skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105L
Výkon: 33,1KW
Převodovka: 4q
Rok výroby: 1988
Najeto: 65 tis. Km a nějaký drobný
Tak toto auto jsem koupil od prvního majitele (91 let).Auto prodával kvůli tomu že mu doktorka zakázala řídit.A teď jak jsem se k němu dostal já ? Byly jsme u automechanika kvůli opravě jiného auta a ten o ni věděl poněvadž ji nedávno opravoval.Také věděl že bych chtěl auto,tak to nadhodil a já že se na to pojedem podívat.Samozřejmě se to hlavně mámě nelíbilo.Tak mu zavolal a ještě ten den jsme se na to jeli podívat , a skončilo to tak že jsem ji měl druhý den doma :-D
Plány do budoucna:
Přední náprava
- opískovat
- vyztužit ramena a nápravnici
- odlehčení nábojů nebo výroba z duralu
- povrchová úprava zinkem , následně natřít
- pružiny od Tunera#2
- tlumiče Spax nebo Gaz
- brzdiče Wilwood 4-pístkové
- kotouče vnitřně chlazené s průměrem 260 - 280 mm s duralovým středem
- stabilizátor průměr 20 mm
- tvrdé uložení ramen a stabilizátoru
Zadní náprava
- opískovat
- vyztužit podélná a šikmá ramena
- povrchová úprava zinkem , následně natřít
- pružiny z kyvky
- tlumiče Spax nebo Gaz
- brzdiče z Octávie
- kotouče
- uložení podélných ramen do tvrdých silentbloků
Motor
- základ 742.136(5)
- vnitřnosti z Fabie 1.4 8V
- snížit hlavu
- jinou vačku
- upravit sací a výfukové kanálky v hlavě
- karburátory Weber - dle finančních prostředků
- odlehčit setrvačník , řemenice
- alternátor Felície 70A
- svody z nerezu
- příčný výfuk z nerezu
- nebo rovnou úprava Fabie 1.4 8V ... uvidim jak to dopadne
Převodovka
- přetěsnit
- 5q se stálým převodem 3.9
Interiér
- sportovní sedačky
- 4bodové pásy s centrální matkou
- menší audio zástavbu
Karoserie
- oškrábat plastisol
- opískovat karoserii kromě střechy
- vyměnit bočnice , prahy , nosníky prahů , nosníky ramen a co bude ještě potřeba
- zadní kapota dle 130LR
- zrcátka Beskyd sport
- lak Škoda
Výkon: 33,1KW
Převodovka: 4q
Rok výroby: 1988
Najeto: 65 tis. Km a nějaký drobný
Tak toto auto jsem koupil od prvního majitele (91 let).Auto prodával kvůli tomu že mu doktorka zakázala řídit.A teď jak jsem se k němu dostal já ? Byly jsme u automechanika kvůli opravě jiného auta a ten o ni věděl poněvadž ji nedávno opravoval.Také věděl že bych chtěl auto,tak to nadhodil a já že se na to pojedem podívat.Samozřejmě se to hlavně mámě nelíbilo.Tak mu zavolal a ještě ten den jsme se na to jeli podívat , a skončilo to tak že jsem ji měl druhý den doma :-D
Plány do budoucna:
Přední náprava
- opískovat
- vyztužit ramena a nápravnici
- odlehčení nábojů nebo výroba z duralu
- povrchová úprava zinkem , následně natřít
- pružiny od Tunera#2
- tlumiče Spax nebo Gaz
- brzdiče Wilwood 4-pístkové
- kotouče vnitřně chlazené s průměrem 260 - 280 mm s duralovým středem
- stabilizátor průměr 20 mm
- tvrdé uložení ramen a stabilizátoru
Zadní náprava
- opískovat
- vyztužit podélná a šikmá ramena
- povrchová úprava zinkem , následně natřít
- pružiny z kyvky
- tlumiče Spax nebo Gaz
- brzdiče z Octávie
- kotouče
- uložení podélných ramen do tvrdých silentbloků
Motor
- základ 742.136(5)
- vnitřnosti z Fabie 1.4 8V
- snížit hlavu
- jinou vačku
- upravit sací a výfukové kanálky v hlavě
- karburátory Weber - dle finančních prostředků
- odlehčit setrvačník , řemenice
- alternátor Felície 70A
- svody z nerezu
- příčný výfuk z nerezu
- nebo rovnou úprava Fabie 1.4 8V ... uvidim jak to dopadne
Převodovka
- přetěsnit
- 5q se stálým převodem 3.9
Interiér
- sportovní sedačky
- 4bodové pásy s centrální matkou
- menší audio zástavbu
Karoserie
- oškrábat plastisol
- opískovat karoserii kromě střechy
- vyměnit bočnice , prahy , nosníky prahů , nosníky ramen a co bude ještě potřeba
- zadní kapota dle 130LR
- zrcátka Beskyd sport
- lak Škoda
Tichý / Škoda 105L - komentáře:
-> Tomo: tak to asi ne,spíš to bude vypadat podobně jako žlutka Tunera#2
-> Tichy Radek: jasne
budes konkurent zelenky ?
ci sportovnejsie prevedenie ?




-> Tomo: zas tak špatný nejsou ale když se do toho bude žezat tak ať se to udelá najendou 

-> Tichy Radek: co mas zhnite zadne blatniky ked si kupoval nove ? 

-> Mates: jj,lepší by to asi bylo ale už se stalo teť bych to řešil jak píšeš. Díky bude to potřeba.Jj,souhlasim je to horor dostat ten plastizol dolu a jsem rád že to je už za mnou.

-> Tichy Radek: Čau nebylo lepší auto nejdřív vyvařit a pak opískovat?
Už je v oblíbených a přeji hodně stěstí a nervů.Já též stavím od základů a je to hrozná práce,nejhorší bude oškrábat podvozek od tlumexu a plastizolu.
Už je v oblíbených a přeji hodně stěstí a nervů.Já též stavím od základů a je to hrozná práce,nejhorší bude oškrábat podvozek od tlumexu a plastizolu.
-> MyMajkl: přesně tak jak píše-> Mates:
-> aviatik: ,-> MyMajkl: 4500,- což je pěkná cena.
jj, taky by mne zajimalo co stalo to piskovani, dik cau
co stojí to opískování a kde to dělají?
předem dík za odpověď
předem dík za odpověď
-> Jožynek : díky
-> Tichy Radek: parada

-> Plisek: to víš neměl jsem co dělat
