skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
06:49:54
16.12.2015
16.12.2015
jimbeam655
-> rsvancara:
04:34:58
16.12.2015
16.12.2015
rsvancara
-> jimbeam655: Je.... vida, jakej to začíná být "etalon"
16:36:47
15.12.2015
15.12.2015
jimbeam655
16:53:03
05.12.2015
05.12.2015
vlastˇa
fakt super,parádní kombinace laku a interieru
18:26:19
30.11.2015
30.11.2015
Kocvin
-> rsvancara: Ještě bych zahnul, nebo nějak zapošil tu kůži v místě ramen.. Jinak je to parádní.. :)
12:16:53
29.11.2015
29.11.2015
minno
-> rsvancara: som zvedavý na výsledok volantu... i keď podľa mňa sa do škodovky s ipur palubkou hodí len ipur volant....
A tento volant má priemer 36 cm, nie 37 :))
A tento volant má priemer 36 cm, nie 37 :))
12:15:00
29.11.2015
29.11.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: Zajímavý... jsem zvědavý na výsledek.
12:08:53
29.11.2015
29.11.2015
rsvancara
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík:
aukro.cz/potah-volantu-z- prave-kuze-povlak-na-volan t-i5422748362.html
plus poslané údaje:
průměr volantu: 37 cm
obvod volantu: 116,24 cm
obvod madla: 8,5 cm
barva potahu: černá
barva prošití: černá
Při "drátování" nepřeskakuju steh, ale provlékám to každým. Vypadá to trochu jinak, ale podle mě vhodněji ke staršímu autu :-)
aukro.cz/potah-volantu-z- prave-kuze-povlak-na-volan t-i5422748362.html
plus poslané údaje:
průměr volantu: 37 cm
obvod volantu: 116,24 cm
obvod madla: 8,5 cm
barva potahu: černá
barva prošití: černá
Při "drátování" nepřeskakuju steh, ale provlékám to každým. Vypadá to trochu jinak, ale podle mě vhodněji ke staršímu autu :-)
11:48:20
29.11.2015
29.11.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: Aha a to jsi asi musel nějak oměřit ne? Protože samotný věnec je tvarovaný a není to v průřezu klasické "O" tak jsem zvědavý jak moc to bylo složité...
11:45:48
29.11.2015
29.11.2015
rsvancara
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Celkem jednoduchý, objednal jsem si polotovar :-)
11:41:31
29.11.2015
29.11.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: Líbí se mi, že si spoustu věcí děláš sám. Jak moc náročné je to šití volnatu?
21:58:29
17.11.2015
17.11.2015
Pavel P@nkáč
-> rsvancara: věřím!
17:37:07
17.11.2015
17.11.2015
rsvancara
-> Pavel P@nkáč: Už ve vzorníku ta látka volala, vem mě, vem mě
17:27:13
17.11.2015
17.11.2015
Milan 136
-> rsvancara: krásnej interiér
16:18:30
17.11.2015
17.11.2015
Pavel P@nkáč
-> rsvancara: podobny vypada to stylově sladěné, ale ten koberec je na sedadla moc tvrdý, asi by to nebylo moc pohodlne...:)
15:36:06
17.11.2015
17.11.2015
rsvancara
-> Pavel P@nkáč: Není, ale když jsem se koukal na fotky, tak mi mě to taky napadlo, že to je skoro stejný :-D
15:05:50
17.11.2015
17.11.2015
Pavel P@nkáč
-> rsvancara: fakt pekne jintroš a ta latka je stejná jako na podlaze?
14:17:58
17.11.2015
17.11.2015
rsvancara
To jsem rád, že se vám to líbí :-)
13:36:55
17.11.2015
17.11.2015
tunerlada
tak tohle je snad nejhezčí interier ve škodovce co jsem kdy viděl odpadl jsem!