Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 16.06.24 17:31 | 400x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix



Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).



Vyroba : 1988-1989



Motor : 746.135 (Bendix), benzín

Řadový 4-válec, 1 289 ccm

8-ventil, komprese 8.8 : 1

Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm

Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.

Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.

Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC

Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985

Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058

Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU

Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix

Zapalovací cívka: 7700749146

Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572

Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038

Snímač teploty motoru: Renault 7700737571

Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375

Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151



Vůle sacích ventilů: 0,25 mm

Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm

Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)

Předstih: 14 +/- 5



Hodnoty pro emise :



otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)

obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3

lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03

obsah HC (ppm)...100.............. .................-



Barva vozu : Apollo red (8302)



Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka



Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu



Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...



Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...



Z tisku:

www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy



T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...



Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.



Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook


Richard / 135GLi - komentáře:

13:23:05
20.05.2020
Luky
-> rsvancara: njn, mně se asi během 5 let rozpadla guma na hřebenu
13:13:14
20.05.2020
rsvancara
-> Luky: .... No tady jde hlavně o to, tak vypadají některé skupiny gumových dílů :) Třeba guma svisláku připomíná ventil Fabie HTP :)
upraveno 1x, naposled 20.05.2020 13:13:49
07:01:17
20.05.2020
Luky
-> rsvancara: jestli se auto rozpadá, zvaž možnost kompletní renovace, takový auto si to zaslouží...1
06:06:32
20.05.2020
rsvancara
-> ondie: Musím, jinak bych letěl :) Mimochodem, po STK udělám pár fotek, jak se mi to auto zase začíná rozpadat :)
18:10:31
19.05.2020
ondie
-> rsvancara: Parádní je to! Pojedeš na STK s plecháčema?
17:44:55
19.05.2020
isti
-> rsvancara: 156 156 158
12:38:28
19.05.2020
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Jj, rád bych nechal udělat geometrii a pak zkusit emise a STK
11:09:50
19.05.2020
Apple STS Chvojkovice-Brod
Takže už hotovo a hurá na stk?
21:00:51
01.02.2020
rsvancara
Tak nakonec to zdá se bylo čidlem teploty palivové směsi. Když se motor zahřál, tak (sporadicky) vracelo hodnoty s rozptylem až 20C. Chvíli po montáži vracelo hodnoty pravidelně, ale zase to ve finále ukazovalo o 39C víc :). Dnes po opravě (dal jsem tam původní čidlo) projeto a motor šlape jako hodinky.
upraveno 2x, naposled 02.02.2020 10:45:12
14:12:36
04.01.2020
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Musí se s tím začít jezdit, jinak se to nezadaptuje. A ideál je mít i tu diagnostiku a některý věci nastavit aprávně. Já jsem ještě teda vyměnil svíčky za Brisky (na fávo 135 BMM) a prostříknul konektory.
upraveno 1x, naposled 04.01.2020 14:14:27
13:23:18
04.01.2020
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> rsvancara: čim to bylo?
12:57:21
04.01.2020
rsvancara
Volnoběh se zdá OK (díky bohu)
12:56:40
04.01.2020
rsvancara
Škoda 135 GLi - před druhou projížďkou
19:24:21
01.01.2020
rsvancara
Škoda 135 GLi, první jízda
19:04:05
01.01.2020
Apple STS Chvojkovice-Brod
Na světle denním vlastní silou, paráda
18:38:06
01.01.2020
castrol
-> rsvancara: konecne na "slnku"
06:30:27
30.12.2019
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 29.12.19 16:24:37: Kdepak, stále blbě drží volnoběh :)
16:24:37
29.12.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
Paráda, takže vrčí, funguje?
21:54:37
28.12.2019
Bukaj
-> MVM: Už kolikrát jsem si říkal, že až mi odejdou uhlíkové kabely Tesla (kabel z Kabla Vrchlabí), dám do auta měděné, které jsou "na furt". No, a ony ty uhlíkové potvory vůbec neodcházejí...3

...navíc by to vypadalo v Mku nepatřičně (rozuměj neoriginálně), což bych ve svém autě těžko snášel.1

Za celou škodováckou historii jsem měl jen jeden defekt kabelu a to když se kdysi u rodinné užovky utavila koncovka u svíčky - kdoví proč, jestli tam na odporu vznikl přechoďák nebo nevím...

...jinak i u kabelů platí, že čistota - půl zdraví. Když není kabel obalen bordelem, tak není důvod, aby na něm byly svody.5
21:39:51
28.12.2019
MVM
-> Bukaj: Je to krok zpátky,fungovat to ale bude.. 4
Extreme Tyres