Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 16.06.24 17:31 | 400x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix



Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).



Vyroba : 1988-1989



Motor : 746.135 (Bendix), benzín

Řadový 4-válec, 1 289 ccm

8-ventil, komprese 8.8 : 1

Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm

Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.

Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.

Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC

Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985

Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058

Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU

Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix

Zapalovací cívka: 7700749146

Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572

Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038

Snímač teploty motoru: Renault 7700737571

Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375

Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151



Vůle sacích ventilů: 0,25 mm

Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm

Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)

Předstih: 14 +/- 5



Hodnoty pro emise :



otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)

obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3

lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03

obsah HC (ppm)...100.............. .................-



Barva vozu : Apollo red (8302)



Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka



Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu



Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...



Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...



Z tisku:

www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy



T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...



Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.



Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook


Richard / 135GLi - komentáře:

11:26:20
10.01.2016
MOLSO
-> rsvancara: némelem némélém 3
10:41:16
10.01.2016
onda
tot nemá chybu3
10:28:49
10.01.2016
rsvancara
To mám odkoukaný z televize..... 3
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 10.01.2016 10:28:49
10:28:06
10.01.2016
rsvancara
20:41:17
06.01.2016
rsvancara
-> fousek: Při prvním použití to udělá mapy, ale srovná se to :-)
18:41:38
05.01.2016
fousek
-> rsvancara: díky zkusím to ahoj
09:00:55
05.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 05.01.16 08:18:24: Proste jsou o tu gumu okna oprene. Kdyz je prizvednu, tak spadnou jeste o kousek niz. Mel jsem strach aby to pod gumu nejezdilo, kdyz bude prset, ale zatim OK.
08:18:24
05.01.2016
minno
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.01.16 16:35:22: Asi som blbý, ale moc dobre nechápem, ako ich môžeš mať zaparkované s predpätím :)

edit: resp. s predpätím ich dokážem zaparkovať aj ja, ale po prvom zapnutí sa zas zaparkujú "bez predpätia".
upraveno 1x, naposled 05.01.2016 08:19:44
04:37:14
05.01.2016
rsvancara
-> fousek: Já skoro na všechno používám silikonový olej :-)
21:58:54
04.01.2016
fousek
Zdravím čím jsi napajcnul tu přístrojovku? mě se to nějak nedaří, kdysi na to zabírala červená Diava ale ta dnešní je nějaká slabá díky ahoj
18:12:19
04.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
17:53:32
04.01.2016
rsvancara
-> Tuner#2: Vysoká rychlost a já....3 Spíš mi jde o to, abych při stírání nemlátil chodce1
16:35:22
04.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 04.01.16 10:51:22: T#2 má ale stěrače zaparkované až dole na gumě a to ještě poměrně s předpětím. Když je přizvednu, tak spadnou až pod gumu, což je výhoda, že i při vysokých rychlostech nemají tendenci lézt nahoru. 4
10:51:22
04.01.2016
minno
-> rsvancara: Tie tiahla by to chcelo porovnať vymontované z vozu. A pomerať. Aby bolo vidieť, v čom je rozdiel.

To krátke ramienko od motorčeka - mal som v ruke 2 ks zo sedana a obidva mali zospodu vyrazené 39,5. Je to osová vzdialenosť medzi čapmi ramienka. Takže ma tiež prekvapuje, že by Rapid mal toto ramienko dlhšie s vyrazeným číslom 41,8. Ja som ramienko predlžoval z 39,5 mm na 42,5 a stierače položené úplne dole u gumy (ramienka stieračov vyrovnané) mi chodia hore až po okraj gumy (43 cm stieracie lišty). T#2 má všetko rovnaké ako ja a toto prvé ramienko musí mať predĺžené až na 44 mm, aby mu to chodilo až po gumu.



Holt škodovky :)
19:23:40
03.01.2016
rsvancara
-> Robert 106: Já to budu muset zkusit taky protočit a uvidím, kam až mi to pošle stěrače :-). Když tak zkrátím ramínka a stěrače budou dole až u gumy - něco jako Tuner2 :-). Zároveň jsem se inspiroval problémem minna, takže jsem tam dal soustavu s co nejmenšími vůlemi.



A přitom v katelogu je jedno číslo.... kulatý páky - starší. U profil - novější a rozdíl pouze pro pravo a levostranné řízení. Někde je chyba :-D
upraveno 2x, naposled 03.01.2016 19:35:37
19:23:27
03.01.2016
ondie
-> rsvancara: Tak první foto ještě úplně nepobírám,ale aspoň vim,na co se zaměřit...na půdě bude někde oboje,tak to někdy nastuduju. Dík :)
19:12:04
03.01.2016
Robert 106
-> rsvancara: Hmm tak už vím proč mají stěrače na mém Rapidu karátký krok.

Dal sem tam komplet pohon ze š 120 takže to zkusím porovnat. chtěl sem to řezat a vařit dohromady možná bude stačiti prohodit tu páku
19:05:33
03.01.2016
rsvancara
-> ondie: A na druhé straně týhle páky je jakýsi rozměr.... sedan tam má myslím cca 38,5mm, ty co mám z rapida je tam tuším 41,8mm (vyraženo do kovu)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 03.01.2016 19:05:33
upraveno 1x, naposled 03.01.2016 19:08:27
19:00:45
03.01.2016
rsvancara
-> ondie: Pákám sedan vede tyč k pravýmu stěrači viz. černá čára, těm co asi budou z rapida tam, co červená
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 03.01.2016 19:00:45
upraveno 1x, naposled 03.01.2016 19:07:46
18:51:56
03.01.2016
ondie
-> rsvancara: Tak v tom případě můžeš jednat :) www.skodateam.cz/bazar?ro w=B2q



S těma stěračema je to pro mě novinka,o co se tam jedná,de-li to popsat?
Extreme Tyres