jako kdybych jel po D1 na Brno a pak se vracel na Ostravu. Zastávku v Mýtě jsem dlouhou neměl,na nic moc nebyla nálada.Dali jsme si tam s Mickou jídlo,pití a koukli se na malý špunty jak to válí a pak i na 50 ccm skůtry. Nebylo moc času tak jsme sedli do auta a pokračovali dál aby jsme stihly aspoň večeři na hotelu.....
Dovolená byla parádní......tady je to už trochu horší,auto čeká v garáži na mou pomoc,tak snad se k němu brzo dostanu........Maďarsko se blíží....
Jinak přidam malej románek,jak to bylo ten den když jsem jel z Hrocháče a den následující.....
Bohužel se před víkendem i během něj hooodně věcí změnilo,takže jsem musel plány trchu poupravit ale zastávky na scooter závodech jsem se vzdát nechtěl)))
Měl jsem v plánu jet narychlo na dovolenou...byla od soboty na tejden,ale šoupnul jsem to až na neděli (holt o jeden den přijdu no),protože v sobotu byla už domluvená akce na Hrocháči a tu nemohu vynechat.Takže abych to uspíšil,vyrazil jsem v pátek večer kolem 20 hodiny se škodofkou na sraz....Jel jsem na pohodu a dojel jsem na místo kolem 22:15. Dal jsem si 2 pifka + ke každýmu párek v rohlíku a kolem 12 hodiny jsem šel "spát"...Přespa l jsem v autě,protože pršelo a řeknu vám nikdy více))) vepředu Sparca,takže tam to nehrozí a vzadu rám,ale co se dalo dělat....tak jsem se tam na pár hodin nějak nakroutil a přespal....no spíš pospával do rozbřesku...fakt děs... no a další den se jezdilo....ráno pár zkušebních jízd a pak jeden ostrej sprint na čas.Start nic moc,řazení stále špatný ale nějak jsem dojel a na konci tratě se čekalo až odjede celá kategorie....Když jsme se vraceli,tak se při rozjíždění ozvalo spojkový ložisko,načež jsem se rozhodnul že druhou jízdu nepojedu a raději budu bez kvalitního umístění než pak na letišti řešit problém s nepojízdnym autem.....
Takže po odjetí všech soutěžících jsem čekal na výsledky a dokonce jsem se dočkal druhýho místa ve své kategorii a vlastně i celkově a navíc jen o 3 setiny....no co se dá dělat...byl jsem rád že mam druhý místo a hlavně auto schopný odjezdu domů (230 km) po vlastní ose.
Jel jsem pomalu a opatrně na dálnici si držel stabilní povolenou rychlost a jen jednou mi ujela noha když mě předjeli 2 Porsche nebo co to bylo (Carrera + Cayenne) tak jsem to přišlápnul do mírnýho kopečka až někam ke 190 co jel ten Cayenne,chvilku jel za nim a pak jsem zase zvolnil.....určitě by ujel kdyby chtěl....jen si holt jel na spotřebu ))))
Prahu jsem projel v pohodě a už jsem se těšil domů.Pak přišlo stoupání z Loděnice na Beroun a já to opět trochu přišlápnul za nějakym MB CDI..Nahoře na kopci asi 185 vyřadim a dojíždim dokud to nespadlo někam ke 120...Pak zařadim a ejhle....rachot z převodovky - SAKRA....je to v háááji.
Beru do ruky mobil a za pomalýho sjezdu z kopce do Berouna volam domu jestli je možnej odtah..Všichni byli někde v trmtárii na chalupě,tak jsem si řekl....stejně se musí vyndat,tak prostě pojedu,dokud to půjde....
Tak jsem se chytnul kamionu,navěsil se za něj a v klídku a hooooodně lehkou nohou jsem to za nim v rychlosti 80-90 lochtal a modlil se ať dojedu co nejdál......při rachotu z převodovky,kterej ale ještě byl snesitelnej a auto jelo.....
....bohužel takhle jsem ujel "jen" 20 km (ale díky za ně) a naštěstí těsně před sjezdem v Žebráku se rachot proměnil v ukrutnej rachot a já jen vyřadil a hodil blinkr doprava že sjedu z dálnice abych tam nepřekážel a nemusel komplikovaně řešit odvoz z dálnice....
Nakonec se mi povedlo sehnat kamaráda kterej byl ochotnej pro mě cca 40 km dojet a odtáhnul mě na laně....JERRY105 tak bych mu chtěl tímto ještě jednou poděkovat a přislíbit mou pomoc v jeho mouzi .
To ale ještě nebylo všechno....!!
Protože pršelo a po cestě byla škodka od auta co táhlo pěkně zadělaná,tak jsem zajel asi 10 metrů pod garáž že to ostříkam vodou..pohoda,omyto,zapřá hnem to zezadu,ale jak byla převodovka na maděru a něco v ní vzpříčenýho,nepovedlo se nám auto uvést do pohybu vzad...do předu to šlo,dozadu ne.......bohužel máme smůlu že jsme na konci ulice a dál je slepá,takže neni ani kde se otočit........teda cesta tam je,ale lesní pro teréňák z drsnýho kopce...
Tak mě napadla jediná možnos........sundat poloosu....Naštěstí to pomohlo,takže jsem si při svitu telefonu ve 22 hodin ještě trochu užil na ulici pod autem a konečně jsme auto mohli zatlačit do garáže.
Pak jsem ještě měnil destičky na Fordu,opět při svitu telefonu a ve 23 hodin jsem byl doma v Plzni,docela nevyspalej s tim že další den ráno pojedu dalších 500 kilometrů...paráda...šlo se spát.
Ráno trochu vyspalej jsem vyrazil směr Vysoké mýto (dál se jelo do Ostravice kousek za FM),protože to vyjde stejně daleko jako kdybych jel po D1 na Brno a pak se vracel na Ostravu. Zastávku v Mýtě jsem dlouhou neměl,na nic moc nebyla nálada.Dali jsme si tam s Mickou jídlo,pití a koukli se na malý špunty jak to válí a pak i na 50 ccm skůtry. Nebylo moc času tak jsme sedli do auta a pokračovali dál aby jsme stihly aspoň večeři na hotelu.....
Dovolená byla parádní......tady je to už trochu horší,auto čeká v garáži na mou pomoc,tak snad se k němu brzo dostanu........Maďarsko se blíží....
21:35:13
20.07.2008
20.07.2008
havlik
-> Zazaa: jo taky bych se přidal k objednávce případně
21:34:42
20.07.2008
20.07.2008
Fifa
-> Zazaa: Kdy to tak budeš objenávat. Až konečně vydělám, tak bych se připojil objednávce jedné sady a nejspíš i s pružinama.
16:09:55
17.07.2008
17.07.2008
deathcat
-> Zazaa: Jsem vůl , už to vidím, koukal jsem na to číslo 109.56, ale nevšiml jsem si že je to v eurech , a pak jsem se pořád nemohl dopočítat těch čísel co ty. A pořád mi bylo divné že zdražili o tolik, když jsem jim psal já byla cena 66 liber za tlumič.
16:02:09
17.07.2008
17.07.2008
Zazaa
-> deathcat: jaka dan ? ta cena na eshopu obsahuje VAT coz je jejich DPH a UK je v Evropske Unii takze zadne clo a nic se neplati
15:52:04
17.07.2008
17.07.2008
deathcat
-> Zazaa: A co ta daň? Jak je to s ní?
15:50:13
17.07.2008
17.07.2008
Zazaa
to je furt za kus je to tam napsane ...
pak to vychazi tak jak sem psal (tlumice asi 9000,- cela sadai s perama 10500,-)
pak to vychazi tak jak sem psal (tlumice asi 9000,- cela sadai s perama 10500,-)
15:46:54
17.07.2008
17.07.2008
deathcat
-> Tuner#2: Dokonce jsem našel i odpověď přímo od nich
# ------------ Původní zpráva ------------
# Od: Edworthys
# Předmět: RE: SPAX Dampers
# Datum: 22.1.2007 14:04:07
# ------------------------- ---------------
# Hi There
#
# Sorry for the delay in coming back to you
#
# This price is for a single damper
#
# I hope that this is OK for you
#
# Kindest Regards
#
# Tim
#
# ------------ Původní zpráva ------------
# Od: Edworthys
# Předmět: RE: SPAX Dampers
# Datum: 22.1.2007 14:04:07
# ------------------------- ---------------
# Hi There
#
# Sorry for the delay in coming back to you
#
# This price is for a single damper
#
# I hope that this is OK for you
#
# Kindest Regards
#
# Tim
#
15:42:54
17.07.2008
17.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> deathcat: JJ tehdy byla cena za kus, zjišťoval mě to i Michal LR
15:39:48
17.07.2008
17.07.2008
deathcat
-> Zazaa: No nevím jak teď, ale když jsem jim psal asi před dvěma rokama, tak cena nebyla za pár, ale jen za jeden tlumič. Jak je to teď jsem nestudoval