skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105L
Výkon: 33,1KW
Převodovka: 4q
Rok výroby: 1988
Najeto: 65 tis. Km a nějaký drobný
Tak toto auto jsem koupil od prvního majitele (91 let).Auto prodával kvůli tomu že mu doktorka zakázala řídit.A teď jak jsem se k němu dostal já ? Byly jsme u automechanika kvůli opravě jiného auta a ten o ni věděl poněvadž ji nedávno opravoval.Také věděl že bych chtěl auto,tak to nadhodil a já že se na to pojedem podívat.Samozřejmě se to hlavně mámě nelíbilo.Tak mu zavolal a ještě ten den jsme se na to jeli podívat , a skončilo to tak že jsem ji měl druhý den doma :-D
Plány do budoucna:
Přední náprava
- opískovat
- vyztužit ramena a nápravnici
- odlehčení nábojů nebo výroba z duralu
- povrchová úprava zinkem , následně natřít
- pružiny od Tunera#2
- tlumiče Spax nebo Gaz
- brzdiče Wilwood 4-pístkové
- kotouče vnitřně chlazené s průměrem 260 - 280 mm s duralovým středem
- stabilizátor průměr 20 mm
- tvrdé uložení ramen a stabilizátoru
Zadní náprava
- opískovat
- vyztužit podélná a šikmá ramena
- povrchová úprava zinkem , následně natřít
- pružiny z kyvky
- tlumiče Spax nebo Gaz
- brzdiče z Octávie
- kotouče
- uložení podélných ramen do tvrdých silentbloků
Motor
- základ 742.136(5)
- vnitřnosti z Fabie 1.4 8V
- snížit hlavu
- jinou vačku
- upravit sací a výfukové kanálky v hlavě
- karburátory Weber - dle finančních prostředků
- odlehčit setrvačník , řemenice
- alternátor Felície 70A
- svody z nerezu
- příčný výfuk z nerezu
- nebo rovnou úprava Fabie 1.4 8V ... uvidim jak to dopadne
Převodovka
- přetěsnit
- 5q se stálým převodem 3.9
Interiér
- sportovní sedačky
- 4bodové pásy s centrální matkou
- menší audio zástavbu
Karoserie
- oškrábat plastisol
- opískovat karoserii kromě střechy
- vyměnit bočnice , prahy , nosníky prahů , nosníky ramen a co bude ještě potřeba
- zadní kapota dle 130LR
- zrcátka Beskyd sport
- lak Škoda
Výkon: 33,1KW
Převodovka: 4q
Rok výroby: 1988
Najeto: 65 tis. Km a nějaký drobný
Tak toto auto jsem koupil od prvního majitele (91 let).Auto prodával kvůli tomu že mu doktorka zakázala řídit.A teď jak jsem se k němu dostal já ? Byly jsme u automechanika kvůli opravě jiného auta a ten o ni věděl poněvadž ji nedávno opravoval.Také věděl že bych chtěl auto,tak to nadhodil a já že se na to pojedem podívat.Samozřejmě se to hlavně mámě nelíbilo.Tak mu zavolal a ještě ten den jsme se na to jeli podívat , a skončilo to tak že jsem ji měl druhý den doma :-D
Plány do budoucna:
Přední náprava
- opískovat
- vyztužit ramena a nápravnici
- odlehčení nábojů nebo výroba z duralu
- povrchová úprava zinkem , následně natřít
- pružiny od Tunera#2
- tlumiče Spax nebo Gaz
- brzdiče Wilwood 4-pístkové
- kotouče vnitřně chlazené s průměrem 260 - 280 mm s duralovým středem
- stabilizátor průměr 20 mm
- tvrdé uložení ramen a stabilizátoru
Zadní náprava
- opískovat
- vyztužit podélná a šikmá ramena
- povrchová úprava zinkem , následně natřít
- pružiny z kyvky
- tlumiče Spax nebo Gaz
- brzdiče z Octávie
- kotouče
- uložení podélných ramen do tvrdých silentbloků
Motor
- základ 742.136(5)
- vnitřnosti z Fabie 1.4 8V
- snížit hlavu
- jinou vačku
- upravit sací a výfukové kanálky v hlavě
- karburátory Weber - dle finančních prostředků
- odlehčit setrvačník , řemenice
- alternátor Felície 70A
- svody z nerezu
- příčný výfuk z nerezu
- nebo rovnou úprava Fabie 1.4 8V ... uvidim jak to dopadne
Převodovka
- přetěsnit
- 5q se stálým převodem 3.9
Interiér
- sportovní sedačky
- 4bodové pásy s centrální matkou
- menší audio zástavbu
Karoserie
- oškrábat plastisol
- opískovat karoserii kromě střechy
- vyměnit bočnice , prahy , nosníky prahů , nosníky ramen a co bude ještě potřeba
- zadní kapota dle 130LR
- zrcátka Beskyd sport
- lak Škoda
Tichý / Škoda 105L - komentáře:
21:08:15
21.06.2009
21.06.2009
Tichy Radek
-> Mates: jj,lepší by to asi bylo ale už se stalo teť bych to řešil jak píšeš. Díky bude to potřeba.Jj,souhlasim je to horor dostat ten plastizol dolu a jsem rád že to je už za mnou.
11:31:14
21.06.2009
21.06.2009
Mates
-> Tichy Radek: Čau nebylo lepší auto nejdřív vyvařit a pak opískovat?
Už je v oblíbených a přeji hodně stěstí a nervů.Já též stavím od základů a je to hrozná práce,nejhorší bude oškrábat podvozek od tlumexu a plastizolu.
Už je v oblíbených a přeji hodně stěstí a nervů.Já též stavím od základů a je to hrozná práce,nejhorší bude oškrábat podvozek od tlumexu a plastizolu.
23:08:19
03.06.2009
03.06.2009
Tichy Radek
-> MyMajkl: přesně tak jak píše-> Mates:
20:07:38
02.06.2009
02.06.2009
Mates
-> aviatik: ,-> MyMajkl: 4500,- což je pěkná cena.
00:56:51
02.06.2009
02.06.2009
MyMajkl
jj, taky by mne zajimalo co stalo to piskovani, dik cau
15:49:15
27.05.2009
27.05.2009
aviatik
co stojí to opískování a kde to dělají?
předem dík za odpověď
předem dík za odpověď
12:35:26
27.05.2009
27.05.2009
Tichy Radek
-> Jožynek : díky
19:32:35
26.05.2009
26.05.2009
Jožynek
-> Tichy Radek: parada
16:28:20
25.04.2009
25.04.2009
Tichy Radek
-> Plisek: to víš neměl jsem co dělat
10:17:10
25.04.2009
25.04.2009
Plisek
ty brdo to máš náký moc podrobný
11:56:33
27.08.2008
27.08.2008
Plisek
nemel že nemáš baterky když fotíš něco jineho
11:51:05
27.08.2008
27.08.2008
Tichy Radek
-> Plisek:až si koupim baterky do foťáku
11:42:27
27.08.2008
27.08.2008
Plisek
kdy konečně dáš aktuální fotky sem