skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
-r.v. 1985
-stk 3/2019
Motor:
-sériová 120L (eM kastle)
-nějakej ten výfuk (středák z P307)
-tvrdé silentbloky uložení motoru
-výměna (12/2008) za shodný typ po GO najeto 20tis.
Převodovka:
-5.kvalt (3,99)
Podvozek:
-vyměněná nápravnice
-seřízlý dorazy a podloženej stabilizátor (3/2005)
-nový rejdový čepy (3/2005)
-přední náprava v laku
-přední rally pružiny 260,speedpro
-přední tlumiče Kayaba
- zadní vlečná náprava
-vpředu plastové podběhy
-geometrie obou náprav (3/2006)
-vzadu 20mm podložky
-kopretiny s pneu Barum Brilants 165/70
-origo plecháče s protektorem 165/80
Exteriér:
-vyvařená kastle (5/2004) (nový blatníky,prahy a lemy)
-nový lak 2290 (6/2004)
-zadní křídlo od ellri
-prodloužení kapoty od mattiga
-kliky z favorita (novej model)
-třetí brzdový světlo
-bíle blinkry
-střešní okno
-dvojvláknové žarovky v zadních světlech, dvojité blinkry vzadu
-zatmavení předních světel
-přídavné dálkáče a mlhovky
-příčný výfuk a svody 2 do 1
- Lr vana v barvě vozu
Interiér:
-palubovka z rapida
-molitanové výplně sedadel z Tatry 613 vše přečalouněné do hnědé látky
-madla na předních i zadních dveřích z T613
-osvětlení interiéru modrým neónem
-přední pasy (P 206)
-vnitřní plasty v barvě vozu
-kolíňák 32cm
-sportovní pedály
-centrál na DO
Audio:
-rádio Huindai 4 x 45W na CD/mp3, USB
-repro ve předu Magnat ???W
-vzadu ovály Sony 220W
-za sedadly BASS BOX 30-3000Hz/70WRMS,8 palců
Plany do budoucna:
-vpředu 4 pistky
- vzadu kotouče
19.1.2011 - výměna silentbloků motoru za trdé, výměna vodní pumpy "nová"
31.1.2011 - zadní ramena vystužena a nachystána na výměnu
4.2.2011 - dovezeno z lakovny a vyměněno new zadní čelo, nové zadní světla
10.2.2011 - dokončena výměna zadních ramen,pružin a pravé poloosy
16.2.2011- výměna předních brzdových destiček, nové gumy uložení stabilizátoru
24.3.2012 - bezkontaktní zapalování z favouše
4.2.2013 - výměna olejové vany za novější model , nižší
5.2.2013 - příčka motoru dána do červené barvy
11.5.2013 - pořízena 5q suchá převodovka
-stk 3/2019
Motor:
-sériová 120L (eM kastle)
-nějakej ten výfuk (středák z P307)
-tvrdé silentbloky uložení motoru
-výměna (12/2008) za shodný typ po GO najeto 20tis.
Převodovka:
-5.kvalt (3,99)
Podvozek:
-vyměněná nápravnice
-seřízlý dorazy a podloženej stabilizátor (3/2005)
-nový rejdový čepy (3/2005)
-přední náprava v laku
-přední rally pružiny 260,speedpro
-přední tlumiče Kayaba
- zadní vlečná náprava
-vpředu plastové podběhy
-geometrie obou náprav (3/2006)
-vzadu 20mm podložky
-kopretiny s pneu Barum Brilants 165/70
-origo plecháče s protektorem 165/80
Exteriér:
-vyvařená kastle (5/2004) (nový blatníky,prahy a lemy)
-nový lak 2290 (6/2004)
-zadní křídlo od ellri
-prodloužení kapoty od mattiga
-kliky z favorita (novej model)
-třetí brzdový světlo
-bíle blinkry
-střešní okno
-dvojvláknové žarovky v zadních světlech, dvojité blinkry vzadu
-zatmavení předních světel
-přídavné dálkáče a mlhovky
-příčný výfuk a svody 2 do 1
- Lr vana v barvě vozu
Interiér:
-palubovka z rapida
-molitanové výplně sedadel z Tatry 613 vše přečalouněné do hnědé látky
-madla na předních i zadních dveřích z T613
-osvětlení interiéru modrým neónem
-přední pasy (P 206)
-vnitřní plasty v barvě vozu
-kolíňák 32cm
-sportovní pedály
-centrál na DO
Audio:
-rádio Huindai 4 x 45W na CD/mp3, USB
-repro ve předu Magnat ???W
-vzadu ovály Sony 220W
-za sedadly BASS BOX 30-3000Hz/70WRMS,8 palců
Plany do budoucna:
-vpředu 4 pistky
- vzadu kotouče
19.1.2011 - výměna silentbloků motoru za trdé, výměna vodní pumpy "nová"
31.1.2011 - zadní ramena vystužena a nachystána na výměnu
4.2.2011 - dovezeno z lakovny a vyměněno new zadní čelo, nové zadní světla
10.2.2011 - dokončena výměna zadních ramen,pružin a pravé poloosy
16.2.2011- výměna předních brzdových destiček, nové gumy uložení stabilizátoru
24.3.2012 - bezkontaktní zapalování z favouše
4.2.2013 - výměna olejové vany za novější model , nižší
5.2.2013 - příčka motoru dána do červené barvy
11.5.2013 - pořízena 5q suchá převodovka
Vajda / Škoda 120L - komentáře:
Ta barva a ten interiér je prostě super!
Péďa17 24.01.12 15:27:49 napsal:
→ Vajda: děláš na ní něco?
momentálně je šáde zazimována a jelikož auto podle posledních přidaných foto je v konečném vzhledu tak je spíš už jen na udržování.... letos na podzim mě čeká stk tak jen projit par věci ( s autem najezim necelych 1000km/rok ,nějaky ten srazek a pak projižky po mém okoli) takže prace na ní sou opravdu jen na provozuschopnost:-) a taky mám ještě 130 a na té mám prace ještě dost..
→ Vajda: děláš na ní něco?
momentálně je šáde zazimována a jelikož auto podle posledních přidaných foto je v konečném vzhledu tak je spíš už jen na udržování.... letos na podzim mě čeká stk tak jen projit par věci ( s autem najezim necelych 1000km/rok ,nějaky ten srazek a pak projižky po mém okoli) takže prace na ní sou opravdu jen na provozuschopnost:-) a taky mám ještě 130 a na té mám prace ještě dost..

-> Vajda: děláš na ní něco?
-> Jindas: díky
-> Vajda: Paráda pane! 

-> Vajda: bez LR vany to je lepší,sundal bych tu mřížku z výfuku
-> Roman Michl: je to zase změna...ale no pořad mě tam něco vzadu schází ....nemůžu si pomoct...uvidim jak to bude vypadat s LR vanou...
-> Vajda: To čelo LR vypadá moc pěkně
a možná bych řekl že bez toho křidla vypadá lip,ale to je jenom můj názor 


-> Vajda: Výborně,bez toho zadního křídla jí to sluší
Já bych osobně třeba ještě sundal tu mřížku z toho výfuku :) ale to je jen můj názor...
Jinak jde do oblíbených :)


Já bych osobně třeba ještě sundal tu mřížku z toho výfuku :) ale to je jen můj názor...

Jinak jde do oblíbených :)
-> Vajda: podľa mňa to bude len zle uvedené a bude to klasická 4,22 prevodovka (stály prevod)
-> minno: to by si se musel zeptat bývalého majitele Čakoma, ten ji skladal..ja osobně s jeho svolením sem popis převzal z jeho karty auta
-> Vajda: čo to máš za prevodovku? V popise máš že je to 3,9 a pritom tam máš kyvadlovú nápravu.
Péďa17 04.02.11 23:03:10 napsal:
→ Vajda: k tomu čelu by to chtělo LR vanu taky sem už nad tím uvažoval...no kdyby se nějaky za slušnou cenu naskytlo tak koupim
→ Vajda: k tomu čelu by to chtělo LR vanu taky sem už nad tím uvažoval...no kdyby se nějaky za slušnou cenu naskytlo tak koupim

-> Vajda: k tomu čelu by to chtělo LR vanu
pekna moc jen by me zajimalo jak si udela ty madla nebyl by nejakej nacrt nebo detail foto na pis mi dik

dnes auto konečně má po úspěšné stk , další 2 roky bude pokoj
-> Péďa17: ahoj zrovinka se auto pomalu chysta na stk

-> Vajda: děláš na ní?
-> Jaktak: diky ;)
dat 120 i jiny starsi auto neni na jeden mesic. s tou moji jsem si hral cca 3 roky a jeste nebyla dodělana. kdyby bylo dostatek financi a prostory tak bych se do toho vrhl znovu ale penize jsou potřeba někde jinde.
dat 120 i jiny starsi auto neni na jeden mesic. s tou moji jsem si hral cca 3 roky a jeste nebyla dodělana. kdyby bylo dostatek financi a prostory tak bych se do toho vrhl znovu ale penize jsou potřeba někde jinde.
-> čakom: Ani se ti nedivim, ale tvoje obe auta co jsem videl jsou udelany vazne pekne
