skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105L
Výkon: 33,1KW
Převodovka: 4q
Rok výroby: 1988
Najeto: 65 tis. Km a nějaký drobný
Tak toto auto jsem koupil od prvního majitele (91 let).Auto prodával kvůli tomu že mu doktorka zakázala řídit.A teď jak jsem se k němu dostal já ? Byly jsme u automechanika kvůli opravě jiného auta a ten o ni věděl poněvadž ji nedávno opravoval.Také věděl že bych chtěl auto,tak to nadhodil a já že se na to pojedem podívat.Samozřejmě se to hlavně mámě nelíbilo.Tak mu zavolal a ještě ten den jsme se na to jeli podívat , a skončilo to tak že jsem ji měl druhý den doma :-D
Plány do budoucna:
Přední náprava
- opískovat
- vyztužit ramena a nápravnici
- odlehčení nábojů nebo výroba z duralu
- povrchová úprava zinkem , následně natřít
- pružiny od Tunera#2
- tlumiče Spax nebo Gaz
- brzdiče Wilwood 4-pístkové
- kotouče vnitřně chlazené s průměrem 260 - 280 mm s duralovým středem
- stabilizátor průměr 20 mm
- tvrdé uložení ramen a stabilizátoru
Zadní náprava
- opískovat
- vyztužit podélná a šikmá ramena
- povrchová úprava zinkem , následně natřít
- pružiny z kyvky
- tlumiče Spax nebo Gaz
- brzdiče z Octávie
- kotouče
- uložení podélných ramen do tvrdých silentbloků
Motor
- základ 742.136(5)
- vnitřnosti z Fabie 1.4 8V
- snížit hlavu
- jinou vačku
- upravit sací a výfukové kanálky v hlavě
- karburátory Weber - dle finančních prostředků
- odlehčit setrvačník , řemenice
- alternátor Felície 70A
- svody z nerezu
- příčný výfuk z nerezu
- nebo rovnou úprava Fabie 1.4 8V ... uvidim jak to dopadne
Převodovka
- přetěsnit
- 5q se stálým převodem 3.9
Interiér
- sportovní sedačky
- 4bodové pásy s centrální matkou
- menší audio zástavbu
Karoserie
- oškrábat plastisol
- opískovat karoserii kromě střechy
- vyměnit bočnice , prahy , nosníky prahů , nosníky ramen a co bude ještě potřeba
- zadní kapota dle 130LR
- zrcátka Beskyd sport
- lak Škoda
Výkon: 33,1KW
Převodovka: 4q
Rok výroby: 1988
Najeto: 65 tis. Km a nějaký drobný
Tak toto auto jsem koupil od prvního majitele (91 let).Auto prodával kvůli tomu že mu doktorka zakázala řídit.A teď jak jsem se k němu dostal já ? Byly jsme u automechanika kvůli opravě jiného auta a ten o ni věděl poněvadž ji nedávno opravoval.Také věděl že bych chtěl auto,tak to nadhodil a já že se na to pojedem podívat.Samozřejmě se to hlavně mámě nelíbilo.Tak mu zavolal a ještě ten den jsme se na to jeli podívat , a skončilo to tak že jsem ji měl druhý den doma :-D
Plány do budoucna:
Přední náprava
- opískovat
- vyztužit ramena a nápravnici
- odlehčení nábojů nebo výroba z duralu
- povrchová úprava zinkem , následně natřít
- pružiny od Tunera#2
- tlumiče Spax nebo Gaz
- brzdiče Wilwood 4-pístkové
- kotouče vnitřně chlazené s průměrem 260 - 280 mm s duralovým středem
- stabilizátor průměr 20 mm
- tvrdé uložení ramen a stabilizátoru
Zadní náprava
- opískovat
- vyztužit podélná a šikmá ramena
- povrchová úprava zinkem , následně natřít
- pružiny z kyvky
- tlumiče Spax nebo Gaz
- brzdiče z Octávie
- kotouče
- uložení podélných ramen do tvrdých silentbloků
Motor
- základ 742.136(5)
- vnitřnosti z Fabie 1.4 8V
- snížit hlavu
- jinou vačku
- upravit sací a výfukové kanálky v hlavě
- karburátory Weber - dle finančních prostředků
- odlehčit setrvačník , řemenice
- alternátor Felície 70A
- svody z nerezu
- příčný výfuk z nerezu
- nebo rovnou úprava Fabie 1.4 8V ... uvidim jak to dopadne
Převodovka
- přetěsnit
- 5q se stálým převodem 3.9
Interiér
- sportovní sedačky
- 4bodové pásy s centrální matkou
- menší audio zástavbu
Karoserie
- oškrábat plastisol
- opískovat karoserii kromě střechy
- vyměnit bočnice , prahy , nosníky prahů , nosníky ramen a co bude ještě potřeba
- zadní kapota dle 130LR
- zrcátka Beskyd sport
- lak Škoda
Tichý / Škoda 105L - komentáře:
19:03:21
09.10.2010
09.10.2010
petr s
-> havlik: www.cabrio.cz/auto-MTX_1-
01
18:58:21
09.10.2010
09.10.2010
MATTESS
11:58:22
09.10.2010
09.10.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> havlik: MTX 1-01.Není to nejmodernější náprava, ale než vlečku tak radši toto.
11:54:02
09.10.2010
09.10.2010
havlik
-> Bedřich: to je dost možný eště by jsi mohl hodit nějaký foto jak to vůbec má vypadat:))
11:53:17
09.10.2010
09.10.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> havlik: Troufám si tvrdit, že výroba takové nápravy bez tlumiče by byla levnější než repase kyvky nebo molčánova náprava.
11:49:54
09.10.2010
09.10.2010
havlik
-> Bedřich:
11:49:26
09.10.2010
09.10.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> Kapřík: Udělal by jsem formulovou nápravu z kyvky.Lehoučké trubkové ramena.Pružina na tlumiči s nastavováním.Bez příčky převodovky.A proti tomu vašemu super těžkému svařenci bude úplně někde jinde.A v tomto případě co uvádím by tu bylo když už tak už...
11:36:45
09.10.2010
09.10.2010
havlik
-> Kapřík: to už at radši koupi ten svařenec od molčána a bude na tom eště líp
09:08:23
09.10.2010
09.10.2010
Kapřík
-> Tichy Radek: zrovna koukám na popis auta a fotky..paráda. A první co mě napadlo proč proboha kyvku když už z toho chceš dělat takovýho závoďáka. No ale koukám, že tady dole už se to intenzivně řeší. Neblázni a dej tam vlečku.. Na běžný ježdění kyvka naprosto dostačuje, ale když už tak už
18:06:44
08.10.2010
08.10.2010
Tichy Radek
-> David V6: pravděpodobně jo
-> Sp4rc0: díky , no uvidíme ... ještě náprava nejni ani v barvě , tak třeba ještě udělám změnu
-> Sp4rc0: díky , no uvidíme ... ještě náprava nejni ani v barvě , tak třeba ještě udělám změnu
17:31:51
08.10.2010
08.10.2010
Sp4rc0
přidávám se k tomu že je škoda tý zadní nápravy..ale jinak luxusní práce!!..
17:16:07
08.10.2010
08.10.2010
David V6
-> Tichy Radek: a používají se vždy jen ty horní teda
12:40:53
08.10.2010
08.10.2010
Eidy
-> David V6: Jojo, to mívají i AP Racing apod.
10:54:37
08.10.2010
08.10.2010
David V6
-> Tichy Radek: jen dotázek,naživo jsem je ještě neviděl ale takhle na fotce mi pěijde že na nich jsou dva ovzdušnováky jeden dole a jeden nahoře to je pro univerzálnost?
06:55:25
08.10.2010
08.10.2010
Tichy Radek
-> T: díky
18:12:01
07.10.2010
07.10.2010
T
-> Tichy Radek: : máš to parádní i s kyvkou
17:58:54
07.10.2010
07.10.2010
Tichy Radek
-> Jindas: ,-> Nouf: vyšli mě na 7180 kč
-> Tuner#2: uvidíme třeba se to ještě změní , o zadní nápravě nejni ještě pořádně rozhodnuto
T 07.10.10 17:25:38 napsal:
→ Tuner#2: : vlečka,vlečka a vlečka…vůbec, nech ho
-> Tuner#2: uvidíme třeba se to ještě změní , o zadní nápravě nejni ještě pořádně rozhodnuto
T 07.10.10 17:25:38 napsal:
→ Tuner#2: : vlečka,vlečka a vlečka…vůbec, nech ho
17:25:38
07.10.2010
07.10.2010
T
-> Tuner#2: : vlečka,vlečka a vlečka....vůbec, nech ho
17:22:08
07.10.2010
07.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nouf: -> Jindas: Je tu o tom celý téma a není těžké to snad najít: speedpro.cz/brzdic-wilwoo
d-powerlite-4pistkovyalu-c
hlazeny-kotouc-p-6565.html
Jinak Radku parádní práce, jen mě ty performance úpravy trochu nejdou ruku v ruce s tou kyvkou
Jinak Radku parádní práce, jen mě ty performance úpravy trochu nejdou ruku v ruce s tou kyvkou