Rozhoduju se že bych pořídil brzdiče od Wilwoodu a řešim problém jaké kotouče ( určitě chlazené ) k nim použit, nejlépe nějaké s průměrem 260 - 280 mm a tloušťkou 20 -22mm . V nejhorším bych pořídil 247.
Nějaké zkušenosti z jakého auta je použít ?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105L
Výkon: 33,1KW
Převodovka: 4q
Rok výroby: 1988
Najeto: 65 tis. Km a nějaký drobný
Tak toto auto jsem koupil od prvního majitele (91 let).Auto prodával kvůli tomu že mu doktorka zakázala řídit.A teď jak jsem se k němu dostal já ? Byly jsme u automechanika kvůli opravě jiného auta a ten o ni věděl poněvadž ji nedávno opravoval.Také věděl že bych chtěl auto,tak to nadhodil a já že se na to pojedem podívat.Samozřejmě se to hlavně mámě nelíbilo.Tak mu zavolal a ještě ten den jsme se na to jeli podívat , a skončilo to tak že jsem ji měl druhý den doma :-D
Plány do budoucna:
Přední náprava
- opískovat
- vyztužit ramena a nápravnici
- odlehčení nábojů nebo výroba z duralu
- povrchová úprava zinkem , následně natřít
- pružiny od Tunera#2
- tlumiče Spax nebo Gaz
- brzdiče Wilwood 4-pístkové
- kotouče vnitřně chlazené s průměrem 260 - 280 mm s duralovým středem
- stabilizátor průměr 20 mm
- tvrdé uložení ramen a stabilizátoru
Zadní náprava
- opískovat
- vyztužit podélná a šikmá ramena
- povrchová úprava zinkem , následně natřít
- pružiny z kyvky
- tlumiče Spax nebo Gaz
- brzdiče z Octávie
- kotouče
- uložení podélných ramen do tvrdých silentbloků
Motor
- základ 742.136(5)
- vnitřnosti z Fabie 1.4 8V
- snížit hlavu
- jinou vačku
- upravit sací a výfukové kanálky v hlavě
- karburátory Weber - dle finančních prostředků
- odlehčit setrvačník , řemenice
- alternátor Felície 70A
- svody z nerezu
- příčný výfuk z nerezu
- nebo rovnou úprava Fabie 1.4 8V ... uvidim jak to dopadne
Převodovka
- přetěsnit
- 5q se stálým převodem 3.9
Interiér
- sportovní sedačky
- 4bodové pásy s centrální matkou
- menší audio zástavbu
Karoserie
- oškrábat plastisol
- opískovat karoserii kromě střechy
- vyměnit bočnice , prahy , nosníky prahů , nosníky ramen a co bude ještě potřeba
- zadní kapota dle 130LR
- zrcátka Beskyd sport
- lak Škoda
Výkon: 33,1KW
Převodovka: 4q
Rok výroby: 1988
Najeto: 65 tis. Km a nějaký drobný
Tak toto auto jsem koupil od prvního majitele (91 let).Auto prodával kvůli tomu že mu doktorka zakázala řídit.A teď jak jsem se k němu dostal já ? Byly jsme u automechanika kvůli opravě jiného auta a ten o ni věděl poněvadž ji nedávno opravoval.Také věděl že bych chtěl auto,tak to nadhodil a já že se na to pojedem podívat.Samozřejmě se to hlavně mámě nelíbilo.Tak mu zavolal a ještě ten den jsme se na to jeli podívat , a skončilo to tak že jsem ji měl druhý den doma :-D
Plány do budoucna:
Přední náprava
- opískovat
- vyztužit ramena a nápravnici
- odlehčení nábojů nebo výroba z duralu
- povrchová úprava zinkem , následně natřít
- pružiny od Tunera#2
- tlumiče Spax nebo Gaz
- brzdiče Wilwood 4-pístkové
- kotouče vnitřně chlazené s průměrem 260 - 280 mm s duralovým středem
- stabilizátor průměr 20 mm
- tvrdé uložení ramen a stabilizátoru
Zadní náprava
- opískovat
- vyztužit podélná a šikmá ramena
- povrchová úprava zinkem , následně natřít
- pružiny z kyvky
- tlumiče Spax nebo Gaz
- brzdiče z Octávie
- kotouče
- uložení podélných ramen do tvrdých silentbloků
Motor
- základ 742.136(5)
- vnitřnosti z Fabie 1.4 8V
- snížit hlavu
- jinou vačku
- upravit sací a výfukové kanálky v hlavě
- karburátory Weber - dle finančních prostředků
- odlehčit setrvačník , řemenice
- alternátor Felície 70A
- svody z nerezu
- příčný výfuk z nerezu
- nebo rovnou úprava Fabie 1.4 8V ... uvidim jak to dopadne
Převodovka
- přetěsnit
- 5q se stálým převodem 3.9
Interiér
- sportovní sedačky
- 4bodové pásy s centrální matkou
- menší audio zástavbu
Karoserie
- oškrábat plastisol
- opískovat karoserii kromě střechy
- vyměnit bočnice , prahy , nosníky prahů , nosníky ramen a co bude ještě potřeba
- zadní kapota dle 130LR
- zrcátka Beskyd sport
- lak Škoda
Tichý / Škoda 105L - komentáře:
17:59:11
12.09.2010
12.09.2010
Tichy Radek
-> Arnold: díky
-> Plisek: co nadělám , flexa bude mít pohotovost
-> Plisek: co nadělám , flexa bude mít pohotovost
12:41:46
12.09.2010
12.09.2010
Plisek
-> Tichy Radek: tak to je blbé
04:07:47
12.09.2010
12.09.2010
Arnold
-> Tichy Radek: vypada toi super uz se tesim na vysledek drzim palce at se ti dari pri dokoncovani
03:48:30
12.09.2010
12.09.2010
Tichy Radek
-> Plisek: jo je to špatně navařený
23:15:36
11.09.2010
11.09.2010
Plisek
-> Tichy Radek: jak to? máš to špatně navařené nebo
18:08:27
11.09.2010
11.09.2010
Tichy Radek
nechal jsem si navařit dorazy ramen na přední nápravu a mužu to zase celé odřezat
21:57:14
19.04.2010
19.04.2010
Tichy Radek
-> Nouf: děkuju za chválu , místa kde by se dalo dělat taky moc nemám ale to se letos změní
-> 4FELDA4: , -> Placko: taktéž vám děkuju
-> 4FELDA4: , -> Placko: taktéž vám děkuju
14:25:16
19.04.2010
19.04.2010
Placko
super praáca len tak dalej nech sa daríí
13:41:43
19.04.2010
19.04.2010
4FELDA4 - zrušená registrace
dobrá práca len tak daléj
11:42:47
19.04.2010
19.04.2010
Nouf
luxusní práce, závidím ty protory, něco podobnýho budu páchat s mojí užárnou, ale teda místo na to nemám ani omylem ...
20:39:36
08.03.2010
08.03.2010
Tichy Radek
-> adamisko: -> woody121: děkuju
17:53:06
08.03.2010
08.03.2010
woody121
moc pekná práca držím prsty
17:40:24
08.03.2010
08.03.2010
adamisko
hezka prace tak at se dari v dalsich planech
23:11:31
29.12.2009
29.12.2009
Tichy Radek
-> founy16: první pískování 4500,- a druhé s nástřikem tak to vyšlo na +-6700,-
-> minno: jěště to nejni žádná sláva
-> Targa: díky , ale to si jěště chvílu počkáš
-> minno: jěště to nejni žádná sláva
-> Targa: díky , ale to si jěště chvílu počkáš
22:21:52
29.12.2009
29.12.2009
Targa
krásná práce...už se těšim na výsledek
21:49:54
29.12.2009
29.12.2009
OndraKrupi
-> founy16: píše to na 2. stránce kolem 4500,-
21:38:19
29.12.2009
29.12.2009
minno
fakt úžasná práca, ja z toho nemôžem. Radšej sa už na to ani nejdem viac pozerať :)
14:48:37
29.12.2009
29.12.2009
founy16
pocuj co stoji komplet opieskovanie???
12:28:28
20.12.2009
20.12.2009
Tichy Radek
-> strucy: díky,tak snažim se