skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
22:38:38
05.08.2012
05.08.2012
Mantrabeach
-> rsvancara 29.07.12 05:31:12: další gli a nebo ric?
20:45:35
05.08.2012
05.08.2012
castrol
-> rsvancara: jaj ja ze to cul no neviem tie vase nazvy
20:32:59
05.08.2012
05.08.2012
rsvancara
-> castrol: Ještě není konec srpna
19:55:57
05.08.2012
05.08.2012
castrol
-> rsvancara: a kde je to odhalenie
07:07:17
05.08.2012
05.08.2012
rsvancara
Nemám už těch katalizátorů dost? Aspoň, že už jich je většina hotových
05:31:12
29.07.2012
29.07.2012
rsvancara
Cena toho co tajím je dohromady 9500,- (bez dopravy a skákání okolo)
23:04:58
27.07.2012
27.07.2012
Toni
-> rsvancara:
22:52:16
27.07.2012
27.07.2012
rsvancara
-> Toni: ty myslím celkem asi tušíš co to asi bude :-D
22:13:20
27.07.2012
27.07.2012
Toni
-> rsvancara: napínáš nás
18:33:54
27.07.2012
27.07.2012
rsvancara
-> su.tech: nebudu prozrazovat
14:21:54
27.07.2012
27.07.2012
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: Že by byla po tom datu po laku?
22:34:07
26.07.2012
26.07.2012
Lubes - zrušená registrace
-> rsvancara:
22:22:49
26.07.2012
26.07.2012
castrol
-> rsvancara: jo
06:53:33
23.07.2012
23.07.2012
rsvancara
-> DEKODOVAC: No, těď není co ukázat, natírá se, čeká se až to uschne, další vrstva ... teď na to plácám druhou plechovku Tlumex plastu speciál, takže výsledek bude možná 10 kg materiálu před zaschnutím :-)
06:38:14
23.07.2012
23.07.2012
DEKODOVAC
tuto stavbu a uplný repas tak rad sledujem ako to pomali pribuda držím palce pri dalších prácach
05:58:40
23.07.2012
23.07.2012
rsvancara
-> jarda.u1: Kdepak, přes všechnu snahu to bude pořád stodvacítka
22:30:41
22.07.2012
22.07.2012
jarda.u1
-> rsvancara: tahle stavba bude velkej luxus
22:01:30
22.07.2012
22.07.2012
rsvancara
-> URU: Tak to odpovídá tomu, že je to OK.
11:23:52
22.07.2012
22.07.2012
URU
URU 30.05.12 15:24:43 napsal: ...spotřeba normální jízdou kolem 7L/100km...
teď jsem se vrátil z TW srazu ze Zelený vody (Nové Mesto nad Váhom - SK) a spotřeba mi vychází 5.8L/100km, přičemž cestou tam jsem jel tak nějak normálně (abych nebrzdil provoz), cestou zpátky drobet svižnějc (provoz brzdil mě :) ) a asi hodinu to běželo v kempu, protože na to byli všichni strašně zvědaví :)
takže to vypadá že mam palivovej systém vpořádku :)
teď jsem se vrátil z TW srazu ze Zelený vody (Nové Mesto nad Váhom - SK) a spotřeba mi vychází 5.8L/100km, přičemž cestou tam jsem jel tak nějak normálně (abych nebrzdil provoz), cestou zpátky drobet svižnějc (provoz brzdil mě :) ) a asi hodinu to běželo v kempu, protože na to byli všichni strašně zvědaví :)
takže to vypadá že mam palivovej systém vpořádku :)