skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
21:01:49
09.08.2015
09.08.2015
Dušan
Taky mam...
20:56:28
09.08.2015
09.08.2015
ondie
-> rsvancara: To zrcátko je pěkná věcička,taky tyhle mám,jedno mám na kábru (lepený,protože kábra nemaj "nebíčko") a druhý nový si ke mě našlo cestu z GB.. jinými slovy v Anglii se většinou dávaly tyto,snad i v jiných zemích. V Cz very rare !
Jak si k němu přišel ty ?
Jak si k němu přišel ty ?
08:46:20
09.08.2015
09.08.2015
rsvancara
Objevil jsem ve svém skladu zajémavé zrcátko :-).... má packu proti oslnění, je mírně větší, pasuje do Š105-136 a na nožce nemá čeřínkovej, ale hladkej nátěr :-)
20:10:12
26.07.2015
26.07.2015
rsvancara
Tento týden není nic moc co fotit, nastříkal jsem dutiny rezistinem ML (plus olej), zazátkoval otvory....
21:07:35
19.07.2015
19.07.2015
rsvancara
-> jimbeam655: O srazech je zatím brzo mluvit, nejsou poskládaný nápravy, motor, přetěsněná převodovka...
09:49:06
19.07.2015
19.07.2015
Eidy
-> rsvancara:
07:15:18
19.07.2015
19.07.2015
rsvancara
-> Eidy: A rám! Že by nebyl? Dáme rám
23:44:16
18.07.2015
18.07.2015
Milan 136
-> Eidy:
23:36:22
18.07.2015
18.07.2015
Eidy
-> rsvancara: Moc hezký. Dovnitř už jen 2 anatomy, volant a hotovo.
22:17:07
18.07.2015
18.07.2015
jimbeam655
-> rsvancara: za mě světlej a co na Doksy pojede?
20:18:20
18.07.2015
18.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> rsvancara: jelikož ten světlý už neni origo a auto bude vypadat divně s těma změněnýma potahama,tak origo pruhovaný a k červený se to i víc hodí
23:53:03
13.07.2015
13.07.2015
ondie
-> rsvancara: Můj názor znáš a hlavně už si dal koberec do kufru světlej !!! A to přece už nejde vzít zpět = zásah do karoserie-nevratná úprava ! Takže si se rozhod vlastně i bez naší pomoci.
20:50:42
13.07.2015
13.07.2015
rsvancara
-> Nwkt: Trefil jsi to na 100 procent :-D
20:35:31
13.07.2015
13.07.2015
Nwkt
Zhuntovat světlej a nenechávat si zbytečně šisovat černej
20:32:26
13.07.2015
13.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Taky jsem pro světlý...
20:29:10
13.07.2015
13.07.2015
castrol
-> rsvancara: svetly
19:44:18
13.07.2015
13.07.2015
rsvancara
-> krtik: Já bych také raději pro začátek začal huntovat ten světlý :-D
19:39:32
13.07.2015
13.07.2015
krtik
-> rsvancara: Pokud zvyšuješ spíše černou avriantu interiéru, tak ses neměl ptát na virtu :-D.
Za mě též světlý ;-).
Za mě též světlý ;-).
19:36:42
13.07.2015
13.07.2015
Deacon
-> rsvancara: Světlý