skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
06:50:21
07.02.2011
07.02.2011
rsvancara
Helemese, na netu je prakticky cílová podoba mého auta (jen jiný lišty na dveřích a je to ono ...)
05:53:10
07.02.2011
07.02.2011
rsvancara
-> Toni: Firel (lokaj), prostě Standa :-)
Je zajímavý, že lidi, kteří tu mají na virtu špatnou pověst jsou pro mě úplně v pohodě (např. i Tom.T) a rád si s nima pokecám ...
Jo a dnešním dnem jsem pravděpodobně poslední, kdo má u nás ve vesnici vozidlo Škoda řady 742 :-)
Je zajímavý, že lidi, kteří tu mají na virtu špatnou pověst jsou pro mě úplně v pohodě (např. i Tom.T) a rád si s nima pokecám ...
Jo a dnešním dnem jsem pravděpodobně poslední, kdo má u nás ve vesnici vozidlo Škoda řady 742 :-)
22:42:38
06.02.2011
06.02.2011
Toni
-> rsvancara: kdopak ti ji půjčil?
17:56:12
05.02.2011
05.02.2011
rsvancara
Dnes jsem se projel ve Š135GLi, děkuji tímto majiteli za důvěru ve mě vloženou že mi to půjčil :-D
Nejlepších odřízených 700m za poslední dobu :-D
Nejlepších odřízených 700m za poslední dobu :-D
12:37:28
30.01.2011
30.01.2011
rsvancara
Sehnán věnec setrvačníku. Dokonce prý originál ČSSR :-)
Tak, setrvák doma, ale já ho prostě nenasadím ani kdybych se podělal :-(
Update : můj automechanik je šikovnej, nahřál to víc na kamnech a na potřetí si dal říct a je nalisováno ...
Tak, setrvák doma, ale já ho prostě nenasadím ani kdybych se podělal :-(
Update : můj automechanik je šikovnej, nahřál to víc na kamnech a na potřetí si dal říct a je nalisováno ...
17:03:50
25.01.2011
25.01.2011
rsvancara
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: jo, vůbec se toho nebojím :-D
08:11:31
25.01.2011
25.01.2011
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> rsvancara: pěkne si s tím hraješ
16:31:08
22.01.2011
22.01.2011
rsvancara
-> jarda.u1: to jsem jen tak poskládal abych ho vyfotil pro darklorda do katalogu dílů, takže zatím je nefunkční (hlava bez ventilů, bez pístní sady, nemá rozvody) :-)
07:10:44
22.01.2011
22.01.2011
rsvancara
-> ondie: spíš ne, leda bych sehnal firmu, která by zvládla forézu kastle. Pokud nenajdu, tak použiju kvalitní základ a dutiny budu do laku udržovat odrezovačem. Potom rezistin (každé dva roky) ...
Takže nenatírání dutin je kdyby se náhodou dělala foréza, ale nevidím to moc optimisticky ....
Takže nenatírání dutin je kdyby se náhodou dělala foréza, ale nevidím to moc optimisticky ....
07:08:28
22.01.2011
22.01.2011
jarda.u1
-> rsvancara: Ten motor nema chybu,je jak novej
02:49:37
22.01.2011
22.01.2011
ondie
-> rsvancara: Koukám,že nic nenatíráš..až dovyvaříš,budeš pískovat ?
15:39:19
20.01.2011
20.01.2011
Nwkt
-> rsvancara: Já koupil podobně kupé zadní
15:37:35
20.01.2011
20.01.2011
rsvancara
19:52:39
18.01.2011
18.01.2011
rsvancara
-> Nwkt: no co, neznáme se (zatím) :-D
23:13:48
17.01.2011
17.01.2011
Nwkt
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: pane Hruška ....
23:12:58
17.01.2011
17.01.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> rsvancara: prej pane Hruška nevidim v tom problem pane
06:34:17
17.01.2011
17.01.2011
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: pane Hruška, když už Vás tu tak pěkně mám ... zhruba za rok bych potřeboval nalakovat tenhle svůj výtvor. Můžu se ozvat ?
21:23:19
16.01.2011
16.01.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Mantrabeach: dobrá volba, budu hlídat kastle, kdyby něco dám echo
21:19:50
16.01.2011
16.01.2011
Mantrabeach
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: jo nechám ho doma.už je téměř doplacenej.Teď jen sehnat dobrou kastli,to je problém.Navíc se asi budu zbavovat jednoho auta a je možný že by ric jednou byl napůl leštěnka a napůl když bych potřeboval jen někam jet
21:12:32
16.01.2011
16.01.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Mantrabeach: dobře děláš, dle mě jedinej vůz kterej svou hodnotu neztratí, kdybych měl místo a prašule, tak bych si ho od tebe koupil , ale už fakt nemůžu