skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
20:08:40
25.04.2010
25.04.2010
Shatter
-> rsvancara: čo to je zač?
12:10:21
25.04.2010
25.04.2010
rsvancara
-> Toni 24.04.10 20:09:51: jojo, větší než GLi :-)
20:09:51
24.04.2010
24.04.2010
Toni
-> rsvancara: Taky jsem na to koukal jako puk to mít to byla docela vzácnost
21:24:25
23.04.2010
23.04.2010
rsvancara
Objevil jsem zajímavou drobnost, oficiální fotku štítku Škoda 135 Li
21:17:47
19.04.2010
19.04.2010
Toni
-> Ale B: kolik by jsi za něj chtěl?
14:25:53
15.04.2010
15.04.2010
Ale B
Kdyby to hrdlo nekdo sháňal, mám doma
20:04:57
15.03.2010
15.03.2010
Shatter
-> rsvancara: wau, vrelé vďaka, to som presne potreboval vidieť (a vedieť)
07:17:07
14.03.2010
14.03.2010
rsvancara
-> Bc. Shatter: tady jsem nafotil rozdíly mezi hrdly nádrže (levá GLi, pravá karburátorová - vlečková) ... ta silná trubka navíc je vrartka benzínu, odvětrávání je napojeno normálně nahoře na jednu z těch malých trubiček ...
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_541_123403__2009-1 1-28_16-48-36_55.jpg
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_541_123403__2009-1 1-28_16-49-30_78.jpg
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_541_123403__2009-1 1-28_16-42-40_27.jpg
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_541_123403__2009-1 1-28_16-48-36_55.jpg
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_541_123403__2009-1 1-28_16-49-30_78.jpg
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_541_123403__2009-1 1-28_16-42-40_27.jpg
23:00:13
12.03.2010
12.03.2010
Shatter
-> rsvancara: aha..zaujímavé ..no snáď niečo vymyslím...vďaka
21:25:27
12.03.2010
12.03.2010
rsvancara
-> Bc. Shatter: nemám fotku - když ještě bylo auto a teď zase nemám auto - ale všechno co tě zajímá vede do plnícího hrdla nádrže :-)
16:19:52
09.03.2010
09.03.2010
Shatter
-> rsvancara: no jo, schéma mi je jasná, ale priamo v aute v škodovke som myslel; kde je vývod z nádrže do nádobky z uhlím a prepad do nádrže. Dúfam že sa chápeme
05:47:10
09.03.2010
09.03.2010
rsvancara
-> Bc. Shatter zapojené to je složitě :-)
Aktivní uhlí je číslo 14
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/4084_2010-03-09_ 05-44-39_98.jpg
Aktivní uhlí je číslo 14
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/4084_2010-03-09_ 05-44-39_98.jpg
20:52:59
08.03.2010
08.03.2010
Shatter
-> rsvancara: rád by som vedel ako má GLi pozapájané aktívne uhlie, odkiaľ "berie" výpary, a tiež kam je napojený prepad zo vstrekovacej jednotky..ak by si vedel prípadne aj foto tak by bolo ideálne.. ..vďaka
08:42:30
08.03.2010
08.03.2010
rsvancara
-> Bc. Shatter plastová nádrž je lepší výbava (něco jako 5q převodovka), která se do některých zemí montovala povinně (Škodovky z Finska by ji mít měly, z UK a Rakouska ji nemají)
22:29:33
06.03.2010
06.03.2010
Shatter
-> rsvancara: aha..a tie plastové čo tu pár ľudí má, to je náhradny diel alebo ako to je...
20:22:35
05.03.2010
05.03.2010
rsvancara
-> Bc. Shatter: tahle malá je plechová a hlavní nádrž je taky plechová (nicméně na sever např. do Finska se dávali i plastové - jsou uvedené v katalogu)
20:18:10
05.03.2010
05.03.2010
Toni
-> Bc. Shatter: plechovou
18:33:05
05.03.2010
05.03.2010
Shatter
-> rsvancara: to je možné ..a nádrž má akú, plastovú?
09:43:37
05.03.2010
05.03.2010
rsvancara
-> Bc. Shatter: ale zase tímhle řešením se kapacita nádrže zvětší minimálně o 1L
23:08:41
04.03.2010
04.03.2010
Shatter
-> rsvancara: komplikovanééé