Tichý / Škoda 105L Tichý / Škoda 105L

komentáře | popis | fotky | Tichy Radek | 06.11.11 12:11 | 99x v oblíbených
Škoda 105L

Výkon: 33,1KW

Převodovka: 4q

Rok výroby: 1988

Najeto: 65 tis. Km a nějaký drobný



Tak toto auto jsem koupil od prvního majitele (91 let).Auto prodával kvůli tomu že mu doktorka zakázala řídit.A teď jak jsem se k němu dostal já ? Byly jsme u automechanika kvůli opravě jiného auta a ten o ni věděl poněvadž ji nedávno opravoval.Také věděl že bych chtěl auto,tak to nadhodil a já že se na to pojedem podívat.Samozřejmě se to hlavně mámě nelíbilo.Tak mu zavolal a ještě ten den jsme se na to jeli podívat , a skončilo to tak že jsem ji měl druhý den doma :-D



Plány do budoucna:



Přední náprava

- opískovat

- vyztužit ramena a nápravnici

- odlehčení nábojů nebo výroba z duralu

- povrchová úprava zinkem , následně natřít

- pružiny od Tunera#2

- tlumiče Spax nebo Gaz

- brzdiče Wilwood 4-pístkové

- kotouče vnitřně chlazené s průměrem 260 - 280 mm s duralovým středem

- stabilizátor průměr 20 mm

- tvrdé uložení ramen a stabilizátoru



Zadní náprava

- opískovat

- vyztužit podélná a šikmá ramena

- povrchová úprava zinkem , následně natřít

- pružiny z kyvky

- tlumiče Spax nebo Gaz

- brzdiče z Octávie

- kotouče

- uložení podélných ramen do tvrdých silentbloků



Motor

- základ 742.136(5)

- vnitřnosti z Fabie 1.4 8V

- snížit hlavu

- jinou vačku

- upravit sací a výfukové kanálky v hlavě

- karburátory Weber - dle finančních prostředků

- odlehčit setrvačník , řemenice

- alternátor Felície 70A

- svody z nerezu

- příčný výfuk z nerezu

- nebo rovnou úprava Fabie 1.4 8V ... uvidim jak to dopadne



Převodovka


- přetěsnit

- 5q se stálým převodem 3.9



Interiér

- sportovní sedačky

- 4bodové pásy s centrální matkou

- menší audio zástavbu



Karoserie

- oškrábat plastisol

- opískovat karoserii kromě střechy

- vyměnit bočnice , prahy , nosníky prahů , nosníky ramen a co bude ještě potřeba

- zadní kapota dle 130LR

- zrcátka Beskyd sport

- lak Škoda

Tichý / Škoda 105L - komentáře:

21:08:15
21.06.2009
Tichy Radek
-> Mates: jj,lepší by to asi bylo ale už se stalo teť bych to řešil jak píšeš. Díky bude to potřeba.Jj,sou­hlasim je to horor dostat ten plastizol dolu a jsem rád že to je už za mnou.1
11:31:14
21.06.2009
Mates
-> Tichy Radek: Čau nebylo lepší auto nejdřív vyvařit a pak opískovat?

Už je v oblíbených a přeji hodně stěstí a nervů.Já též stavím od základů a je to hrozná práce,nejhorší bude oškrábat podvozek od tlumexu a plastizolu.
23:08:19
03.06.2009
Tichy Radek
-> MyMajkl: přesně tak jak píše-> Mates:
20:07:38
02.06.2009
Mates
-> aviatik: ,-> MyMajkl: 4500,- což je pěkná cena.
00:56:51
02.06.2009
MyMajkl
jj, taky by mne zajimalo co stalo to piskovani, dik cau
15:49:15
27.05.2009
aviatik
co stojí to opískování a kde to dělají?

předem dík za odpověď
12:35:26
27.05.2009
Tichy Radek
-> Jožynek : díky
19:32:35
26.05.2009
Jožynek
-> Tichy Radek: parada4
19:13:14
26.05.2009
Tichy Radek
zespodu opískováno a základ
zvětšit Tichý / Škoda 105L - obrázek od Tichy Radek vložen 26.05.2009 19:13:14
19:10:22
26.05.2009
Tichy Radek
vnitřek
zvětšit Tichý / Škoda 105L - obrázek od Tichy Radek vložen 26.05.2009 19:10:22
19:08:53
26.05.2009
Tichy Radek
vnitřek
zvětšit Tichý / Škoda 105L - obrázek od Tichy Radek vložen 26.05.2009 19:08:53
16:28:20
25.04.2009
Tichy Radek
-> Plisek: to víš neměl jsem co dělat4
10:17:10
25.04.2009
Plisek
ty brdo to máš náký moc podrobný
11:56:33
27.08.2008
Plisek
nemel že nemáš baterky když fotíš něco jineho
11:51:05
27.08.2008
Tichy Radek
-> Plisek:až si koupim baterky do foťáku4
11:42:27
27.08.2008
Plisek
kdy konečně dáš aktuální fotky sem4
Extreme Tyres