skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
11:26:20
10.01.2016
10.01.2016
MOLSO
-> rsvancara: némelem némélém
10:41:16
10.01.2016
10.01.2016
onda
tot nemá chybu
20:41:17
06.01.2016
06.01.2016
rsvancara
-> fousek: Při prvním použití to udělá mapy, ale srovná se to :-)
18:41:38
05.01.2016
05.01.2016
fousek
-> rsvancara: díky zkusím to ahoj
09:00:55
05.01.2016
05.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 05.01.16 08:18:24: Proste jsou o tu gumu okna oprene. Kdyz je prizvednu, tak spadnou jeste o kousek niz. Mel jsem strach aby to pod gumu nejezdilo, kdyz bude prset, ale zatim OK.
08:18:24
05.01.2016
05.01.2016
minno
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.01.16 16:35:22: Asi som blbý, ale moc dobre nechápem, ako ich môžeš mať zaparkované s predpätím :)
edit: resp. s predpätím ich dokážem zaparkovať aj ja, ale po prvom zapnutí sa zas zaparkujú "bez predpätia".
edit: resp. s predpätím ich dokážem zaparkovať aj ja, ale po prvom zapnutí sa zas zaparkujú "bez predpätia".
04:37:14
05.01.2016
05.01.2016
rsvancara
-> fousek: Já skoro na všechno používám silikonový olej :-)
21:58:54
04.01.2016
04.01.2016
fousek
Zdravím čím jsi napajcnul tu přístrojovku? mě se to nějak nedaří, kdysi na to zabírala červená Diava ale ta dnešní je nějaká slabá díky ahoj
18:12:19
04.01.2016
04.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
17:53:32
04.01.2016
04.01.2016
rsvancara
-> Tuner#2: Vysoká rychlost a já.... Spíš mi jde o to, abych při stírání nemlátil chodce
16:35:22
04.01.2016
04.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 04.01.16 10:51:22: T#2 má ale stěrače zaparkované až dole na gumě a to ještě poměrně s předpětím. Když je přizvednu, tak spadnou až pod gumu, což je výhoda, že i při vysokých rychlostech nemají tendenci lézt nahoru.
10:51:22
04.01.2016
04.01.2016
minno
-> rsvancara: Tie tiahla by to chcelo porovnať vymontované z vozu. A pomerať. Aby bolo vidieť, v čom je rozdiel.
To krátke ramienko od motorčeka - mal som v ruke 2 ks zo sedana a obidva mali zospodu vyrazené 39,5. Je to osová vzdialenosť medzi čapmi ramienka. Takže ma tiež prekvapuje, že by Rapid mal toto ramienko dlhšie s vyrazeným číslom 41,8. Ja som ramienko predlžoval z 39,5 mm na 42,5 a stierače položené úplne dole u gumy (ramienka stieračov vyrovnané) mi chodia hore až po okraj gumy (43 cm stieracie lišty). T#2 má všetko rovnaké ako ja a toto prvé ramienko musí mať predĺžené až na 44 mm, aby mu to chodilo až po gumu.
Holt škodovky :)
To krátke ramienko od motorčeka - mal som v ruke 2 ks zo sedana a obidva mali zospodu vyrazené 39,5. Je to osová vzdialenosť medzi čapmi ramienka. Takže ma tiež prekvapuje, že by Rapid mal toto ramienko dlhšie s vyrazeným číslom 41,8. Ja som ramienko predlžoval z 39,5 mm na 42,5 a stierače položené úplne dole u gumy (ramienka stieračov vyrovnané) mi chodia hore až po okraj gumy (43 cm stieracie lišty). T#2 má všetko rovnaké ako ja a toto prvé ramienko musí mať predĺžené až na 44 mm, aby mu to chodilo až po gumu.
Holt škodovky :)
19:23:40
03.01.2016
03.01.2016
rsvancara
-> Robert 106: Já to budu muset zkusit taky protočit a uvidím, kam až mi to pošle stěrače :-). Když tak zkrátím ramínka a stěrače budou dole až u gumy - něco jako Tuner2 :-). Zároveň jsem se inspiroval problémem minna, takže jsem tam dal soustavu s co nejmenšími vůlemi.
A přitom v katelogu je jedno číslo.... kulatý páky - starší. U profil - novější a rozdíl pouze pro pravo a levostranné řízení. Někde je chyba :-D
A přitom v katelogu je jedno číslo.... kulatý páky - starší. U profil - novější a rozdíl pouze pro pravo a levostranné řízení. Někde je chyba :-D
19:23:27
03.01.2016
03.01.2016
ondie
-> rsvancara: Tak první foto ještě úplně nepobírám,ale aspoň vim,na co se zaměřit...na půdě bude někde oboje,tak to někdy nastuduju. Dík :)
19:12:04
03.01.2016
03.01.2016
Robert 106
-> rsvancara: Hmm tak už vím proč mají stěrače na mém Rapidu karátký krok.
Dal sem tam komplet pohon ze š 120 takže to zkusím porovnat. chtěl sem to řezat a vařit dohromady možná bude stačiti prohodit tu páku
Dal sem tam komplet pohon ze š 120 takže to zkusím porovnat. chtěl sem to řezat a vařit dohromady možná bude stačiti prohodit tu páku
19:05:33
03.01.2016
03.01.2016
rsvancara
-> ondie: A na druhé straně týhle páky je jakýsi rozměr.... sedan tam má myslím cca 38,5mm, ty co mám z rapida je tam tuším 41,8mm (vyraženo do kovu)
19:00:45
03.01.2016
03.01.2016
rsvancara
-> ondie: Pákám sedan vede tyč k pravýmu stěrači viz. černá čára, těm co asi budou z rapida tam, co červená
18:51:56
03.01.2016
03.01.2016
ondie
-> rsvancara: Tak v tom případě můžeš jednat :) www.skodateam.cz/bazar?ro
w=B2q
S těma stěračema je to pro mě novinka,o co se tam jedná,de-li to popsat?
S těma stěračema je to pro mě novinka,o co se tam jedná,de-li to popsat?