skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
-r.v. 1985
-stk 3/2019
Motor:
-sériová 120L (eM kastle)
-nějakej ten výfuk (středák z P307)
-tvrdé silentbloky uložení motoru
-výměna (12/2008) za shodný typ po GO najeto 20tis.
Převodovka:
-5.kvalt (3,99)
Podvozek:
-vyměněná nápravnice
-seřízlý dorazy a podloženej stabilizátor (3/2005)
-nový rejdový čepy (3/2005)
-přední náprava v laku
-přední rally pružiny 260,speedpro
-přední tlumiče Kayaba
- zadní vlečná náprava
-vpředu plastové podběhy
-geometrie obou náprav (3/2006)
-vzadu 20mm podložky
-kopretiny s pneu Barum Brilants 165/70
-origo plecháče s protektorem 165/80
Exteriér:
-vyvařená kastle (5/2004) (nový blatníky,prahy a lemy)
-nový lak 2290 (6/2004)
-zadní křídlo od ellri
-prodloužení kapoty od mattiga
-kliky z favorita (novej model)
-třetí brzdový světlo
-bíle blinkry
-střešní okno
-dvojvláknové žarovky v zadních světlech, dvojité blinkry vzadu
-zatmavení předních světel
-přídavné dálkáče a mlhovky
-příčný výfuk a svody 2 do 1
- Lr vana v barvě vozu
Interiér:
-palubovka z rapida
-molitanové výplně sedadel z Tatry 613 vše přečalouněné do hnědé látky
-madla na předních i zadních dveřích z T613
-osvětlení interiéru modrým neónem
-přední pasy (P 206)
-vnitřní plasty v barvě vozu
-kolíňák 32cm
-sportovní pedály
-centrál na DO
Audio:
-rádio Huindai 4 x 45W na CD/mp3, USB
-repro ve předu Magnat ???W
-vzadu ovály Sony 220W
-za sedadly BASS BOX 30-3000Hz/70WRMS,8 palců
Plany do budoucna:
-vpředu 4 pistky
- vzadu kotouče
19.1.2011 - výměna silentbloků motoru za trdé, výměna vodní pumpy "nová"
31.1.2011 - zadní ramena vystužena a nachystána na výměnu
4.2.2011 - dovezeno z lakovny a vyměněno new zadní čelo, nové zadní světla
10.2.2011 - dokončena výměna zadních ramen,pružin a pravé poloosy
16.2.2011- výměna předních brzdových destiček, nové gumy uložení stabilizátoru
24.3.2012 - bezkontaktní zapalování z favouše
4.2.2013 - výměna olejové vany za novější model , nižší
5.2.2013 - příčka motoru dána do červené barvy
11.5.2013 - pořízena 5q suchá převodovka
-stk 3/2019
Motor:
-sériová 120L (eM kastle)
-nějakej ten výfuk (středák z P307)
-tvrdé silentbloky uložení motoru
-výměna (12/2008) za shodný typ po GO najeto 20tis.
Převodovka:
-5.kvalt (3,99)
Podvozek:
-vyměněná nápravnice
-seřízlý dorazy a podloženej stabilizátor (3/2005)
-nový rejdový čepy (3/2005)
-přední náprava v laku
-přední rally pružiny 260,speedpro
-přední tlumiče Kayaba
- zadní vlečná náprava
-vpředu plastové podběhy
-geometrie obou náprav (3/2006)
-vzadu 20mm podložky
-kopretiny s pneu Barum Brilants 165/70
-origo plecháče s protektorem 165/80
Exteriér:
-vyvařená kastle (5/2004) (nový blatníky,prahy a lemy)
-nový lak 2290 (6/2004)
-zadní křídlo od ellri
-prodloužení kapoty od mattiga
-kliky z favorita (novej model)
-třetí brzdový světlo
-bíle blinkry
-střešní okno
-dvojvláknové žarovky v zadních světlech, dvojité blinkry vzadu
-zatmavení předních světel
-přídavné dálkáče a mlhovky
-příčný výfuk a svody 2 do 1
- Lr vana v barvě vozu
Interiér:
-palubovka z rapida
-molitanové výplně sedadel z Tatry 613 vše přečalouněné do hnědé látky
-madla na předních i zadních dveřích z T613
-osvětlení interiéru modrým neónem
-přední pasy (P 206)
-vnitřní plasty v barvě vozu
-kolíňák 32cm
-sportovní pedály
-centrál na DO
Audio:
-rádio Huindai 4 x 45W na CD/mp3, USB
-repro ve předu Magnat ???W
-vzadu ovály Sony 220W
-za sedadly BASS BOX 30-3000Hz/70WRMS,8 palců
Plany do budoucna:
-vpředu 4 pistky
- vzadu kotouče
19.1.2011 - výměna silentbloků motoru za trdé, výměna vodní pumpy "nová"
31.1.2011 - zadní ramena vystužena a nachystána na výměnu
4.2.2011 - dovezeno z lakovny a vyměněno new zadní čelo, nové zadní světla
10.2.2011 - dokončena výměna zadních ramen,pružin a pravé poloosy
16.2.2011- výměna předních brzdových destiček, nové gumy uložení stabilizátoru
24.3.2012 - bezkontaktní zapalování z favouše
4.2.2013 - výměna olejové vany za novější model , nižší
5.2.2013 - příčka motoru dána do červené barvy
11.5.2013 - pořízena 5q suchá převodovka
Vajda / Škoda 120L - komentáře:
16:53:21
08.08.2018
08.08.2018
Robert 106
Ta barva a ten interiér je prostě super!
20:34:46
26.01.2012
26.01.2012
Vajda
Péďa17 24.01.12 15:27:49 napsal:
→ Vajda: děláš na ní něco?
momentálně je šáde zazimována a jelikož auto podle posledních přidaných foto je v konečném vzhledu tak je spíš už jen na udržování.... letos na podzim mě čeká stk tak jen projit par věci ( s autem najezim necelych 1000km/rok ,nějaky ten srazek a pak projižky po mém okoli) takže prace na ní sou opravdu jen na provozuschopnost:-) a taky mám ještě 130 a na té mám prace ještě dost..
→ Vajda: děláš na ní něco?
momentálně je šáde zazimována a jelikož auto podle posledních přidaných foto je v konečném vzhledu tak je spíš už jen na udržování.... letos na podzim mě čeká stk tak jen projit par věci ( s autem najezim necelych 1000km/rok ,nějaky ten srazek a pak projižky po mém okoli) takže prace na ní sou opravdu jen na provozuschopnost:-) a taky mám ještě 130 a na té mám prace ještě dost..
15:27:49
24.01.2012
24.01.2012
Péďa17
-> Vajda: děláš na ní něco?
12:20:06
13.11.2011
13.11.2011
Vajda
-> Jindas: díky
12:16:38
13.11.2011
13.11.2011
Jindas
-> Vajda: Paráda pane!
22:49:28
17.02.2011
17.02.2011
Péďa17
-> Vajda: bez LR vany to je lepší,sundal bych tu mřížku z výfuku
19:05:46
17.02.2011
17.02.2011
Vajda
-> Roman Michl: je to zase změna...ale no pořad mě tam něco vzadu schází ....nemůžu si pomoct...uvidim jak to bude vypadat s LR vanou...
15:46:06
17.02.2011
17.02.2011
Roman Michl
-> Vajda: To čelo LR vypadá moc pěkně a možná bych řekl že bez toho křidla vypadá lip,ale to je jenom můj názor
15:44:35
17.02.2011
17.02.2011
Jindas
-> Vajda: Výborně,bez toho zadního křídla jí to sluší
Já bych osobně třeba ještě sundal tu mřížku z toho výfuku :) ale to je jen můj názor...
Jinak jde do oblíbených :)
Já bych osobně třeba ještě sundal tu mřížku z toho výfuku :) ale to je jen můj názor...
Jinak jde do oblíbených :)
13:53:20
17.02.2011
17.02.2011
minno
-> Vajda: podľa mňa to bude len zle uvedené a bude to klasická 4,22 prevodovka (stály prevod)
13:36:40
17.02.2011
17.02.2011
Vajda
-> minno: to by si se musel zeptat bývalého majitele Čakoma, ten ji skladal..ja osobně s jeho svolením sem popis převzal z jeho karty auta
13:29:52
17.02.2011
17.02.2011
minno
-> Vajda: čo to máš za prevodovku? V popise máš že je to 3,9 a pritom tam máš kyvadlovú nápravu.
12:54:20
05.02.2011
05.02.2011
Vajda
Péďa17 04.02.11 23:03:10 napsal:
→ Vajda: k tomu čelu by to chtělo LR vanu taky sem už nad tím uvažoval...no kdyby se nějaky za slušnou cenu naskytlo tak koupim
→ Vajda: k tomu čelu by to chtělo LR vanu taky sem už nad tím uvažoval...no kdyby se nějaky za slušnou cenu naskytlo tak koupim
23:03:10
04.02.2011
04.02.2011
Péďa17
-> Vajda: k tomu čelu by to chtělo LR vanu
15:20:43
31.01.2011
31.01.2011
Tom.MBG
pekna moc jen by me zajimalo jak si udela ty madla nebyl by nejakej nacrt nebo detail foto na pis mi dik
17:14:19
16.11.2010
16.11.2010
Vajda
dnes auto konečně má po úspěšné stk , další 2 roky bude pokoj
19:35:15
02.10.2010
02.10.2010
Vajda
-> Péďa17: ahoj zrovinka se auto pomalu chysta na stk
14:52:08
08.08.2010
08.08.2010
Péďa17
-> Vajda: děláš na ní?
21:27:45
29.12.2009
29.12.2009
čakom
-> Jaktak: diky ;)
dat 120 i jiny starsi auto neni na jeden mesic. s tou moji jsem si hral cca 3 roky a jeste nebyla dodělana. kdyby bylo dostatek financi a prostory tak bych se do toho vrhl znovu ale penize jsou potřeba někde jinde.
dat 120 i jiny starsi auto neni na jeden mesic. s tou moji jsem si hral cca 3 roky a jeste nebyla dodělana. kdyby bylo dostatek financi a prostory tak bych se do toho vrhl znovu ale penize jsou potřeba někde jinde.
22:28:01
28.12.2009
28.12.2009
Jaktak
-> čakom: Ani se ti nedivim, ale tvoje obe auta co jsem videl jsou udelany vazne pekne