skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
19:15:50
31.08.2012
31.08.2012
rsvancara
-> castrol: Je pravda, že by to bylo důstojné pokračování kariéry. Škodovky vaří rády a dobře
18:13:27
31.08.2012
31.08.2012
castrol
-> rsvancara: ro radsej nejaky kotel alebo bojler
18:01:09
31.08.2012
31.08.2012
rsvancara
-> castrol: 150 kg kancelářských sponek
16:54:37
31.08.2012
31.08.2012
castrol
-> afro100: cervenu nee
16:39:51
31.08.2012
31.08.2012
afro100
-> castrol: nejaky pekny cerveny hrniec
16:37:43
31.08.2012
31.08.2012
castrol
-> rsvancara: sledojem to tu uz dlho a urco s toho nieco bude
13:41:40
31.08.2012
31.08.2012
rsvancara
-> su.tech: Tak jo ...
07:12:58
31.08.2012
31.08.2012
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: Tak máme 31. 8. tak odhaluj...
07:07:17
31.08.2012
31.08.2012
rsvancara
-> castrol: Typnu si že čekáš jestli z toho něco bude, že by jsi si vzal mláďátka na chov :-D
07:06:23
31.08.2012
31.08.2012
rsvancara
-> Toni: Blbý je, že to co aktuálně dělám neni nikde vidět (nemyslím nic okolo auta) :-), ale už to skoro mám. Ještě tak 10 dní a jsem ve finále :-)
22:04:44
30.08.2012
30.08.2012
Toni
-> rsvancara: koukám že nejsem sám kdo nesttíhá
19:58:20
30.08.2012
30.08.2012
castrol
rsvancara 30.08.12 13:37:08 napsal:
→ Toni: To jo, ale vůbec nestíhám, takže to odložím na
termín „někdy v září“ :-Dsi robis prdel ne ,naco ta mam v oblubenych
→ Toni: To jo, ale vůbec nestíhám, takže to odložím na
termín „někdy v září“ :-Dsi robis prdel ne ,naco ta mam v oblubenych
13:37:08
30.08.2012
30.08.2012
rsvancara
-> Toni: To jo, ale vůbec nestíhám, takže to odložím na termín "někdy v září" :-D
13:36:26
30.08.2012
30.08.2012
rsvancara
21:42:38
29.08.2012
29.08.2012
Toni
už se to blíží pánové
11:56:41
20.08.2012
20.08.2012
castrol
-> rsvancara 20.08.12 08:55:56: ku kazdemu valcu zvlast vyfuck
09:34:55
20.08.2012
20.08.2012
havlik
-> rsvancara: tak to chce eště tak 6karoserii:)
09:27:05
20.08.2012
20.08.2012
rsvancara
-> havlik: 2 jsou už zadaný a já sám mám 3 motory ke GLi / RiC :-D
09:12:22
20.08.2012
20.08.2012
havlik
-> rsvancara: to očekáváš takovou spotřebu výfuků?