skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
11:25:26
07.05.2015
07.05.2015
castrol
-> rsvancara: uz je aspoň na kolach ?
04:48:39
07.05.2015
07.05.2015
rsvancara
-> jimbeam655: Není kam spěchat :-D
23:48:58
06.05.2015
06.05.2015
jimbeam655
-> rsvancara: když zrychlíš tempo do pohofestu ji stihneš složit
18:50:58
01.05.2015
01.05.2015
rsvancara
A stejný pohled dnes :-D. Namontoval jsem spojler, dokonce na nerez šroubky
06:19:12
30.04.2015
30.04.2015
rsvancara
-> Mantrabeach: Já se snad skočím na půdu podívat jestli tam nemám něco navíc. Ale myslím, že jsem na minumu. Mám schovaný jeden párek Hirch carů a tohe je PAL made in Czech Republic, které jsem poměnil za made in Czechoslovakia. Oboje jsem pořídil někdy v roce 2006 / 2008 (tedy když se to dalo ještě celkem normálně koupit v Mototechně).
To na tý fotce tady v diskuzi jsou ty Hirsche, to na tá fotce v galerii jsou ty CZ :-).
Větší problém jsou ty černý spodky na přední blinkry, ty jestli nemáš, tak to si dáš, než seženeš aspoň nepopraskaný / použitý....
Já je i musel koupit, aby to do mě někdo nenapařil, po koupi světla vypadala takhle :-D
To na tý fotce tady v diskuzi jsou ty Hirsche, to na tá fotce v galerii jsou ty CZ :-).
Větší problém jsou ty černý spodky na přední blinkry, ty jestli nemáš, tak to si dáš, než seženeš aspoň nepopraskaný / použitý....
Já je i musel koupit, aby to do mě někdo nenapařil, po koupi světla vypadala takhle :-D
06:11:10
30.04.2015
30.04.2015
Mantrabeach
-> rsvancara: no co bych dal za hirschcary,ty vydržej nejvíc.já blb je dal s bílým rapidem.taky sem je kupoval v době kdy stály pár stovek origo czech republic a ted už nikde nic není.
21:58:04
29.04.2015
29.04.2015
Mantrabeach
-> rsvancara: ty světla závidím.sem zvědav jestli něco seženu vůbec
21:16:08
29.04.2015
29.04.2015
rsvancara
Ona je euro, tak do ní nechci dělat díry, tak jí potřebuju do něčeho nacvaknout :-).
Třeba někdy potkám něco hezčího, ale zatím mám jen tyhle rámečky, jsou archivní, viz. foto (rok 2008)
Třeba někdy potkám něco hezčího, ale zatím mám jen tyhle rámečky, jsou archivní, viz. foto (rok 2008)
20:54:09
29.04.2015
29.04.2015
bajou
Souhlasím s -> Kocvinem
20:51:05
29.04.2015
29.04.2015
Kocvin
-> rsvancara: Škoda že máš pod spz tu plastovou blbost.. Dost to kazí vzhled zádě
19:27:57
28.04.2015
28.04.2015
Mantrabeach
-> rsvancara: ok,tak třeba něco vyštrachám.ale to se domluvíme až to bude aktuál
14:31:13
28.04.2015
28.04.2015
rsvancara
-> Mantrabeach: Do 10 kg je v žárové zinkovně stejně cena "paušál", takže je lepší víc než míň.
20:41:24
27.04.2015
27.04.2015
P@wlos
krásné
20:21:42
27.04.2015
27.04.2015
Mantrabeach
-> rsvancara: v pohodě.tak já potom hodím do placu ty co mám na půdě.plus jestli by šlo třeba něco navíc
20:07:00
27.04.2015
27.04.2015
rsvancara
-> Peklo: Já skládám škodovky strašně pomalu :D
-> Mantrabeach: Beru to podle pořadí, takže ne, leda že by lidi před tebou nechtěli :-D
-> Mantrabeach: Beru to podle pořadí, takže ne, leda že by lidi před tebou nechtěli :-D
19:56:05
27.04.2015
27.04.2015
Peklo
pěkná, taková marmeládová...teď už jen pár desítek bezesných nocí v garáži a na den dětí by mohla jezdit ne?
19:47:15
27.04.2015
27.04.2015
castrol
-> rsvancara: luxus
19:44:19
27.04.2015
27.04.2015
Mantrabeach
-> rsvancara: nějaký trubky asi nezbydou na vlečku co?:),jinak kastle parádní
19:07:19
27.04.2015
27.04.2015
rsvancara
Tak kastle konečně doma