skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
18:11:39
28.03.2016
28.03.2016
rsvancara
-> Tomaso435: Jsou z internetu? Jsou. Jo a mimochodem, kdybych vyvařoval původní karoserii, tak by těch "netovárních" změn bylo mnohem, ale mnohem víc. Prostě jsem auto vyvařil tak. že jsem kolem mezistěny postavil auto
17:44:24
28.03.2016
28.03.2016
Tomaso435
-> rsvancara: osobně by mě tohle už asi vadilo. už jen z tho důvodu fotek, kde je jasně vidět co se dělo s mezistěnou kufr/kabina
17:36:10
28.03.2016
28.03.2016
rsvancara
-> Luky: Bezemě, ale to zase až tak nevadí :-). Je tam pár nepřesností např. že mám auto rozebraný 3 roky (já typuju, že táhne na sedmý), ale jak říkám, za mě - nevadí. Jsem rád, že to lidi sledují a mají na to pozitivní názor :)
15:22:58
28.03.2016
28.03.2016
Luky
-> rsvancara: ten článek vznikl ve spolupráci s Tebou, nebo tady nějaký "takynovinář" zase vykradl kartu?
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
20:26:16
26.03.2016
26.03.2016
rsvancara
-> Urbi: Řešil jsem to s jedním "kolegou" kvaliťákem ve firmě dodávající do letectví, který mi nakreslil a vysvětlil, proč to naopak nemá být drsné :-D
Uvidím, co to bude dělat. Přeci jen, sání je vyhřívané, směs připravuje jednobod...
Uvidím, co to bude dělat. Přeci jen, sání je vyhřívané, směs připravuje jednobod...
11:37:31
26.03.2016
26.03.2016
Petr Urban
-> rsvancara: pěkné, jen to nemá být leštěné ale určitým způsobem drsné :) např. z 80-ky šmirglu povrch. Dokonce na super závodních motorech to nebývá leštěné a jsou k tomu správné důvody. důvody proč bez problémů na googlu.
22:19:45
23.02.2016
23.02.2016
rsvancara
-> Tomaso435: To není to elektrický turbo? :D
15:41:05
23.02.2016
23.02.2016
Tomaso435
-> rsvancara 19.02.16 17:39:49: to je větrná elektrárna
15:31:08
23.02.2016
23.02.2016
rsvancara
-> J3STER: Provedu!
20:36:21
22.02.2016
22.02.2016
J3STER
-> rsvancara: Že se nestydíš!
17:39:49
19.02.2016
19.02.2016
rsvancara
Kolikrát se divím, co se dneska dá všechno na to auto sehnat :-D
20:10:31
13.02.2016
13.02.2016
Milan 136
-> rsvancara: to vypadá líp
16:17:20
13.02.2016
13.02.2016
kraska98
Za mě osobě bych tam dal na ty spz šroubky s kamínky.
15:47:34
13.02.2016
13.02.2016
rsvancara
Tak rámeček na SPZ upraven :-)
18:33:17
22.01.2016
22.01.2016
rsvancara
Doprčic, dneska jsem se vypravil koupit rámečky na SPZ a samozřejmě se mi to vykouřilo z hlavy :D
22:24:41
21.01.2016
21.01.2016
Milan 136
-> rsvancara: nebo tam dej alespoň škoda zákaznické centrum. Je to funglovka ne?