skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: vzhledem k tomu že je dneska 1.4. tak rozhodně
-> rsvancara: to je džouk?


Včera jsem se na základě jedné neodolatelné nabídky rozhodl prodat tohle své auto. Od dnešního dne už nejsem škodovkářem 

-> OndraST: na tohle prodejci v autodílech vždycky říkám (když mi říká : je to drahý), no dobře, tak mi dejte to samé na Octávii. Jsem zvědavej jestli to bude levnější
. Odpověď je : "nojo, máte pravdu" 
No a poslední fotky dokumentují aktuální stav. Z důvodu návratu zimy jsem to nedodělal (polovina prahu nedovařena, přední a zadní blatníky a kapota jen položena na kastli ...)


No a poslední fotky dokumentují aktuální stav. Z důvodu návratu zimy jsem to nedodělal (polovina prahu nedovařena, přední a zadní blatníky a kapota jen položena na kastli ...)
-> rsvancara: U nás maj taky jeden kousek novej, strčenej v regále pod solidním nánosem prachu, ale jak píšeš cena nehorázná.

-> petr s: super cena :-)
-> Zeke-ten šestý: kdepak, nic :-), přeci bych tě nepřipravil o ten pocit když se ti provede oprava vlastníma rukama :-D
-> Zeke-ten šestý: kdepak, nic :-), přeci bych tě nepřipravil o ten pocit když se ti provede oprava vlastníma rukama :-D
-> rsvancara: kdy ti mám poslat své topení na repas? :D vypada to super
-> rsvancara: Tak on chce 1/2 litr rumu
-> petr s: no, viděl jsem cca za 2500,- nové :-)
Takhle to vyšlo 40 kč molitan, 400 vložka PAL, 30 kč za Chemoprén, 150,- za nový motorek a cca 10 kč za O kroužky ...
Edit : jo a ještě něco zinkovna, ale to už jsou drobný ....
Takhle to vyšlo 40 kč molitan, 400 vložka PAL, 30 kč za Chemoprén, 150,- za nový motorek a cca 10 kč za O kroužky ...
Edit : jo a ještě něco zinkovna, ale to už jsou drobný ....
-> rsvancara: Připomněl jsi mě že si mám pro jedno nové zastavit
-> ondie: snažím se dodržet originál. Budou tam změna v chlazení a 12V zásuvka v popelníku. Nic nevratného (elektrika k tomu mimo svazek), jinak pokud možno jako origo ...
Zase něco málo ze zinkovny ....
Něco smontováno, něco ještě ne ....
Něco smontováno, něco ještě ne ....
-> rsvancara: koukám jak si na sebe přísnej
Jakej bude trest,když to nestihneš? :)
Barvu chválim,čerstvá je fakt parádní (ty vyšisovaný fáčka jí kazej reputaci).

Jakej bude trest,když to nestihneš? :)
Barvu chválim,čerstvá je fakt parádní (ty vyšisovaný fáčka jí kazej reputaci).
21.2. bych měl sem do karty dodat fotky kompletně vyvařené kastle
Potom bude zase odstrojena aby mohla být otočena na bok kde bude natřen spodek plus dojde k návratu asfaltových ploch na podlahu
Potom bude zase odstrojena aby mohla být otočena na bok kde bude natřen spodek plus dojde k návratu asfaltových ploch na podlahu
-> ondie: Bude, ona ale v plechovce co mám vypadá přesně jak ta na fotce :-D
Dneska jsem smažil na kastli výztuhu prahu, zítra si s tím ještě pohraju a šoupnem na to dveře a začnu řešit druhý zadní blatník ...
V úterý by měly být přední blatníky, takže už jen práh a P kapsy "... a je to doma :-D"
Dneska jsem smažil na kastli výztuhu prahu, zítra si s tím ještě pohraju a šoupnem na to dveře a začnu řešit druhý zadní blatník ...
V úterý by měly být přední blatníky, takže už jen práh a P kapsy "... a je to doma :-D"
-> ondie: neboj bude

nebude červená Apollo?