skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
19:49:12
26.08.2014
26.08.2014
Nwkt
-> ondie: Navíc ne, ale můžu změřit. Už to po mě někdo chtěl
19:47:50
26.08.2014
26.08.2014
ondie
-> Nwkt: Navíc ale asi určitě ne :) ..leda bys je tady mistrovi propůjčil a my ostatní se na tom přiživili ?
Von je šikovnej,už založil linku na Glí vejfuky,tohle bude pro něj hračka
Von je šikovnej,už založil linku na Glí vejfuky,tohle bude pro něj hračka
19:38:13
26.08.2014
26.08.2014
Nwkt
-> ondie: Pásky mám
19:32:10
26.08.2014
26.08.2014
ondie
-> rsvancara: nádrž mám taky,ale ty pásky jsem taky nikdy neviděl..kdyby se ti povedlo sehnat info,rozměry,plánek,nebo sis je nechal dle nějakého mustru vyrábět,mysli na mě :)
06:45:40
25.08.2014
25.08.2014
rsvancara
-> Toni: To nepůjde. musel bych udělat pásky, o vytvoření nějakáho plechu ani nemluvím :-D
Nemáte někdo fotku, jak ten plech pod tu plastovou nádrž vlastně vypadal?
Nemáte někdo fotku, jak ten plech pod tu plastovou nádrž vlastně vypadal?
23:47:35
24.08.2014
24.08.2014
Toni
-> rsvancara: tak přeci se podařilo šup tam s ní
09:48:45
27.07.2014
27.07.2014
rsvancara
-> dragon_cb_cz: No myslím to tak, že prostě ne tohle provedení :-D
22:26:45
26.07.2014
26.07.2014
dragon_cb_cz
-> rsvancara: Měl bych takovéhle, s tím odchlípnutím moc nevím jak to myslíš, snad z fotky poznáš: fotky.herman.pro/DSC_1122
.jpg
14:55:19
26.07.2014
26.07.2014
rsvancara
-> minno: Ale tak jasný, nemělo by se pak tak mlžit zadní okno (jsou tam díry v kastli) :-)
11:55:18
26.07.2014
26.07.2014
minno
-> rsvancara: to odchlípnutie ale neslúži na kábel, ale na vetranie kabíny :)
11:32:47
26.07.2014
26.07.2014
rsvancara
-> dragon_cb_cz: Tyhle potřebuju, co jsou u okna trochu odchlíplý aby se tam líp vešel kabel na vyhřívání okna. Když tak je vemu bílým sprejem na kůži. Mám jich víc, třeba do s jedním párkem dopadne dobře.
Jinak teda stropnice asi sehnána, díky :-)
Jinak teda stropnice asi sehnána, díky :-)
14:59:21
25.07.2014
25.07.2014
dragon_cb_cz
-> rsvancara: Stropnici mám pouze jednu, tu nepustím, ale tapecy C-sloupků bych asi sehnat uměl (pokud jsou stejné jako v L výbavě).
13:55:30
25.07.2014
25.07.2014
rsvancara
Nemáte někdo novou stropnici na Š120 sedan popř. i tapecí na C sloupky?
21:00:31
24.07.2014
24.07.2014
rsvancara
-> Nwkt: No to mi je jasný, proto na ně nereaguju :-D. Mimochodem třetina ceny v ní je teď v nových dílech co jsem do ní dal aby to bylo auto který projde STK která ho čeká a které poslouží :-)
17:40:08
24.07.2014
24.07.2014
Nwkt
-> rsvancara: Ale nabízí tak třetinu ceny ne?
17:39:31
24.07.2014
24.07.2014
rsvancara
Tak jsem hodil stříbrnou i na sbazar.cz a takový hony od auto ESA na mě, pomalu i se sítěmi