skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
13:23:05
20.05.2020
20.05.2020
Luky
-> rsvancara: njn, mně se asi během 5 let rozpadla guma na hřebenu
13:13:14
20.05.2020
20.05.2020
rsvancara
-> Luky: .... No tady jde hlavně o to, tak vypadají některé skupiny gumových dílů :) Třeba guma svisláku připomíná ventil Fabie HTP :)
07:01:17
20.05.2020
20.05.2020
Luky
-> rsvancara: jestli se auto rozpadá, zvaž možnost kompletní renovace, takový auto si to zaslouží...
06:06:32
20.05.2020
20.05.2020
rsvancara
-> ondie: Musím, jinak bych letěl :) Mimochodem, po STK udělám pár fotek, jak se mi to auto zase začíná rozpadat :)
18:10:31
19.05.2020
19.05.2020
ondie
-> rsvancara: Parádní je to! Pojedeš na STK s plecháčema?
17:44:55
19.05.2020
19.05.2020
isti
-> rsvancara:
12:38:28
19.05.2020
19.05.2020
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Jj, rád bych nechal udělat geometrii a pak zkusit emise a STK
11:09:50
19.05.2020
19.05.2020
Apple STS Chvojkovice-Brod
Takže už hotovo a hurá na stk?
21:00:51
01.02.2020
01.02.2020
rsvancara
Tak nakonec to zdá se bylo čidlem teploty palivové směsi. Když se motor zahřál, tak (sporadicky) vracelo hodnoty s rozptylem až 20C. Chvíli po montáži vracelo hodnoty pravidelně, ale zase to ve finále ukazovalo o 39C víc :). Dnes po opravě (dal jsem tam původní čidlo) projeto a motor šlape jako hodinky.
14:12:36
04.01.2020
04.01.2020
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Musí se s tím začít jezdit, jinak se to nezadaptuje. A ideál je mít i tu diagnostiku a některý věci nastavit aprávně. Já jsem ještě teda vyměnil svíčky za Brisky (na fávo 135 BMM) a prostříknul konektory.
13:23:18
04.01.2020
04.01.2020
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> rsvancara: čim to bylo?
12:57:21
04.01.2020
04.01.2020
rsvancara
Volnoběh se zdá OK (díky bohu)
12:56:40
04.01.2020
04.01.2020
rsvancara
19:24:21
01.01.2020
01.01.2020
rsvancara
19:04:05
01.01.2020
01.01.2020
Apple STS Chvojkovice-Brod
Na světle denním vlastní silou, paráda
18:38:06
01.01.2020
01.01.2020
castrol
-> rsvancara: konecne na "slnku"
06:30:27
30.12.2019
30.12.2019
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 29.12.19 16:24:37: Kdepak, stále blbě drží volnoběh :)
16:24:37
29.12.2019
29.12.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
Paráda, takže vrčí, funguje?
21:54:37
28.12.2019
28.12.2019
Bukaj
-> MVM: Už kolikrát jsem si říkal, že až mi odejdou uhlíkové kabely Tesla (kabel z Kabla Vrchlabí), dám do auta měděné, které jsou "na furt". No, a ony ty uhlíkové potvory vůbec neodcházejí...
...navíc by to vypadalo v Mku nepatřičně (rozuměj neoriginálně), což bych ve svém autě těžko snášel.
Za celou škodováckou historii jsem měl jen jeden defekt kabelu a to když se kdysi u rodinné užovky utavila koncovka u svíčky - kdoví proč, jestli tam na odporu vznikl přechoďák nebo nevím...
...jinak i u kabelů platí, že čistota - půl zdraví. Když není kabel obalen bordelem, tak není důvod, aby na něm byly svody.
...navíc by to vypadalo v Mku nepatřičně (rozuměj neoriginálně), což bych ve svém autě těžko snášel.
Za celou škodováckou historii jsem měl jen jeden defekt kabelu a to když se kdysi u rodinné užovky utavila koncovka u svíčky - kdoví proč, jestli tam na odporu vznikl přechoďák nebo nevím...
...jinak i u kabelů platí, že čistota - půl zdraví. Když není kabel obalen bordelem, tak není důvod, aby na něm byly svody.
21:39:51
28.12.2019
28.12.2019
MVM
-> Bukaj: Je to krok zpátky,fungovat to ale bude..