skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
18:07:31
16.12.2014
16.12.2014
castrol
-> rsvancara: tesime ale to zas bude tajna fotka jak sa tu nedavno objavila fotka po laku
18:03:17
16.12.2014
16.12.2014
Tomaso435
-> rsvancara: pak udělej slavnostní škrábnutí nového laku at si to odbydeš na místě kde to nebude vidět ;)
17:48:25
16.12.2014
16.12.2014
rsvancara
Dnes zaplacen lak,.... brzy ji mám zpět. Těšíte se? :-D
04:56:30
09.12.2014
09.12.2014
rsvancara
-> ondie: Oboustranku dodám vlastní. Každopádně pokud je to verze pro německy mluvící země, tak je to jen dobře, ona je z Rakouska :-D
22:55:13
08.12.2014
08.12.2014
ondie
-> rsvancara: Jj asi jo,u těch Anglických bývá vzadu vždycky Scotch samolepící oboustranka..
21:49:50
08.12.2014
08.12.2014
rsvancara
Jinak tento týden je už poslední, kdy má kastli a díly v péči přípravář (broušení pod vodou, něco ještě do plniče) a příští týden už bude finále na Strahově. Stavím se tam ve středu až v pátek, ještě nevím :-)
21:47:28
08.12.2014
08.12.2014
rsvancara
-> ondie: Podle mě druhovýroba, musel jsem je mírně líznout pilníkem, aby se mi vešly do drážek. Nic lepícího vzadu není :-)
Vzhledem k častým dotazům, kde se to dá koupit... www.skodateam.cz/Hlinikov y_stitek_do_vetraci_mrizky _SKODA_105-136_export/esho p?idz=1499
Vzhledem k častým dotazům, kde se to dá koupit... www.skodateam.cz/Hlinikov y_stitek_do_vetraci_mrizky _SKODA_105-136_export/esho p?idz=1499
20:33:35
08.12.2014
08.12.2014
ondie
-> rsvancara: Hezký větračky Zvolil jsi koukám font pro německy mluvící země :) (i když trh asi nenabízí možnost výběru).
Ty štítky jsou myslíš druhovýroba (něco jako tady kdysi nabízel člen Mototechna z SK) , anebo originál ? Maj zezadu nějakej lep ?
Ty štítky jsou myslíš druhovýroba (něco jako tady kdysi nabízel člen Mototechna z SK) , anebo originál ? Maj zezadu nějakej lep ?
12:16:35
06.12.2014
06.12.2014
jimbeam655
-> rsvancara: ja sem chtěl taky tyhle ale nemohl sem je nikde najít tak si je taky koupím.Tak ať se ti s autem co nejvic daří
06:18:09
06.12.2014
06.12.2014
rsvancara
-> jimbeam655: Hliníkový štítky ze škodateamu (díky nejmenovanému členovi za inspiraci, ne že bych se po něm přímo opičil, ale snažím se, aby jsme měli co nejvíc stejný auta, šoupneme je na srazu vedle sebe a bude to paráda :-D)
21:08:46
05.12.2014
05.12.2014
jimbeam655
-> rsvancara: koupené originální mřížky nebo vyrobená samolepka?
17:51:03
29.11.2014
29.11.2014
rsvancara
-> Luky: Maximálně mi přelítne plech (z toho dřeva) přes plot (tak 3x2 metry) :-D
08:18:36
29.11.2014
29.11.2014
Luky
-> rsvancara: no ono taková hořící hranice dřeva by garáži a jejímu obsahu nemusela taky udělat dobře Ale nebudeme malovat čerta na zeď
21:27:08
28.11.2014
28.11.2014
peti
-> rsvancara: skoda tych zalakovanych srobov na dverach, inak by som odporucil dat ako posledne , ovela lepsie sa tak robi vsetko
20:54:11
28.11.2014
28.11.2014
rsvancara
-> Luky: Oni ty dveře budou namontovaný (a zalakovaný šrouby) :-D. Vypalování trávy nehrozí, ze třech stran to sekám já, pak je plot a ze všech stran to mají sousedi zarovnaný dřevem.
13:31:49
28.11.2014
28.11.2014
Luky
Jen aby soused vedle garáže nevypaloval trávu...
-> rsvancara: spíš je lepší dát dveře až úplně nakonec...
-> rsvancara: spíš je lepší dát dveře až úplně nakonec...
13:21:03
28.11.2014
28.11.2014
rsvancara
-> peti: První co udělám je, že karoserie dostane lišty (dveře, prahy). Ono to taky ledasčemu zabrání....
21:33:44
27.11.2014
27.11.2014
peti
-> rsvancara: to ti veri, presiel som si tym , viem co to je za pocit , ale nastatie uz skoro rok v pohode ajked sem tam uz dajaky skrabanec najdem
21:24:02
27.11.2014
27.11.2014
rsvancara
-> peti: To souhlasím, ale nejvíc se bojím, až s tím vyjedu, aby do mě 2 km od baráku hned nenabořila blondýna se SUV :-)
20:50:35
27.11.2014
27.11.2014
peti
-> ondie: a zaroven aj najhorsie obdobie ,davat si sakra pozor aby si pri skladani nijak neposkodil lak