skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
18:09:56
21.05.2017
21.05.2017
rsvancara
-> Petuli: Čekám na metalizaci katu hliníkem (mělo být ve čtvrtek), takže reálně nemám výfuk (trochu ironie že?) :-)
17:45:13
21.05.2017
21.05.2017
Petuli
-> rsvancara: tak co nastartování GLi,povedlo se?
16:18:05
21.05.2017
21.05.2017
Apple STS Chvojkovice-Brod
Jsem napnut,a dychtiv informaci o prvnim startu :-)
05:40:55
18.05.2017
18.05.2017
rsvancara
-> J3STER: Ještě mě trochu zlobí palivový čerpadlo, ale to snad vím, co s tím :-)
16:55:53
17.05.2017
17.05.2017
J3STER
-> rsvancara: Hlavně pak udělej video z prvního startu.
06:55:43
30.04.2017
30.04.2017
rsvancara
-> Pavell: Ano, rád bych dorazil na Pohofest :-)
19:56:48
29.04.2017
29.04.2017
Pavell
To je tak pěkné. Tak už brzo vyjedeš?
20:10:40
22.04.2017
22.04.2017
jimbeam655
-> rsvancara: lepší než z fabriky
16:26:19
22.04.2017
22.04.2017
rsvancara
-> Milan 136: Jo :-D
16:06:52
22.04.2017
22.04.2017
Milan 136
-> rsvancara 22.04.17 15:54:57: spojka na dieselovy octavce jde ztuha?
15:54:57
22.04.2017
22.04.2017
rsvancara
-> minno: Náhodou spojka půjde určitě lehčeji než na dýzlový Oktávce :-D
15:46:13
22.04.2017
22.04.2017
minno
-> rsvancara: Vieš čo je najlepšie na renovovaní škodovky? Po rokoch driny a renovácie to naštartuješ, a pocitovo je to ako traktor
11:39:05
11.04.2017
11.04.2017
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: No tak výfuky budu prodávat jako první a pár katíků nasekám až posléze s další sadou výfuků :-)
Celkově jsem v tom utopil tuším tak 20-30 tisíc pokud si to dobře vybavuju a další prachy do toho až tak investovat nechci (leda ty, který získám zpět tím, že prodám to co mám "navíc").
U výfuků mě zajímala hlučnost (než je pustím do světa), u katíku mě stále ještě zajímá, jestli to proleze emisema. Nerad bych řešil 100 procentní reklamaci :-D
Celkově jsem v tom utopil tuším tak 20-30 tisíc pokud si to dobře vybavuju a další prachy do toho až tak investovat nechci (leda ty, který získám zpět tím, že prodám to co mám "navíc").
U výfuků mě zajímala hlučnost (než je pustím do světa), u katíku mě stále ještě zajímá, jestli to proleze emisema. Nerad bych řešil 100 procentní reklamaci :-D
09:25:54
11.04.2017
11.04.2017
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> rsvancara: obojí
13:19:01
10.04.2017
10.04.2017
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: O ceně nebo termínu? :-D
17:59:39
08.04.2017
08.04.2017
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> rsvancara: tak jasné, už máš nějaku představu?
17:27:44
08.04.2017
08.04.2017
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Už jsem měl možnost ho slyšet namontovanej, takže je můžu poslat do světa a začít dělat další :-)..... máš nastřádáno? :-D
15:22:27
08.04.2017
08.04.2017
Apple STS Chvojkovice-Brod
sakryš...
14:09:03
08.04.2017
08.04.2017
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Brzo tam nebude žádný :-D
10:52:52
08.04.2017
08.04.2017
Apple STS Chvojkovice-Brod
Myslim že těch výfuků tam máš zbytečně moc