Tichý / Škoda 105L Tichý / Škoda 105L

komentáře | popis | fotky | Tichy Radek | 06.11.11 12:11 | 99x v oblíbených
Škoda 105L

Výkon: 33,1KW

Převodovka: 4q

Rok výroby: 1988

Najeto: 65 tis. Km a nějaký drobný



Tak toto auto jsem koupil od prvního majitele (91 let).Auto prodával kvůli tomu že mu doktorka zakázala řídit.A teď jak jsem se k němu dostal já ? Byly jsme u automechanika kvůli opravě jiného auta a ten o ni věděl poněvadž ji nedávno opravoval.Také věděl že bych chtěl auto,tak to nadhodil a já že se na to pojedem podívat.Samozřejmě se to hlavně mámě nelíbilo.Tak mu zavolal a ještě ten den jsme se na to jeli podívat , a skončilo to tak že jsem ji měl druhý den doma :-D



Plány do budoucna:



Přední náprava

- opískovat

- vyztužit ramena a nápravnici

- odlehčení nábojů nebo výroba z duralu

- povrchová úprava zinkem , následně natřít

- pružiny od Tunera#2

- tlumiče Spax nebo Gaz

- brzdiče Wilwood 4-pístkové

- kotouče vnitřně chlazené s průměrem 260 - 280 mm s duralovým středem

- stabilizátor průměr 20 mm

- tvrdé uložení ramen a stabilizátoru



Zadní náprava

- opískovat

- vyztužit podélná a šikmá ramena

- povrchová úprava zinkem , následně natřít

- pružiny z kyvky

- tlumiče Spax nebo Gaz

- brzdiče z Octávie

- kotouče

- uložení podélných ramen do tvrdých silentbloků



Motor

- základ 742.136(5)

- vnitřnosti z Fabie 1.4 8V

- snížit hlavu

- jinou vačku

- upravit sací a výfukové kanálky v hlavě

- karburátory Weber - dle finančních prostředků

- odlehčit setrvačník , řemenice

- alternátor Felície 70A

- svody z nerezu

- příčný výfuk z nerezu

- nebo rovnou úprava Fabie 1.4 8V ... uvidim jak to dopadne



Převodovka


- přetěsnit

- 5q se stálým převodem 3.9



Interiér

- sportovní sedačky

- 4bodové pásy s centrální matkou

- menší audio zástavbu



Karoserie

- oškrábat plastisol

- opískovat karoserii kromě střechy

- vyměnit bočnice , prahy , nosníky prahů , nosníky ramen a co bude ještě potřeba

- zadní kapota dle 130LR

- zrcátka Beskyd sport

- lak Škoda

Tichý / Škoda 105L - komentáře:

19:03:21
09.10.2010
petr s
18:58:21
09.10.2010
MATTESS
-> havlik: nějaká fotka (pokud jsi již nenašel)

auta5p.eu/muzea/.../mb_24 .jpg
11:58:22
09.10.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> havlik: MTX 1-01.Není to nejmodernější náprava, ale než vlečku tak radši toto.
11:54:02
09.10.2010
havlik
-> Bedřich: to je dost možný eště by jsi mohl hodit nějaký foto jak to vůbec má vypadat:))
11:53:17
09.10.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> havlik: Troufám si tvrdit, že výroba takové nápravy bez tlumiče by byla levnější než repase kyvky nebo molčánova náprava.
11:49:54
09.10.2010
havlik
-> Bedřich: 105
11:49:26
09.10.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> Kapřík: Udělal by jsem formulovou nápravu z kyvky.Lehoučké trubkové ramena.Pružina na tlumiči s nastavováním.Bez příčky převodovky.A proti tomu vašemu super těžkému svařenci bude úplně někde jinde.A v tomto případě co uvádím by tu bylo když už tak už...
upraveno 1x, naposled 09.10.2010 11:50:10
11:36:45
09.10.2010
havlik
-> Kapřík: to už at radši koupi ten svařenec od molčána a bude na tom eště líp
09:08:23
09.10.2010
Kapřík
-> Tichy Radek: zrovna koukám na popis auta a fotky..paráda. A první co mě napadlo proč proboha kyvku když už z toho chceš dělat takovýho závoďáka. No ale koukám, že tady dole už se to intenzivně řeší. Neblázni a dej tam vlečku..4 Na běžný ježdění kyvka naprosto dostačuje, ale když už tak už 4
18:06:44
08.10.2010
Tichy Radek
-> David V6: pravděpodobně jo

-> Sp4rc0: díky , no uvidíme ... ještě náprava nejni ani v barvě , tak třeba ještě udělám změnu
17:31:51
08.10.2010
Sp4rc0
přidávám se k tomu že je škoda tý zadní nápravy..ale jinak luxusní práce!!..5 4
17:16:07
08.10.2010
David V6
-> Tichy Radek: a používají se vždy jen ty horní teda
14:16:37
08.10.2010
Tichy Radek
-> David V6: jsou tam 4
zvětšit Tichý / Škoda 105L - obrázek od Tichy Radek vložen 08.10.2010 14:16:37
12:40:53
08.10.2010
Eidy
-> David V6: Jojo, to mívají i AP Racing apod.
10:54:37
08.10.2010
David V6
-> Tichy Radek: jen dotázek,naživo jsem je ještě neviděl ale takhle na fotce mi pěijde že na nich jsou dva ovzdušnováky jeden dole a jeden nahoře to je pro univerzálnost?
06:55:25
08.10.2010
Tichy Radek
-> T: díky 1
18:12:01
07.10.2010
-> Tichy Radek: : 4 máš to parádní i s kyvkou 40
17:58:54
07.10.2010
Tichy Radek
-> Jindas: ,-> Nouf: vyšli mě na 7180 kč

-> Tuner#2: uvidíme třeba se to ještě změní , o zadní nápravě nejni ještě pořádně rozhodnuto

T 07.10.10 17:25:38 napsal:

→ Tuner#2: : vlečka,vlečka a vlečka…vůbec, nech ho

40 3
3 3
upraveno 1x, naposled 07.10.2010 17:59:51
17:25:38
07.10.2010
-> Tuner#2: : vlečka,vlečka a vlečka....vůbec, nech ho 40 3
17:22:08
07.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nouf: -> Jindas: Je tu o tom celý téma a není těžké to snad najít: speedpro.cz/brzdic-wilwoo d-powerlite-4pistkovyalu-c hlazeny-kotouc-p-6565.html



Jinak Radku parádní práce, jen mě ty performance úpravy trochu nejdou ruku v ruce s tou kyvkou 1
upraveno 2x, naposled 07.10.2010 17:22:32
Extreme Tyres